сряда, 19 юли 2017 г.

Bourjois | Smoky Stories Eyeshadow palette - Taupissime 13

Здравейте, момичета. Тъй като винаги първата половина на месеца не съм толкова активна в блога, все си обещавам поне втората му половина да не е така и това е причината да се опитвам да пускам ревюта всеки или почти всеки ден. За днес съм ви подготвила една мини палитра на Bourjois Smoky Stories - Taupissime в която всички любители на неутралният грим (като мен) несъмнено биха се влюбили. 


Тъй като ми се насъбраха доста продукти в последно време, които тествам непрекъснато, за да мога да ви дам пълното си мнение, определено се налага да работя здраво по направата на всяко ревю. Който си мисли, че блогърството е лесна работа - изобщо не е така. Освен това, в повечето случаи си е напълно безплатна и понякога дори ми отнема дни, за да съставя изцяло едно пълно и подробно ревю с много снимки. Е, стига толкова за моите усилия. Сега е време да ви "запозная" с една мини палитра от четири цвята, която моментално харесах, щом я видях. 


И друг път съм използвала сенки и на Bourjois и честно да призная, не съм оставала очарована. Формулата им е била винаги някак суха и трудно се извличаше пигментация. Всъщност говоря ето за тези конкретни сенки, които макар да харесвах като цвят, на клепача ми не оставяха почти никакъв такъв. Затова честно казано бях малко предубедена към сенките на марката. Но когато видях суочове на тази палитра, моментално вече знаех, че я искам. И когато благодарение на оригинални дамски парфюми ми предоставиха възможността и аз да я тествам, веднага се съгласих и не съжалявам изобщо. Определено виждам промяна във формулата на тези сенки, които нямат нищо общо с предишните сухи и трудни за работа продукти, които съм използвала.


Според производителите: Всяка палитра се състои от 4 цвята, които без проблем се смесват, за да създадат перфектният опушен грим, който да издържи 12 часа. Най-светлият цвят е за нанасяне на целия клепач, като средният е за леко опушване в края на окото. Най-тъмният цвят следва да се нанесе по линията на миглите, за опушване или да потъмните грима още. С брокатения цвят, може да нанесете акцент във вътрешния ъгъл на окото или в средата на клепача. Пак казвам, това са условни "правила" и насоки как да използвате сенките, но реално правила в грима няма. Лично аз бих използвала палитрата по различен начин. Със средният нюанс сенки, бих покрила целия клепач, като с най-тъмния бих затъмнила леко. Светлият пък бих използвала във вътрешния ъгъл на окото или под веждата. Брокатеният смятам, че е подходящ за по-специални, празнични случаи. 



Опаковка: Както ми харесва, така и не съвсем. Сега ще обясня защо. Попринцип е доста интересна, с обла форма. Определено оригинална хрумка. Самата палитра изглежда много симпатично. Към нея има и стандартен апликатор-гъбичка, който в единия си край е с по-заострена форма. Попринцип не харесвам особено палитри сенки с причудлива форма на самите рефили, защото намирам това за трудно за работа. Тази палитра обаче има доста ясна и удобна форма и не би трябвало да има никакъв проблем. Мини палитрата е доста компактна въпреки наличието на апликатор и смятам, че изглежда добре. Това, което не ми харесва обаче е, че капакът всъщност се усеща някак тънък и може би малко нестабилен. Смятам, че ако редовно носите палитрата с вас има опасност да се пукне или счупи, но не мога да гарантирам. Това е просто моето усещане. И въпреки всичко, цялостният дизайн ми харесва и го намирам за практичен. На гърба са изписани подробности за срокът на годност (12 месеца след отваряне) и грамажът (който е 3,2 гр.).


За формулата: Тук трябва да отбележа, че много ми харесва. Това са доста фини сенки, които обаче не намирам за прашливи, тъй като имат по-скоро по-мазна консистенция, които подпомага и пигемнтацията да е така добре, поне според мен. А щом говорим за пигментация - останах изключително приятно изненадана. Дори с леко докосване, цветът е доста наситен. Абсолютно всички цветове са много добре пигментирани и наситени, дори брокатеният. Трябва да отбележа, че в палитрата няма нито един изцяло матов цвят, което за някои от вас, може да се окаже разочароващо. Особено ако си представяте опушеният грим да бъде предимно матов. Може би щеше да е добре, вместо брокатеният цвят да има такъв за сгъвката на клепача, който да спомогне за преливането на цветовете и който да е изцяло матов. Аз обаче имам достатъчно матови цветове от други палитра, затова за мен не е проблем. Всички цветове, с изключение на брокатения - логично, са сатенени. Не бих казала, че са перлени, но определено имат фин блясък, който просто им помага да не изглеждат някак плоски и скучни.



За цветовете: Те нямат конкретно наименование, затова ще започна с най-светлият и ще описвам в посока по часовниковата стрелка. 


1-ви цвят (в средата): Това е цветът за акцент. На практика е пресован брокат, който също има чудесна пигментация. В него има и сребристи частици, които уравновесяват и без това доста жълтеещият, златист цвят. За празничен грим би бил чудесен. Хубаво е обаче да използвате някаква по-лепкава база отново, за да няма частици, които да се озоват на лицето ви. Не съм го изпробвала върху клепача, тъй като толкова брокатени цветове не са точно по моят вкус. 

2-ри цвят: Слонова кост или много светло перлено, с лек прасковен нюанс в него. Не е от онези измити, почти бели перлено-сребристи цветове. По-скоро се доближава до телесен цвят. Бих казала, че е с топъл подтон. Идеален е за вътрешният ъгъл на окото, за под веждата или дори и като по-деликатен акцент в средата на клепача. 

3-ти цвят: Определено е може би любимият ми. Идеалният сиво-бежов цвят (taupe) който нито е прекалено студен, нито пък е твърде кафяв - точно по средата. Неутрален, клонящ към по-топло кафяво, отколкото към сиво, има лек перлен, златист отблясък върху кожа. Перфектен цвят за нанасяне върху целия клепач или ако имате много светла кожа. За ежедневен грим е просто чудесен!

4-ти цвят: Най-тъмният в палитрата. Топло, бронзово-кафяво с лек златист блясък. Освен за леко опушване, според мен е подходящ и за нанасяне върху целия клепач, тъй като не е твърде тъмен. Това би бил идеалният цвят за летен, вечерен грим например. Пигментацията отново е чудесна!



Смятам, че това е абсолютно универсалната, неутрална палитра за всеки цвят кожа. Не знам доколко е подходяща именно за опушен грим, но за ежедневен, а защо не и по-ненатрапчив вечерен е просто идеална. Харесвам сенките със сатенен финиш, които са някъде по средата между перлени и матови. А и самите цветове наистина са съчетани страхотно. Макар да са по-скоро в топлата грама, все пак могат да минат и за неутрални. Разгледах и другите разцветки, в които се предлага тази палитра, но "Taupissime" определено пасва най-много на моя вкус.


И за финал, реших да добавя и още суочове - на студена, дневна светлина и на слънчева светлина.


В заключение: Мога само да ви препоръчам тази палитра. Предполагам, реално и вие бихте използвали три от четирите цвята, тъй като този за акцент е доста блестящ и не е за ежедневието, но палитрата по мое мнение е качествена, особено за дрогериен клас. Факт е, че цветовете не са нещо невиждано, но пък аз лично никога няма да се уморя да взимам и пробвам неутрални цветове, защото това е, което харесвам.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е базирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •