четвъртък, 27 юли 2017 г.

✔ Rexona | Motionsense Invisible Deodorant Stick

Здравейте. В тази публикация искам да ви споделя впечатленията си от два стик дезодоранта. Всъщност до момента съм правила ревю само на един дезодорант, защото общо взето както е при парфюмите и бялата козметика, това което ще ви кажа е много относително и е личното ми усещане и впечатление за даден продукт. Въпреки това обаче, тъй като това е любимият ми дезодорант в момента, който използвам от няколко години, прецених, че ще е от полза да ви споделя какво точно ми харесва и защо продължавам да го използвам. Това са дезодорантите на Rexona Motionsense Invisible Black + White & Rexona Motionsense Invisible Pure.


Винаги съм предпочитала този тип дезодоранти/антиперспиранти. Използвала съм гел дезодоранти, стикове, както и рол-он продукти. Несъмнено и трите вършат работа, но поне за мен и моите предпочитания, стик дезодорантите и антиперспирантите имат най-голям ефект и трайност. Всъщност разликата между дезодорантите и антиперспирантите е, че едните спират потенето (което не е особено полезно за организма), а другите просто елиминират миризмата. Всъщност самата аз не винаги съм обръщала внимание дали използвам конкретно дезодорант или антиперспирант, тъй като тези понятия вече са доста смесени и аз лично не виждам голяма разлика между двата вида продукти.


Преди няколко години, любим мой дезодорант беше този на Lady Speed Stick в стик форма, който използвах близо 7-8 години. Истината е, че той вършеше страхотна работа. Когато нанасям такъв тип продукт, аз нанасям доста голямо количество, за да не ми се налага да подновявам през деня. Изпитвах обаче известен дискомфорт и сърбеж, вероятно защото продуктът запушваше порите ми. Използвала съм и дезодоранта без парабени и алуминий на Garnier, който за съжаление при мен не вършеше никаква работа, дори когато го използвах вкъщи. Имам опит и със стик дезодорантите на Nivea и Dove, като и двата за мен са сходни като ефект и качество. Добри са, но не толкова, колкото тези на Rexona, това поне е моето мнение. Стик дезодорантите на Rexona използвам от няколко години. Всъщност се придържах към варианта Black + White, но в enzo.bg се предлагаха всички варианти, затова при поредната си поръчка от сайта, реших да пробвам и розовият вариант, под името Pure. Предлага се и в син вариант, който носи името Aqua. За него все още нямам впечатления. Към двата дезодоранта получих и подарък тази симпатична, микрофибърна, рекламна кърпа.


Опаковка: Стандартна за повечето стик дезодоранти. В случая, решена изцяло в черно и бяло. Чрез завъртане на долната част на опаковката на продукта, стикът може да се изважда и прибира без проблем. Дизайнът, както споменах, много ми харесва. Изглежда унисекс по мое мнение. А пък и комбинацията от бяло и черно си е истинска класика! 

Аромат: И двата дезодоранта имат приятен, не много силен или натрапчив аромат, който след нанасяне почти не се усеща. Не са от онези твърде парфюмирани продукти, които чак са неприятни за използване. Въпреки това, успява да елиминира неприятната миризма и ефектът при мен се задържа през целия ден. Ако трябва да опиша ароматите на серията Motionsense, по-скоро са неутрални, свежи, не са плодови или флорални. Смятам, че биха се харесали на повечето от вас.


Състав: Cyclopentasiloxane, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Stearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dimethicone, Polyethylene, Helianthus Annuus Seed Oil, BHT, Caprylic/Capric Triglyceride, Gelatin Crosspolymer, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Aqua, Hydrated Silica, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch, Silica, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene

Повече за продукта: В един дезодорант има 40 мл./гр. продукт. Както вече казах, трайността, при нанасяне на по обилен слой е цял ден, дори във високите температури. Наистина ли не оставя следи? Е, не бих казала. Както абсолютно всеки дезодорант, който съм използвала в стик форма, независимо дали е представен като "невидима защита" или не, винаги са оставяли бели следи по тъмните ми дрехи. Не е нещо особено забележимо, но не е и напълно невидим, както би следвало да е. Въпреки това обаче съм готова да преглътна този му недостатък, тъй като поне елиминира миризмата и не е необходимо да го подновявам на всеки два часа, както ми се е случвало с други подобни антиперспиранти. 


Заключение: Ако търсите траен, бюджетен стик дезодорант, чиито ефект да се задържа в продължение на целия ден и действително да елиминира неприятната миризма, може би тези на Rexona ще харесат и на вас. Единственият дори по-траен дезодорант който съм използвала е този на Lady Speed Stick, но както казах, в течение на времето усетих негативите на тази трайност върху кожата си. Макар съставът на стиковете на Rexona да не е особено натурален, поне има ефект и мога да разчитам на него, особено в това горещо време.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •