понеделник, 19 март 2018 г.

Max Factor | Excess Shimmer Eyeshadow - 15 Pink Opal

Здравейте. С настъпването на пролетта, винаги ми се иска да нося някакви по-свежи, но същевременно ненатрапчиви цветове, които само да освежат визията. Преди съм ви разказвала, че може би най-любимите ми кремообразни сенки са тези на Max Factor от серията Excess Shimmer. За днес съм подготвила ревю на още един цвят, който отдавна заглеждам и най-накрая се реших да пробвам. Това е Pink Opal който е идеален за приближаващата пролет.


Харесвам кремообразните сенки, защото са бърз и лесен начин да освежим вида си. Не се налага някаква специална техника при нанасяне, особено ако обичате да носите един по-лек, естествен цвят върху целия клепач, така както правя аз. Сенките на Max Factor наистина много ми харесват. Много жалко, че серията не се предлага по дрогериите у нас, но пък може да се намери онлайн. Тези сенки са ми изпратени от сайта парфюми където доскоро се предлага всички цветове. Надявам се отново да са налични скоро. Ревюто на цвят Copper може да откриете тук.


Опаковка: Същото, като на всички сенки от серията - прозрачно, стъклено бурканче, със семпъл и изчистен дизайн. Може да използвате за нанасяне четка или пръстите си, по ваша преценка. Предпочитам подобен тип продукти да са именно в стъклени опаковки, защото е по-надеждно, хигиенично и безопасно. А освен това продукта запазва срока си за по-дълго. Грамажът е 7 гр.



Формула: Сенките са кремообразни, но много меки, с почти мус консистенция. Желателно е да затваряте плътно бурканчето, защото иначе изсъхват по-бързо, именно защото са много меки. Нанасят се и се преливат с лекота. След като засъхнат са трайни. Винаги ги използвам самостоятелно, не намирам за необходимо да нанасям база преди това, както е с други сенки например. Много са икономични и ви е нужно съвсем малко количество, но за по-плътен цвят може да наслоите и повече.



Пигментация: Варира от лека, до средна, според количеството което нанасяте. Подходящи за както за ежедневен грим, така и за някакъв акцент, защото са доста блестящи и светлоотразяващи. Ако обичате блестящите очни линии, сенките могат да бъдат използвани и с тази цел, особено ако имате някой от по-тъмните цветове.



Цвят: Най-интересното и нестандартно при Pink Opal е именно цветът им. Реално, той е нещо средно между лилаво и розово, като в себе си има различни частици - сини, прасковени и т.н. На снимките по-надолу може сами да се убедите. Реално, аз намирам цвета по-скоро за синьо-лилав, със студен подтон, който на определена светлина изглежда по-розов или по-лилав. Ако ви е страх да използвате ярки цветове в грима си, така както е при мен, тези сенки са един добър и премерен вариант да вкарате малко цвят, без да акцентирате прекалено много. Сенките са перлени и блестящи, но не и брокатени. Бих определила сенките като дуохромни.



На суочовете може сами да видите, че имат различни светлоотразяващи частички, които са много фини и деликатни. На живо, цветът изглежда малко по-забележим, отколкото на снимки. 


Заключение: Отново, сенките от серията Еxcess Shimmer не ме разочароваха. Страхотни сенки, също  какъвто беше и цвят Copper. Ако харесвате бързи и лесни за нанасяне сенки, които да носите в ежедневието си, смятам, че няма как да останете разочаровани. Препоръчвам горещо да пробвате поне един цвят от серията.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •