вторник, 18 юли 2017 г.

Max Factor | Colour Elixir Lip Gloss - Pristine Nude 10

Здравейте. Днешното ревю е за тези от вас, които харесвам много минималистичния и естествено изглеждащ грим или т.нар. "грим без грим". Подходящ и за дните, в които нямате особено настроение да носите много грим и просто искате леко да подчертаене и освежите визията си. В новите си покупки ви споделих за един глос на Max Factor - Colour Elixir Pristine Nude и именно това е продуктът, който избрах да ви покажа днес.


Има нещо, което малко хора знаят и то е, че всъщност блогърите не носят много грим всеки ден, а понякога изобщо. При наличието на толкова козметика се предполага, че все някакво количество се носи от нас всеки път, когато излизаме. Да, но всъщност не - поне не и аз. Много често, особено през лятото, не само, че не съм в настроение да нося всички стъпки от грима си (контуриране, сенки за очи, очна линия и т.н.), които под въздействие на жегата изчезват за няколко часа, но понякога единственото, което слагам е минимално количество коректор, спирала (или не) и някакъв почти незабележим глос или балсам. И този глос на Max Factor, който ми е предоставен любезно от оригинални дамски парфюми е точно това което искам в тези моменти, когато хем не искам да изглеждам напълно натурална, хем не искам да нося грим. Е, това беше един доста дълъг увод.



По описание от производителите: "Този блясък за устни придава свежест на външния ви вид, без да е лепкава. Устните се чувстват и изглеждат гладки, овлажнени и привлекателни. Невероятен блясък, който се дължи на маслата в състава, които изглаждат повърхността на устните. Формула, която оставя устните хидратирани и копринено гладки."



Опаковка: Много ми харесва! Макар да е пластмасова се усеща доста тежка и плътна, очевидно стабилно направена. Капачето е златисто и се слива идеално с цялостния дизайн и надписът. Освен това, при затваряне щраква плътно и няма абсолютно никакъв шанс да се отвори при носене. Апликаторът е напълно стандартен - мека гъбичка.



Цвят: Глосът се предлага в 16 цвята, като не знам дали всички са налични у нас, но поне повечето са. Аз се спрях на Pristine Nude, който ми се стори един от цветовете, които харесвам (розово-бежов нюд). Цветът е малко по-светъл от това, което обикновено нося, но все пак ми се стори чудесен. Истината е, че върху устните ми стои изцяло прозрачен. Ако имате по-пигментирани устни или по-тъмна кожа, цветът вероятно ще изпъква значително повече. Предполагам би изсветлило леко и по-тъмно червило. Погледнат много отблизо, в глоса сякаш има едвам забележими блестящи частички, които върху устни не се забелязват по никакъв начин.



За формулата: Както се очаква, финиша е глосов, но не прекалено. Не е от онези стъклено гланцови завършеци, които изглеждат неестествено. По-скоро придава една натурална сочност на устните, което много ми харесва. Усеща се хидратиращо върху устните и изобщо не лепне, за мое учудване. Въпреки това се задържа за доста дълго. Има много лек аромат, сладникав. Не мога точно да определя, но има и нещо ванилово сякаш. Не е силен и е съвсем приятен, върху устните не се усеща. 


Състав: Polybutene, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Oleyl Alcohol, Candelilla Cera, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, BHT, Propylparaben, Aroma, Limonene, Benzyl Benzoate [+/- Cl 77891, Cl 45410, Cl 73360, Cl 15850, CI 15985, CI 19140, CI 77499, CI 42090]


Заключение: След като видяхте и как изглежда върху устните, мога само да обобщя, че макар глоса да не придава цвят, на мен ми харесва, защото по-скоро го възприемам като овлажняващ балсам за устни. Усещането е хидратиращо, аромата е приятен, а и опаковката наистина много, много ми харесва.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •