понеделник, 20 март 2017 г.

Nivea | Pearl & Beauty - рол-он дезодорант

Здравейте! Честита пролет! За днес съм ви подготвила нещо малко по-различно. До момента не съм правила ревю на дезодорант, а с настъпването на пролетта и на по-топлото време прецених, че това определено ще е от полза. Избрах да кажа няколко думи за рол-он дезодоранта на Nivea - Pearl & beauty с перлен екстракт.

nivea pearl beauty deodorant

Ако има нещо, което никой/никоя от нас не обича, това е миризмата при изпотяване. Несъмнено дезодорантите са ежедневна част от моята рутина, но всъщност никога не ги споменавам в блога си, защото сякаш за мен те са "по подразбиране". Днес обаче прецених, че всъщност едно такова ревю може би няма да е лоша идея.

nivea pearl beauty deodorant

Винаги съм предпочитала стик дезодорантите, пред спрей и рол-он вариантите. Защо? Защото имам наблюдения, че те са значително по-трайни и се справят със задачата си по-добре. Всъщност и в 99% от живота си съм използвала именно сухи стикове. В последно време обаче, забелязах, че всъщност сухите стикове запушват повече кожата и започнах да редувам с рол-он антирепспиранти. В моментите, в които не ми трябва толкова продължителна защита от изпотяване, започнах да залагам на тези версии. И при последната си поръчка от • enzo.bg • добавих и перления рол-он на Nivea. Преди съм използвала и сухият стик в същия вариант и помня, че аромата ми беше харесал.

nivea pearl beauty deodorant

Опаковка: Симпатична, решена в обла форма. Всъщност дизайна е типичният за повечето рол-он дезодоранти. Етикета и цялостния вид е много привлекателен, тъй като макар да не успях да уловя съвсем точно с апарата, има силен перлен, разноцветен отблясък. Малък детайл, но пък определено точно в десетката. Все пак по този начин има още по-голям шанс да ме убедят, че в дезодоранта действително има и перлен екстракт, след като дори по самата опаковка е вложена мисъл и време. Грамажът е 50 мл.

nivea pearl beauty deodorant

Аромат: Всъщност много приятен и свеж. Под свеж, не разбирайте плодов - не. Малко ми е трудно да го опиша, но освен на някакъв парфюм, усещам и нещо цветно. Бих казала, че ароматът е универсален и нанатрапчив, но достатъчно различен и някак интересен, за да го забележите. 

Състав: Aqua, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, Hydrolyzed Pearl, Persea Gratissima Oil, Trisodium EDTA, Geraniol, Benzyl Alcohol | Does not include: Alcohol, Colourants

nivea pearl beauty deodorant

Трайност: Е, както може да очаквате, на всеки етикет е написана трайност 48 ч. което реално е почти невъзможно. Трайността е добра, при мен в порядъка на около 6-8 часа, след което е желателно подновяване. В никакъв случай не е 48 ч., но това са малко нереалистични (и дори вредни за здравето) обещания и очаквания, които няма как да бъдат изпълнени. Хубаво е след като нанесете, да оставите известно време да поизсъхне, след което да облечете дрехата. Бих казала, че оставя някакви следи, особено ако носите тъмни дрехи, но не драстични, както в повечето случаи при мен става с носенето на сухи стикове. Всъщност до момента не съм попадала на дезодорант, който да не оставя абсолютно никакви следи.

nivea pearl beauty deodorant

В заключение: Много ми хареса като аромат и смятам да пробвам отново стик варианта, за да мога да сравня по-цялостно ефекта от двата. Цената също е бюджетна и най-хубавото е, че е достъпен на много места.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •