вторник, 23 февруари 2016 г.

Maybelline | Lash Sensational Mascara ( ревю )

Здравейте. Днешното ревю ще е посветено на една от най-обичаните дрогерийни спирали в цял свят - Maybelline - Lash Sensational. Отлагах това ревю, за да мога да ви напиша пълните си впечатления и мнение за продукта. Ако ви е любопитно да научите повече за спиралата, продължене надолу.


Тази спирала се предлага в няколко варианта, като аз разбира се взех стандартната, а не водоустойчивата. Отдавна исках да я пробвам, но попринцип моите мигли не се разбират добре със спиралите на бранда, тъй като тушът е по-течен и доста слепват моите мигли. Изпробвала съм няколко спирали на Maybelline, но нито една не ме впечатли и спечели така, както го направи тази. Поръчах я преди известно време от Enzo.bg • и бях леко скептична, но още първият път в който я нанесох останах наистина приятно изненадана от ефекта и нанасянето.


Опаковка: Стандартна за бранда, доста тумбеста и като цяло не особено компактна, но пък разпознаваема. Предполагам няма смисъл да казвам, че е пластмасова, стабилна и доста лека. Вътре са побрани цели 9,5 мл., което е сравнително стандартно количество за спиралите. Самата опаковка в цветово отношение много ми допада. Нежно металическо розово, в комбинация с класическо черно. Макар формата и да е леко странна, изглежда много елегантно и непретенциозно. Четката е силиконова, което мен ме устройва чудесно, тъй като моите мигли се разбират по-добре с такъв тип четки, а и личните ми предпочитания клонят към силиконовите четчици.


По описание от производителите: "Подчертани, удължени, разперени на 100%. Сензационни мигли като ветрило с едно завъртане на четката. За най-добри резултати с вътрешните къси ресни подчертайте миглите, като уловите и най-малките от тях. С външните дълги ресни извийте и повдигнете миглите за разгърнат ветрило ефект."


За продукта: Спиралата придава обем, а същевременно разделя миглите изключително добре. Подчертава ги, а слепването е минимално. Тушът като цяло е по-течен и разбира се при мен специално известно слепване има, но не е нищо фрапантно и се случва само ако напластя повечко. Наситено черна, не съм забелязала да се рони, не се размазва. Като цяло за момента това е любимата ми спирала, макар да я използвам от сравнително скоро. Като цяло спиралата придава "кукленски" вид на миглите и те действително изглеждат почти като изкуствени. Четката определено спомага за извиването на миглите, макар и да не използвате извивачка /като мен/, а формата се задържа и след като тушът изсъхне. Споменавам това, тъй като при други спирали ми се е случвало след изсъхване на туша, миглите да започнат да се кривят на различни посоки, а ъгълчетата да се извиват надолу. Повечето момичета казват, че тази спирала е адски трудна за махане и е почти като водоустойчива. Аз не мога да се съглася с това, тъй като на мен ми е изключително лесно да я премахна. Не използвам никакъв специален метод и лосиони. Просто разтърквам миглите с пръсти и топла вода няколко пъти, след което минавам с тампонче с мицеларна вода за да се оберат някакви евентуални остатъци. За мен не е никакъв проблем премахването и. Но въпреки това тя не се размазва и рони. Четката е удобна и разделя добре. Единствено може би оставя малко повече туш в началото, който се налага да обирам с гърлото на спиралата, но това правя с всички подобни продукти и не е проблем за мен. Нанасям най-вече с по-късата страна на гребенчето, а дългите използвам сравнително рядко за евентуално разделяне, ако ми е необходимо. Позволява напластяване, но аз обичам да нанасям един плътен пласт в повечето случаи, и избягвам втория.


СъставAQUA / WATER, PROPYLENEGLYCOL, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, POLYURETHANE-35, CERA ALBA / BEESWAX, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE,GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, PEG-200 GLYCERYL STEARATE, ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, COPERNICIACERIFERA CERA / CARNAUBA WAX, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, ETHYLENE/VA COPOLYMER, ALCOHOL DENAT., PARAFFIN, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, GLYCERIN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, BUTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, SODIUM LAURETH SULFATE, DISODIUMEDTA, TETRASODIUM EDTA, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SILICA. [+/- MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI77499 / IRON OXIDES, CI 77007 / ULTRAMARINES, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, MICA, CI 75470 / CARMINE, CI 77288 / CHROMIUM OXIDEGREENS, CI 77742 / MANGANESE VIOLET, CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE] F.I.L. D164266/3.


Ще ви покажа и как стои на моите мигли, макар вече във Facebook страницата ви да съм ви споменавала за първите си впечатления. На снимките виждате нанесене един по-плътен пласт и един съвсем лек втори. Сравнително естествените, но добре подчертани мигли са това, което харесвам. Не съм ги извивала специално, защото и попринцип не го правя. Имайте предвид, че в този момент миглите ми се сменят. Въпреки това обаче смятам, че ефектът "изкуствени мигли" е налице, поне по моите разбирания. Също така умишлено не съм сресала миглите след нанасяне, за да видите до каква степен слепва/разделя възможно най-обективно.


В заключение мога да кажа, че с причина това е може би една от най-обичаните, хвалените и използваните спирали в световен мащаб. Като съотношение цена - качество е идеална и не откривам никакви съществени недостатъци в нея или ефекта и. Аз закупих моята от • тук • но като цяло ви я препоръчвам с две ръце и смятам, че какъвто и ефект да търсите от нея, не бихте останали разочаровани.

Моята оценка: 10/10


Follow me:
            

4 коментара:

  1. Прекрасно ревю! Бях чела доста положителни мнения за тази спирала и смятам да си я купя тези дни, макар че в момента имам друга, която използвам. Намалена е до края на месеца в Lilly на 8,99лв. Ще се възползвам и ако ме очарова много, ще й направя ревю и аз :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти. Сигурна съм, че ще ти хареса. То май няма човек, който да е останал разочарован от нея. Аз съм доста придирчива що се отнася до спиралите, а тази определено си заслужава :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не е лоша,даже туша като изсъхне е top of the top!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със сигурност, това го има ми провечето спирали. Винаги престоели малко са по-хубави :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •