понеделник, 25 септември 2017 г.

B.U. | My Secret - EDT

Здравейте. С началото на учебната година, реших да направя едно кратко ревю на тоалетна вода, която е много подходяща именно за по-млади момичета. Несъмнено, B.U. е марка, която предлага доста голямо разнообразие от момичешки аромати, които са и на достъпни цени. Спрях се на аромата "My Secret". Дали успя да оправдае очакванията ми или не, може да научите по-надолу.


Преди доста години бях опитала тестер точно на този аромат и помня, че беше доста сладък и ми беше харесал. Затова избрах да пробвам именно него от сайта на маркови парфюми. Всъщност, взех го за моментите, в които ми се носи нещо, което да е леко и ненатрапчиво. 



Опаковка: Доста симпатична. Прилича на консервена кутия и дори се отваря по същия начин. Самата кутия също е практична и добре изглеждаща. Моята пристигна смачкана и реших да не я запазвам. Вътре се намира и самият спрей. Той е в компактна, но тежка стъклена бутилка, чиито дизайн е същият, като на кутията. Името и панделката са релефни. Спреят разпръсква сравнително фино. Смятам, че за цената на тоалетната вода, опаковката е наистина добре направена и добре изглеждаща.




А сега нещо повече за ароматните нотки, които може да откриете в този аромат

Парфюмна пирамида

Зелена ябълка, круша, малина


Кокос, череша, портокал


Гардения, жасмин, маршмелоу


Според мнозинството от хора, най-много се усещат следните нотки в последователност: маршмелоу, череша, круша, ябълка, гардения и т.н. Аз лично не мога да определя точно коя нотка изпъква пред останалите, но определено смятам, че аромата не е толкова сладък. Да, флорално-плодов е, но по-скоро от по-свежите тоалетни води. Не бих определила аромата като сладникав. Лично аз не усещам кокоса. По-скоро по-киселеещите, свежи плодове - малина, череша, може би дори круша, примесени с някаква цветна нотка (вероятно от жасмина). 




Трайност: Това е може би нещото, което ме впечатли най-много. За тоалетна вода от подобен клас, а и предвид, че кожата ми доста трудно задържа дори по-силни аромати, очаквах тоалетната вода да трае около час, максимум. Всъщност, аромата е доста интензивен и също така се задържа по дрехите за доста дълго. Не претърпява кой знае какво развитие върху кожата, по-скоро постепенно избледнява. Със сигурност се усеща минимум 2-3 часа.




Заключение: Според мен аромата е подходящ предимно за по-млади момичета, но разбира се, не е изцяло и единствено предназначен за тази възрастова категория. Не е точно моят аромат, защото очаквах да е по-сладък, но определено е приятен. Плодово-цветен, подходящ за всеки сезон, поне според мен. Също така опаковката е много момичешка и симпатична, а и доста добре направена. За скромната си цена смятам, че си заслужава, ако искате нещо ежедневно, ненатрапчиво, но все пак достатъчно трайно, че да издържи няколко часа.


А вие използвали ли сте някой от ароматите на B.U. и имате ли си любим сред тях? Кой е любимият ви ежедневен аромат, без значение от марката?

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •