понеделник, 31 юли 2017 г.

La Roche-Posay | Anthelios - Матиращ и прозрачен слънцезащитен спрей мист

Здравейте. Днешното ревю е задължително за тези от вас, които са постоянно в търсене на перфектния слънцезащитен продукт, който освен да предпазва кожата, трябва да е лесен за нанасяне и да не оставя бял филм след използване. Затова днес реших да споделя впечатленията си от най-новия продукт за предпазване от вредното влияние на слъцето, който е на La Roche-Posay - това е техният съвсем нов, матиращ слънцезащитен стрей мист. 


Вече знаете, че харесвам слънцезащитните продукти на La Roche-Posay и съм използвала доста от тях. Мнението ми е, че наистина са подходящи за чувствителна кожа, има доста голямо разнообразие от продукти за различен тип кожа и най-различни видове от тези продукти. Ще напиша тук ревютата на техни продукти за предпазване от слънцето, които аз съм използвала.

                                                             • La Roche-Posay - стик за чувствителни зони с SPF 50
                                                             • La Roche-Posay - лосион за тяло с SPF 50 от 300 мл.
                                                             • La Roche-Posay - предпазен крем за суха кожа с SPF 50



По описание от производителите: "Иновация против лъщене. Благодарение на молекулата "airlicium", спреят попива бързо, осигурява защита от потене и лъщене и гарантира свеж и матиращ завършек. Кожата е защитена от вредите на слънцето, завърсяването и инфраред влиянията, за да запази здравия и свеж вид. Високата UVA-UVB защита се нанася като невидим слой без нуждата да се размазва върху кожата - истинско улеснение за чувствителна кожа. Кожата е моментално освежена и охладена с лек и нежен слой защита. Всичко това под формата на микродифузен спрей мист. Подходящ за нанасяне и върху цялостен грим. Лесен за подновяване през церлия ден, без размазване. С аромат, без парабени и водоустойчив. "



Още за този продукт: "Подходящ за чувствителна кожа или кожа с непоносимост към слънцето, по-известна като слънчева алергия. Осигурява висока, широка UVA/UVB фотозащита. Оптимална защита с фактор SPF 50 срещу дългите UVA лъчи (по-строги от европейските препоръки за слънцезащитни продукти), благодарение на патентованата филтърна система Mexoplex® в комбинация с успокояващото, антиоксидантно действие на Термалната вода La Roche-Posay. Освежаващ, бързо попиващ спрей мист, който осигурява сух и невидим завършек и има  приятен и лек слънцезащитен аромат за максимално удоволствие."



Опаковка: Спреят е в компактна, добре изглеждаща и стабилна опаковка, в стандартния на серията дизайн - в бяло и оранжево. Грамажът е 75 мл., което не е много, но ще стигне за поне месец, поне според мен. Флаконът е лесен за използване и разпръсква спреят изключително фино и по този начин продуктът обхваща по-голяма площ от кожата. Опаковката е лека и удобна за носене в чанта, не заема прекалено много място. 



Аромат: Да, продуктът е ароматизиран. Няма типичния мирис на слънцезащитен продукт, а има много свеж и приятен аромат. Не е твърде силен или натрапчив, макар аз да не съм особено толерантна към ароматизирани продукти. Всъщност, дори много ми харесва и смятам, че не би раздразнил и най-чувствителната кожа. Парфюмът е на последно място в състава и не би следвало да е в голямо количество.



За продукта: Както вече прочетохте, спреят е под формата на мист. Това означава, че фино разпръсква слънцезащитният продукт вътре. Отначало е малко трудно да усетите дали успявате да покриете равномерно лицето с него, защото буквално е толкова лек и фин, че не се усеща, дори при впръскване. Производителите обещават да е напълно прозрачен и това е абсолютно вярно. Не оставя никакви бели следи и изсъхва прозрачен. След напръскване оставя лек, озарен филм, а във въздуха се задържа за кратко от него (наподобява наистина мъгла). Върху кожата, след засъхване матира. При мен обаче, след няколко часа носене започва да леко да лъсва, но това може да се дължи и на фон дьо тенът ми, тъй като спреят съм използвала единствено върху грим. Не смея да го нанеса на чиста кожа, тъй като е предназначен за смесена към мазна такава, а както знаете, моята е суха. За щастие обаче, нанесен върху грим не ми утежнява, не прави кожата ми твърде матирана, не усещам да я изсушава или опъва. Всъщност е толкова лек, че не усещам, че изобщо имам нещо върху лицето си.


На горната снимка виждате добре познатата термална вода на марката, която е чудесна за освежаване през лятото и за успокояване на кожата. Това е втората ми опаковка от нея, използвам я почти ежедневно. Флаконът има същия механизъм, като на спреят за лице и разпръсква водата не концентрирано и на капчици (което наистина не харесва), а съвсем фино, обхващайки цялото лице с едно впръскване. 



Състав: BUTANE AQUA / WATER HOMOSALATE OCTOCRYLENE GLYCERIN DIMETHICONE ETHYLHEXYL SALICYLATE DICAPRYLYL CARBONATE NYLON-12 DIISOPROPYL SEBACATE BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER p-ANISIC ACID CAPRYLYL GLYCOL CARNOSINE CYCLOHEXASILOXANE DISODIUM EDTA DROMETRIZOLE TRISILOXANE ETHYLHEXYL TRIAZONE MEL / HONEY METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER PEG-32 PEG-8 LAURATE PENTYLENE GLYCOL PHENOXYETHANOL POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE POLYGLYCERYL-6 POLYRICINOLEATE PROPYLENE GLYCOL SILICA SILYLATE SODIUM CHLORIDE SODIUM SACCHARIN TOCOPHEROL PARFUM / FRAGRANCE


Заключение: Подобен продукт изисква известно привикване при нанасяне, поне при мен беше така. Въпреки това обаче, наистина е най-бързият и удобен начин за нанасяне на слънцезащита, дори и на път. Най-голямото му предимство, поне за мен е, че може да се нанася като последна стъпка върху грима. Има много приятен аромат и не оставя никакви бели следи. Щеше ми се количеството да е малко повече, но пък този му размер го прави удобен за носене в чанта. Макар да е подходящ основно за по-мазна кожа, според мен е универсален, особено ако го нанасяте върху грим.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •