сряда, 19 април 2017 г.

Продукти които не оправдаха очакванията ми

Здравейте. Днешната публикация ще е по-различна от обикновено и ще е нещо, което всъщност не правя често - продукти, които не оправдаха изцяло очакванията ми. Като блогър (и въобще потребител), имам сравнително високи изисквания, що се отнася до козметиката, която използвам. Не мога да кажа, че съм най-претенциозният човек на света, но все пак до някаква степен знам какво искам и какво в никакъв случай не ми допада. Точно затова днес ще ви покажа и продуктите, които усещам, че някак не успяха да ме зарадват с ефекта си, както бих искала. Аз нямам любима марка и се опитвам да съм максимално безпристрастна в мненията си. Харесвам много брандове, използвала съм доста и от всеки от тях има продукти, които са ми абсолютно любими, както и такива, които изобщо, ама изобщо не ми допадат. Днешният ми пост ще е по-скоро градивна критика, която бих искала да отправя. 


Някои от продуктите вече сте виждали в предишни подобни статии, но реших да включа отново, защото вероятно ви се е случвало след месеци употреба да промените мнението си за продукт. Случвало ми се е нещо, което не харесвам първоначално да започна да използвам повече и буквално да се влюбя в него, така и от любим, даден продукт да се превърне в посредствен за мен. И както всеки друг блогър и влогър, също съм длъжна да спомена, че не харесвайки даден продукт не означава нито, че той е лош, нито че марката е лоша. Всички сме различни и имаме индивидуални потребности и желания. А пък и честно казано, да съм искрена с вас е приоритет № 1 за мен, дори това да означава даден бранд да ме "намрази". Все пак смятам, че има прекалено много хора, които се опитват да зодоволят нечии желания повече, отколкото да изразят искреното си мнение и аз не искам да съм една от тях. Подобни видеа и публикации винаги са ми били интересни, затова се надявам и моята да ви допадне.


Това са всички неща, които детайлно ще разгледам днес - какво точно ми харесва или не ми харесва в тях. Добавила съм единствено неща от декоративната и бялата козметика, без продукти за коса.



Първо ще започна с продуктите за устни, като освен за всеки един, ще добавя и индивидуалните им ревюта, в случай, че искате да научите повече за продуктите.



Wet n Wild balm stain Rico Mauve (РЕВЮ) - добавих този продукт в тези, които не оправдаха очакванията ми само заради цветът. Знаете, че стейн червилото от същата серия в цвят Pinky Promise e едно от любимите ми. За съжаление обаче, Rico Mauve не пасва на моята кожа, защото този приятен тъмен розов цвят, който виждате в гилзата, върху устните ми моментално се превръща в ярко, почти неоново цикламено, което никак не ми стои добре. Трайността е учудващо добра, има приятен ментов аромат и опаковката е страшно удобна. Но цветът, за съжаление е това, което ме спира да го използвам самостоятелно. 

Avon lip gloss в цвят Rose reflection - мисля, че съм споменавала глоса в нови придобивки, но не му посветих ревю. Като гланц за устни се справя задоволително - приятен аромат, лепкав, горе-долу траен, но... Този розов цвят, който следва да е със златист блясък е по-скоро със зеленеещ брокат. Златистото има откровен зеленикав подтон, който стои много странно и честно казано не особено привлекателно. Не останах особено впечатлена, но все пак понякога го използвам.

Maybelline baby lips (РЕВЮ) - опитах да харесам тези балсами и да ги използвам по-често, наистина опитах, но..не се получава. Лилавият използвам по-често, защото цветът му е по-неутрален. Като цяло обаче и двата не ми харесват особено. Пазя ги, защото изглеждам симпатично и имат много хубави аромати, но относно качествата им - не останах изобщо впечатлена. Червеният не изглежда равномерно върху устните, а като цяло и двата не ги усещам достатъчно хидратиращи и подхранващи за моя вкус. Но знам, че има много хора, които ги обожават, особено черешовия.

Nyx lip gloss в цвят Vanilla cream pie (РЕВЮ) - едни от най-хвалените и популярни глосове за устни изобщо. Взех два и не мога да кажа, че са лоши, но признавам, имах много по-високи очаквания. Цвят Tiramisu ми допадна повече, защото е по-неутрален. Но този "барби" розов цвят, изобщо не ми отива. Аз съм много светла и подобни ярки цветове никога не са ми стояли добре. Реално съм го използвала едва няколко пъти. Но определено не смятам, че са нещо кой знае какво, предвид, че на пазара вече има толкова други глосове и червила.

Avon Shine burst в цвят Rose (РЕВЮ) - тук оплакването ми не е за цветът, а за формулата. Много мазна, много нетрайна. Заради мазнеещия филм е трудно да се постигне равномерен, наситен цвят, а и така или иначе червилото изчезва за около половин час от устните ми. Жалко, ако този цвят беше в сатенена или матова формула, вероятно щеше да е перфектно.


L'oreal True match в цвят N1 Ivory (РЕВЮ) - този фон дьо тен не успя да ми пасне, уви. Много харесван в цял свят, но за мен е прекалено матов. Цветът е светъл и ми пасва, на формулата... Аз харесвам по-озаряващи фон дьо тени, докато върху моята кожа, този е изцяло и прекалено матов. Постарах се да го накарам да изглежда добре и естествено при мен, но просто не се получава. Може би ако правя бъдеща блог разпродажба бих го включила, защото не мога да кажа, че не е хубав и покривен, просто е за друг тип кожа.

L'oreal Nude magique Cushion (РЕВЮ) - вероятно за вас е изненада, защо включвам и този фон дьо тен, защото знаете, че в ревюта бях писала, че ми харесва. Да, това все още е така. Всъщност като финиш много ми харесва, както и като покривност. Цветът ми е една идея по-тъмен, но се справям. Присъства в разочароващите ми продукти обаче, защото количеството е толкова малко и свърши безумно бързо. Попринцип не слагам много от него, но за може би дори по-малко от 10 нанасяния и той вече е почти свършил. Гъбичката апликатор също не успях да изпера, а опитах всякакви варианти. Смятам, че не е особено хигиенично да не успея да я дезинфекцирам. Много ми се иска същата формула да направят в стандартно шишенце с помпичка, защото определено си заслужава, но това количество, на цена колкото пълноразмерен продукт, определено ме разочарова.

Bourjois Healthy mix serum (РЕВЮ) - в ревюто бях писала, че харесвам този фон дьо тен. След като го поносих обаче мнението ми малко се промени. Всички по цял свят обожават този фон дьо тен, защото казват, че е озаряващ и просто перфектен за суха кожа. Честно казано, така и не мога да разбера цялата тази любов към него от всички момичета със суха кожа. На моята, фон дьо тена първо е твърде жълт, откровено жълт дори. Второ, покритието е добро, но финиша при мен е полу-матов и честно казано изобщо не стои естествено. Смятам, че е по-подходящ за дами с нормална или смесена кожа. Както виждате почти не е изхабен, защото реално не успявам да го напасна добре с кожата си. Опитах да го нося нанесен с пръсти, четка, кремове, бази - ефектът е все същият. Но не мога да кажа, че е лош продукт - просто не е подходящ за мен.

Avon Magix фиксиращ спрей за грим - ужасен, просто ужасен! Първо, има спиртен аромат и буквално имам чувството, че се пръскам с някакъв спирт. Второ, не виждам никакъв ефект с него и без него. И трето...пулверизатора впръсква не фин спрей, както е с термалните води например, а огромни и неравномeни пръски. На снимката по-долу може да видите точно за какво говоря. На места спреят е фин, но на повечето пада на огромни капки, които се озовават най-често в някое от очите ми, когато го използвам. Също така помпичката е трудна за контролиране при натискане. Нито употребата му ми е приятна, нито ефекта от него. Силно не го препоръчвам.


Nivea балсам за след бръснене - тотален хит, спряган за перфектната лепкава база за грим, която да "улови" фон дьо тенът по-добре. Самата идея, да използвам мъжки балсам за след бръснене ми е странна. Принципно не мога да кажа, че като база е лош, но не виждам и някакъв кой знае какъв ефект, има такъв, но сякаш минимален. Защо го добавям в списъка с разочарования? Защото аромата, който е на мъжки одеколон е силен и се задържа и след нанасяне. Мечтата ми не е лицето ми да мирише на мъжки парфюм. Не е нещо невиждано обаче, предвид, че базата за сенки на Artdeco има същия аромат...

Oriflame Veryme фон дьо тен (РЕВЮ) - знаете, че харесвам фон дьо тени с лека до средна покривност. Този обаче дава около нулева, въпреки наслояването. Цветът е много светъл и ми харесва, но реално така и не го използвам защото знам, че не би ми бил достатъчен нито като покривност, нито като желан ефект. Доста е воднист освен всичко. Най-често съм го използвала за изсветляване на други фон дьо тени, но реално си е едно разочарование. 



Lollipop единичен рефил сенки (РЕВЮ) - вероятно това също е изненада, защото бях казала, че харесвам сенките. Все още е така до някаква степен. Всъщност самите сенки са много пигментирани и фини, усещат се копринени. Проблемът идва от факта, че при опит да се наслои повече цвят и при по-продължително преливане най-вече, сякаш губят голяма част от пигментацията си и цвета се изменя, което не ми харесва. В началото останах наистина впечатлена от тях, но в последствие видях повече недостатъци. Тези два цвята реално почти не съм използвала, особено керемиденият. Златистият бях включила дори в любими продукти, но сега когато имам повече опит със сенките попринцип и имам по-голям избор (разбирайте палитри с по-добро качество) виждам, че тези не са кой знае какво. Не мога да кажа и че са лоши, но определено очаквах доста повече. За цената си обаче са ок.

Avon молив за очи в цвят Sugar plum - и преди ви бях казвала, че изобщо не харесах молива. Не съм го и носила навън, защото не ми харесва. Лилавият пигмент не е особено наситен, а цялата "основа" се състои в цикламени брокати....Изобщо не е търсен от мен ефект. При опит да суочна молива, той се счупи, защото е със суха и същевременно мека формула. За да се постигне пигментация върху клепача е нужно доста усилие, а пък и ефекта на цикламено-брокатени клепачи някак не е моят. 


Wycon Soft mousse в цвят 11 (РЕВЮ) - до голяма степен харесвам сенките по няколко причини, но общото ми мнение е, че нещо не успя да оправдае очакванията ми. Всъщност, всичко започна още в магазина, когато объркаха желаният от мен цвят. Мострата, която харесах беше в бронзов цвят и номерът и беше 11. Затова ми дадоха същият номер. Когато ги отворих вкъщи обаче видях, че цветът е оранжево-прасковен - нещо, което изобщо не очаквах и не исках. Магазинът ми е доста далеч и реших да не ги връщам с надеждата, че ще ги накарам да работят. Всъщност заради мус консистенцията е нужно минимално количество. Веднъж засъхнали - са бетон и няма сваляне, освен с двуфазен дегримьор. Това е както хубаво, така и лошо, защото бързо засъхват и е трудно да се прелеят хубаво. Буквално имате около 5 секунди, преди грешките при нанасянето да останат там до края на деня. Имат доста блестящ и метален финиш, може би повече, отколкото е по вкуса ми. Цветът обаче е нещото, заради което реално не ги нося. Бих ги взела обаче в онзи бронзов цвят, който реално мислех, че купувам...

Avon Luxe в цвят Glamorous roses (РЕВЮ) - разкошни цветове, но само ако ги гледате в опаковката. Слаба пигментация, прашливи... Опаковката е доста обемна и хаби доста място. Не мога да кажа, че изобщо не стават, но все пак от луксозна серия очаквам наистина нещо луксозно, а не евтино на вид и зле пигментирано... И въпреки всичко, смятам да запазя палитрата, защото все пак за много лек, неутрален и ежедневен грим е ок.


Lilly drogerie лосион с какао - ами и преди споменах, че не ми допадна особено. Аромата е на какао, примесено с нещо алкохолно, попива бързо и е удобен за нанасяне, защото има помпичка. Но съставът, на който не обърнах внимание, когато го взимах - не ми допада. Освен това е доста лек и не ми дава нужната и желана хидратация.

Avon Anew nutri-advance (РЕВЮ) - знаете, че използвам околоочния крем от същата серия и ми допада. Този крем обаче с по-богатата формула не ми допадна. Аз обичам по-гъсти, почти балсамести кремове, които обаче все пак могат да се нанасят. Този беше толкова труден и твърд за разнасяне, че реално не успях да изхабя и половината от него. А вече има и странен аромат, затова директно ще замине в кошчето.

Avon Nutra effects крем (РЕВЮ) - и преди съм включвала крема в разочароващи продукти, защото според мен като крем е малък провал. Твърде мазен, дори и за мен. А това, че има слънцезащитен фактор предполага, че няма как заради мазния му филм да се използва вечер. Освен това, след нанасяне кожата е лепкава, все едно съм я мазала с лепило. НО...това пък му лепнещо свойство я прави идеална база за фон дьо тен и честно казано затова използвам крема. Като база всъщност ми допада доста, затова все пак не е пълно разочарование.

Avon крем за ръце за суха кожа - всъщност този крем добавям тук, защото за мен не е вярно, че това е крем. Сигурно това ви прозвуча смешно, но нека обясня. Кремът следва да е за много суха кожа и омекотява, но този "крем" на практика е чист вазелин. Дори цветът му е прозрачен. При нанасяне и разнасяне попива много бавно и дори се "разпенва" по странен начин. На снимката по-долу съм сравнила как изглежда нанесен до обикновен, чист вазелин и както виждате - разлика няма. Това е причината да присъства в днешния ми списък. Плюс, че макар да са хидратиращи, бавно попиващите кремове за ръце направо ме влудяват.


Avon балсам за устни с какао - мисля, че вече не се предлага, но все пак реших да го включа. За разлика от другите два балсама в бурканчета, които имам, този беше почти течен, като разтопено масло. Освен това аромата изобщо не ми допадна, хидратиращите му свойства също.

Dermedic Hydrain2 (РЕВЮ) - всъщност този крем не е тотално разочароващ, защото дава добра хидратация. Забелязах обаче, че понякога след като го използвам на сутринта виждам ситни пъпчици. Не съм сигурна, дали е конкретно от този крем, но имам такова усещане, защото аз попринцип нанасям голямо количество от кремовете си за лице, което отчитам като лична грешка, но е просто навик. Освен това, макар и добре хидратиращ е доста гъст и ми е малко труден за нанасяне и разнасяне.


Еbelin гъбка блендър - може и преди да съм споменавала, но за мен тази гъба не върши работа. Попива много продукт, не увеличава драстично обема си след намокряне и не разнася добре фон дьо тена. За мен лично е продукт, който не върши работа. Цената и не е малка (около 7 лв.), предвид, че тази на RT e на двойна цена, но пък и върши по-добра работа и е с по-добро качество.


E, това беше моят дълъг списък с продукти, които не успяха да оправдаят високите ми очаквания и изисквания. Надявам се да няма сърдити, но все пак това е моето лично мнение за тези продукти. Ако някой или някои от тях са ваши любими, това е напълно естествено.

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Преди време бях решена да си купя бюти блендера на Ebelin и сега се радвам, че не съм го взела. Прочетох доста негативни мнения за гъбката и повечето от момичетата също не бяха доволни от голямото количество продукт, което тя поема.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Преди години общо взето това беше една от малкото имитации на бюти блендъра на пазара и всъщност затова и толкова много момичета я купиха. Но сега имитациите и изборът са безгранични и лесно може да се види, че качеството всъщност не е толкова добро :)

      Изтриване
    2. Аз пък имам един проблем с тези гъбки, защото отскоро изобщо започнах да ги ползвам, та си взех евтин вариант, колкото да опитам как е. Мокря ги както е редно да се нанася, основно нанасям BB крем, но усещам аромат на гума след това. Не знам дали няма да се окаже същото и с някои от скъпите варианти и за това се двуумя дали да инвестирам. Харесва ми как се разнася, но тази миризма на гума ме влудява. Някои друг с подобен проблем?
      Благодаря предварително

      Изтриване
    3. Аз имам гъбката на Real Techniques (имам и ревю за нея) и няма никакъв неприятен аромат или изобщо някакъв. Може да си попаднала на дефектна партида.

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •