вторник, 13 септември 2016 г.

Maybelline | Color Sensational Lip Color - 240 Galactic Mauve

Здравейте! Ако сте любители на перлените червила, които обаче не стоят "евтино", ако харесвате розово-лилавите нюанси, то това ревю е точно за вас. Серията на Maybelline - Color Sensational е една от най-популярните и обичани и мога да кажа, че има защо. Повече подробности и детайлни снимки може да видите надолу. 


Не съм сигурна,че точно този цвят се предлага у нас, но веднага щом го видях в • enzo.bg • реших да го взема. Ако следите блога отдавна вероятно знаете, че любимата ми комбинация за червило е именно "mauve"/розово-лилавите цветове със златист блясък. За мен тази комбинация е нежна, подходяща за ежедневието и същевременно освежаваща външния вид. Името на това червило пасва идеално на видя му - наистина е "Galactic Mauve".


Опаковка: Определено ми харесва. Лека, пластмасова, но изглежда достатъчно стабилна. Оригиналното е, че според цвета на червилото се различава и цветът на гилзата. Тъй като "Galactic Mauve" е в лилавата гама, гилзата също е такава. На дъното на опаковката е изписано името, като дори там цветът на стикера е същият, като този на червилото - лилаво със златист блясък. Това са семпли и може би незначителни детайли, но аз ги оценявам, правят ми положително впечатление и се вижда, че има умисъл в направата на опаковката. Грамажът е стандартен - 4 гр.


Цвят: Цветът е розово-лилаво, с преобладаваща лилава нотка. Подтонът е по-скоро студен, като има осезаем златист блясък. Има фини златисти частици, които по мое мнение не стоят "евтино", както вече споменах и червилото не изглежда като такова, купено от магазин за левче, например. Нанесено, определено стои лилаво, но не е чак толкова покривно и наситено, за да не може да се носи в ежедневието. Покривността е средна, но може да се наслои без да изглежда грозно. Трайността е добра, не впечатляваща, но за мен е достатъчна. На слънчева светлина, блясъкът е много по-осезаем и стои много красиво и освежаващо. Харесва ми, че цветът е както ежедневен, така и достатъчно интересен, за да бъде акцентът в семпъл грим например. 


Аромат: Това е може би единственото, което не ми харесва особено. Странно, но аромата ми напомня на тоалетната вода Aquolina - Pink Sugar, което е малко странно. Не съм сравнявала двата аромата, но такава е моята асоциация. Сравнително силен и наситен е аромата, но не е чак толкова неприятен, че да ми прави впечатление и да не мога да нося червилото. 


Формула: Много комфортна. Аз не обичам матовите червила или по-точно сухотата, която носят като усещане. Това червило изобщо не е такова. Върху устните го усещам хидратиращо и след като го изтрия определено не усещам да е изсушило устните по никакъв начин. Кремообразно и лесно за нанасяне и напластяване, трайността както споменах също е прилична, бих казала стандартна. 


Харесва ми, че цветът не е изцяло покривен, което дава по-естествен и носим вид на лилавите червила. Хубаво е, че освен това има и розов нюанс в него, защото иначе би изглеждало малко странно. За мен единственият минус на серията червила е, че не предлага голям избор от по-ежедневни nude цветове, които да са в розовата гама. Има няколко по-неутрални кафеникави червила, но повечето са т.нар. bold нюанси.


В заключение мога да кажа, че останах много доволна от червилото и ви препоръчвам да пробвате поне едно от серията. Много хора ги харесват и ги хвалят и със сигурност има защо. Ако пък харесвате подобни на този цветове, то със сигурност няма да останете разочаровани по никакъв начин.


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •