вторник, 22 август 2017 г.

MEDIBLANC | Strong Black - черна паста за зъби с избелващ ефект

Здравейте. Днешното ревю ще бъде посветено на един по-различен продукт, който обаче смятам, че е напълно универсален. Рядко правя ревюта на продукти за устна хигиена и/или избелващи зъбите продукти, но реално вярвам, че голяма част от вас (включително и аз) използвате нещо подобно. Избрах най-накрая да ви разкажа за впечатленията си и ефекта от най-новата паста за зъби на марката Mediblanc - Strong Black, която исках да тествам продължително време, за да съм убедена в ефекта и. 


Ще започна с това, че Mediblanc е бранд, който предлага по-професионални и специализирани дентални продукти. Марката предлага различни пасти за зъби, според различните нужди на всеки, като всичките им продукти са произведени в Eвропейския съюз. Продуктите им не са ми толкова непознати, тъй като преди време, към всяка поръчка, от enzo.bg предоставяха 7 мл. мостра на избелващата им паста, която всъщност много харесвам. Тази, за разлика от другата им избелваща паста е предназначена за цялостна хигиена на устната кухина и свеж дъх, като избелването е един чудесен бонус. Черната паста Strong Black може да откриете в сайта, както и всички останали пасти, предлагани от марката.




Опаковка: Както сами виждате, дизайнът е наистина страхотен! Класическата комбинация от черно и бяло ми е много, много любима и в случая, контрастът е наистина подходящ, тъй като това е черна паста за зъби. Повече за това ще разкажа по-надолу. Пастата е 100 мл. и пристига в много симпатична картонена кутия, на която е изписан съставът. Ако обаче все пак сте от хората, които не пазят кутийките на продуктите, то съставът е изписан и на самата паста за зъби. Същото важи и за начинът на употреба. Освен всичко, това е може би една от малкото пасти за зъби, които пристигат и с подробна инструкция за употреба, която е преведена и на български език. Дизайнът на тубичката също е хубав, семпъл и стандартен. Предвид, че пастата е черна, а предназначението и е да избелва зъбите, дизайн в черно и бяло е наистина перфектното решение, поне за мен. Друго, което много ми хареса е, че пастата има предпазно фолио. По този начин може да сте убедени, че не е била отваряна и срокът и за годност не е започнал да тече.



Какво представлява пастата: Сред основните съставки е активният въглен, на който се дължи и черният и цвят. Може би сте чували, че въгленът се използва именно за избелване на зъбите, включително и в прахообразен вид, който обаче е значително по-труден и неприятен за използване. Пастата е всъщност стандартна като консистенция с единствената разлика е, че е черна на цвят. Има приятен, не много натрапчив ментов аромат, който много ми допада. Ако не сте фенове на ментовите пасти за зъби, тази определено няма да ви допадне. Ако като мен обаче обожавате усещането за свежест, след използване на ментова паста, то няма как да не ви хареса. Консистенцията не е нито твърде гъста, нито течна - точно по средата. Имах известни опасение, че заради въгленът е възможно венците ми да се оцветят малко (което съм виждала при използване на прахообразен въглен за избелване), но тъй като пастата е все пак с доста повече съставки, това изобщо не се случи.



Как се използва: За да се постигне желаният ефект, препоръчително е да се използва като всяка друга паста за зъби - минимум два пъти дневно. Количеството, което ви е необходимо е колкото грахово зърно. Може при първото използване да ви се стори малко странно, че зъбите ви се оцветяват изцяло в черно, но след изплакване с вода няма никакви остатъци. Не забелязах да има едри абразивни частици и смятам, че не би повредило емайла на зъбите, което е наистина много важно. В съставът няма пероксид, за който със сигурност знам, че избелва допълнително, но пък уврежда емайлът при честа употреба. 



Ефект: Може да прозвучи странно, но смятам, че забелязах ефект дори след първото използване. Разбира се, резултатът не е драстичен, но се забелязва. За първи път използвах пастата само върху предните зъби, за да мога да преценя дали почиства добре плаката и дали ще има поне минимален ефект. Не съм масажирала с четката повече от 30 сек., но определено усетих зъбите си гладки, добре почистени и малко по-бели. При продължителна употреба ефектът е още по-добър. 



Кога да не използвате: Вероятно това е нещо, което повечето от вас знаят, но все пак е хубаво и аз да кажа. Не е хубаво да използвате избелващи пасти върху кариеси или свръх чувствителни зъби. Също така, ако имате пломби, то избелващият ефект няма да бъде налице върху тях. Същото важи и ако имате умъртвени зъби. При някоя от тези ситуации, може да се радвате единствено на дезинфекциращите, почистващи и освежаващи свойства на пастата.




Повече за продукта: В съставът няма пероксид, както вече споменах. Освен това не присъстват и флуорид, агресивни консерванти, SLS и парабени. Не присъстват и едри абразивни частици. Интересно, поне за мен е, че в съставът освен ментол, присъстват също така екстракт от стевия и алое, които вероятно правят пастата по-еднородна и деликатна и не позволяват на въгленът да увреди по някакъв начин зъбния емайл. 



Заключение: Смятам, че това е наистина една много успешна и интересна паста. Може би дори се превърна в една от любимите ми, защото е мултифункционална. През годините съм използвала доста избелващи пасти, чиито ефект така и не съм забелязала. При тази, определено виждам такъв, което бих казала, че дори ме изненада. Факт е, че цената на пастата е малко над стандартната, но смятам, че определено си заслужава. (По спомен беше около 17 лв.) А освен всичко е и много икономична, тъй като ви е необходимо съвсем минимално количество за постигане на ефекта. Честно казано, на мен ми допада и самата концепция да използвам черна паста за зъби, с която да направя зъбите си по-бели. Нетипично за мен, но в този продукт не откривам никакви недостатъци. 

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

2 коментара:

  1. Изглежда ми много интересна тази паста, аз много искам бели зъбки и ще си я взема. Благодаря за ревюто ❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Мисля, че пастата ще ти хареса. Една от най-добрите, които съм използвала през последните години. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •