понеделник, 9 октомври 2017 г.

Avon | Nutra Effects - Леко почистващо олио за лице

Здравейте. Днес ще споделя впечатленията си от един доста нов продукт на Avon, който взех още преди официално да се предлага в каталозите. Мисля, че вече натрупах достатъчно впечатления. Става дума за лекото почистващо олио за лице (Miracle Glow Lightweight Cleansing oil) от серията Nutra Effects, което спада към т.нар. "маслено" почистване на грим. Нещо, което аз лично не бях пробвала до момента. Повече подробности може да прочетете надолу.


Както вече споменах, до момента не съм прибягвала към маслено почистване на лицето. Не съм използвала и олиа, специално с тази цел. Това беше и причината да искам да пробвам този продукт. Преди години правех огромната грешка да почиствам лицето си единствено с мицеларна вода или някакъв тоник на спиртна основа (със салицилова киселина най-често). Това, освен, че вероятно не е почиствало достатъчно ефективно кожата ми, успя и да я дехидратира и да и нанесе доста щети. Но, тогава реално козметичната индустрия изобщо не беше толкова напреднала, а аз нямах и половината интерес и познания в тази област, които имам днес. На този, премахвам грима си двойно. Тоест, първо минавам с мицеларна вода, след което измивам с някакъв продукт, след което отново минавам с едно тампонче, напоено с мицеларна вода, за да премахна някакви остатъци, макар рядко да има такива след двойното почистване на кожата. А това олио обещаваше да не пресуши кожата, като същевременно я почисти. Самата концепция на олио, което да почисти грима ми беше определено интересна.


По описание от производителите: Леко почистващо олио за лице Avon True Nutra Effects: ефективно почиства и премахва грима, без да оставя кожата с мазно усещане. Как действа: • ефективно почиства кожата • премахва грима • оставя кожата сияйна • осигурява завършек без лъщене.
Как да използвате: Масажирайте малко количество върху сухо лице, нанесете и топла вода, която ще трансформира олиото в мляко, отмийте."


Опаковка: Съвсем семпло и изчистено като дизайн и функционалност шишенце, което е с грамаж 125 мл. Това е сравнително малко, но олиото е доста икономично и би стигнало да доста месеци, дори при ежедневно използване. На опаковката изрично е изписано, че олиото няма сапун, подходящо е за алергична и чувствителна кожа, без оцветители и парабени и не на последно място, обещава да не оставя мазнеещо усещане след използване. Няма конкретен дозатор или пипета, което смятам, че щеше да улесни използването. 


Аромат: Да, олиото е ароматизирано, но съвсем леко и много приятно, дори на мен ми действа някак релаксиращо. След измиване не усещам остатъчен аромат върху кожата си. На практика не смятам, че би могло да раздразни нечия кожа, дори най-чувствителната.


Формула: Консистенцията е течна, като на стандартно олио за лице. Има приятен, златист цвят. Всъщност, в съставът може да видите, че почистващото олио съдържа в себе си доста вида олиа, а не само едно, което много ми допадна. Няма силикони и оцветители, съдържа парфюм. Олиото не бих казала, че оставя кой знае какво мазно усещане след използване, но въпреки това оставя лек филм. На мен това не ми пречи, тъй като и без това кожата ми е суха и поне след използване не я усещам пресушена и опъната, както се случва винаги, след като дори я изплакна само с вода. Не съм забелязала обаче да запушва кожата ми или да ми се появяват пъпчици след използването му.


Как го използвам: Всъщност, използвала съм го и по препоръчания начин и по другия. Ще уточня. Би следвало да нанесете олиото на сухо лице и да втриете, след което да добавите вода и олиото да се трансформира в продукт с по-млечна консистенция. Използвала съм го и върху мокро лице. Всъщност и при двата варианта не забелязвам голяма трансформация на олиото, но разбира се това спомага най-вече за изплакването на олиото след това. Оставя лек филм по кожата, независимо по кой от двата начина съм го използвала. Но пък кожата след това е много мека и се усеща хидратирана. Важно е да уточня, че нанасям олиото само върху лицето. Не е препоръчително да се използва върху очите, защото определено няма да е много приятно. За тази цел специално разработени са двуфазните лосиони за почистване на очен грим, които също са на маслена основа, но не изцяло. 


Ефект: Смятам, че наистина почиства кожата добре. Относно премахване на грима - да, до някаква степен спомага за премахването му, но ако носите доста грим, едва ли само олиото ще е в състояние да премахне 100% от грима. По-скоро бих препоръчала да го използвате като втора стъпка, след почистване с друго средство (мицеларна вода, тоалетно мляко или каквото използвате попринцип). Кожата след използване е мека и изобщо не е изсушена. 


Заключение: Смятам, че олиото е интересно и подходящо за сухи кожи или пък дехидратирани.  За много мазна кожа може би не е най-удачният вариант, но всичко е индивидуално. Харесва ми ефектът от него, макар масленото почистване да не е това, към което прибягвам най-често. Ако не използвате много грим или просто искате да освежите кожата си, продуктът ще ви допадне. Ще хареса и на тези от вас, които мразят усещането на опъната кожа, след измиване на лицето.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •