понеделник, 30 октомври 2017 г.

Dove | Nourishing Secrets - Body Lotion with Coconut oil & Almond milk

След едно доста дълго отсъствие от блогването, както обикновено, се завръщам към края на месеца. Честно казано, наистина нямах особен ентусиазъм да правя ревюта последните седмици, но тъй като имам доста продукти, за които да ви разкажа е време да запретна ръкави и да започна отнякъде. За днес е много вероятно да видите две ревюта, тъй като наистина вече имам доста чернови, които "отлежават" и чакат да видят бял свят. Първото ревю ще бъде за един лосион на Dove -Nourishing Secrets Restoring Ritual като аз взех варианта с кокосово олио и бадемово мляко. 


Преди време съм използвала лосиони на марката, но не си спомням да са ми направили кой знае какво впечатление. Преди известно време, от Dove пуснаха още разновидности на техните лосиони за тяло. Няма да е изненада, че избрах именно този с кокос, макар да бях леко предубедена дали действително аромата му ще е кокосов. По-надолу ще обясня и защо.


Лосионът се предлага в две разфасовки - от стандартните 250 мл. и от 400 мл. Аз рискувах и на сляпо взех по-голямата. Предполагам, че лосионът се предлага и по дрогериите, аз лично моят закупих от enzo.bg


Опаковка: Доста голяма, все пак това са цели 400 мл. Удобна е обаче за употреба и съхранения. Виждате, че дизайна е малко по-нестандартен. 

Аромат: Както обикновено с абсолютно всички лосиони за тяло, които обещават да са с кокос, този също няма кокосов аромат, а по-скоро го определям като ванилия. Сравнително силен е и се задържа за няколко часа върху кожата след нанасяне. Въпреки всичко, аромата е приятен. Много ми напомня на лосионът на Balea, който също е с ванилия и кокос (този от 500 мл., който е в жълта опаковка).


Формула: Според мен е идеална като консистенция. Нито е от онези твърде гъсти лосиони, нито е от съвсем течните и редки. Въпреки това бих определила по-скоро с гъста консистенция, която обаче се разнася по кожата много лесно и попива почти веднага. Не оставя лепкаво и мазно усещане след нанасяне. 

Ефект: Бих казала, че това е един съвсем стандартен лосион. За много суха кожа може би няма да е достатъчно подхранващ, но ако обичате бързо попиващите и лесни за нанасяне продукти, този лосион ще ви допадне. Обещава освен кокосово олио да има и бадемово мляко, което също носи доста ползи за състоянието на кожата. 


А тук може да видите и пълния състав на този лосион.


Заключение: Както вече споменах, този лосион е стандартен и наистина е подходящ за всеки тип кожа (освен много, много суха). Аромата е приятен, попива бързо и не оставя неприятно усещане. Нямам никакви забележки към него, освен, че може би ми се искаше да е малко по-слабо ароматизиран и действително да имаше някаква кокосова нотка.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •