вторник, 7 март 2017 г.

Klorane | Почистваща вода с екстракт от синя метличина

Здравейте. За днес съм ви подготвила ревю, свързано с грижа за кожата. Исках да си дам известно време, преди да напиша окончателното си мнение и впечатления от няколко продукта на Klorane. Днес ще ви представя тяхната почистваща грима и успокояваща кожата вода, с екстракт от синя метличина. Ако имате чувствителна кожа и искате щадящ продукт за премахване на грим, това ревю е точно за вас.

klorane makeup remover flower water comflower

Klorane e марка, която ми е сравнително добре позната. Използвала съм техният сух шампоан, почистваща вода, шампоан с коприва, а скоро възнамерявам да закупя и този за руса коса. Продуктите им са с различни, най-често билкови екстракти. Марката е френска и утвърдила името си през годините. Предлагат доста богата гама от продукти.

klorane makeup remover flower water comflower

По описание от производителя: "Водата е предназначена за чувствителни очи и лице. Тази цветна/флорална вода е изключително нежна, без аромат, парабени и алкохол. Идеална за отстраняване на грима от лицето, устните и очите. дори и най-чувствителните. Подходяща за хора, които носят лещи.  Хипоалергенна. Продукт, разработен с оглед минимизиране на риска от алрегични реакции." Още подробности може да прочетете в сайта им: тук.

klorane makeup remover flower water comflower

Аромат: Според производителите, аромат няма. Аз обаче първоначално усещам съвсем минимален аромат, лек и деликатен, вероятно екстракта от метличина. Той обаче е съвсем лек и почти не се усеща, по никакъв начин не ме дразни. И все пак за мен е предимство, че не са добавени никакви други парфюми и допълнителни ароматизатори.

klorane makeup remover flower water comflower

Опаковка: Моята разфасовка е от 100 мл. , но се предлага и в по-голяма такава от цели 400 мл. И двата варианта са в симпатично, синьо на цвят шишенце, върху което има стилизиран образ на метличината. Разфасовката от 400 мл. има удобна помпичка, при която не е нужно да обръщате опаковката, за да напоите тампонче. Варианта от 100 мл. пък е изключително удобен за път.

klorane makeup remover flower water comflower

Действие: Водата е специално създадена за почистване на грим и не е необходимо да се изплаква след това. Работи на принципа на мицеларната вода. При употреба усещам някакво охлаждащо действие, а след почистване на грима, кожата ми се усеща доста мека и нежна, по никакъв начин не изсушава. Също така не оставя никакъв мазен филм, което наистина ми харесва много. Справя се добре с почистване на грим, но малко се затруднява при премахване на по-водоустойчив грим или стейн червило. Мисля, че Klorane имат и специален двуфазен дегримьор, специално предназначен за водоустойчив грим. От всичко обаче най-много ми харесва това, че може да се използва и за лице, и за очи/устни и че кожата след това не е пресушена, но същевременно не оставя и онзи лепкав филм, който много хора не харесват.

klorane makeup remover flower water comflower

На горната снимка може да видите малкия експеримент, който направих. Използвах различни по вид продукти, за да видя как ще се справи с тях. Виждате и колко минимално количество съм използвала върху памучния тампон. При едно минаване с него, голяма част от грима е почистен. При второто минаване, почти не остават следи. Преди да мина с тампончето, не съм задържала няколко секунди отгоре, какъвто е принципът на мицеларната вода. Тази обаче работи по абсолютно същия начин и това би улеснило премахването на грим. На долната снимка може да видите съставът, който е сравнително семпъл.

klorane makeup remover flower water comflower

Заключение: Тази почистваща, флорална вода определено оправда очакванията ми. Харесва ми колко е деликатна към кожата и как след почистване я оставя мека. Справя се задоволително с премахването на грим, стига да не е силно водоустойчив. Доста е икономична и определено я препоръчвам на тези от вас, които като мен имат много чувствителна кожа.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •