понеделник, 2 януари 2017 г.

Любими неща през 2016 (козметика, влогъри, филми, музика и др.) + wishlist

Здравейте, приятели! В първите дни на 2017 г., исках да направя една кратка равносметка за вече изминалата 2016-та. Реших, да не се ограничавам само до козметика този път, а да направя обобщена публикация за най-харесваните неща от мен през 2016 г. Ще се спра на няколко категории - любими козметични продукти, влог канали, филми, книги, песни, храна, цитати и т.н. Общо взето от всичко по малко. :) Надявам се да имаме общи любимци сред нещата, които ще ви покажа. Е, нека да започваме!


Отне ми около 3 дни за цялата публикация и по 2 часа на колаж, но беше наложително да направя едно подобно годишно обобщение. Но все пак това е цяла година и няма как да бъде побрана в два реда текст. :)


Трябва да призная, че през тази година изпробвах доста и най-различни продукти. Определено не бих казала, че се ограничавах.Разбира се, винаги има вероятност продукти, които съм искала да пробвам от много време да не ми допаднат, но все пак сякаш някои от тях успяха да се отличат и да се наредат в днешната ми класация. 

ОЧИ

The Balm - Nude Dude (ревю)  - отдавна искана палитра, която е сбъдната мечта за любителите на топли нюанси.
Maybelline - Lash sensational (ревю) - най-любимата ми спирала в момента. Придава ефект на кукленски мигли.
Max Factor - shimmer eyeshadows (ревю) - най-красивите, ежедневни сенки, които някога съм виждала - препоръчвам!
Maybelline - Black chrome eyeliner (ревю) - освен, че е идеален графитен нюанс за светла кожа е и много дълготрайна.
Makeup Revolution - Naked Chocolate (ревю) - какво да кажа, освен един шоколадов разкош - бюджетна, но качествена!

ЛИЦЕ
Catrice - Liquid concealer (ревю) - макар да се окислява, това е най-използваният от мен коректор, защото е покривен.
Catrice - Mineral highligter (ревю) - макар и бюджетен, това е най-използваният хайлайтър, заради светлия му цвят.
The Balm - Mary Lou-Manizer (ревю) - няма как да не добавя и абсолютната класика сред хайлайтърите - г-ца Мери.

УСТНИ

Rimmel - Airy Fairy (ревю) - най-любимото ми нюд червило в розовата гама - идеално за порцеланово светла кожа!
Maybelline - Galactic mauve (ревю) - знаете, че харесвам лилаво-златистите червила и нямаше как да не присъства.
Loreal - Molto mauve lip gloss (ревю) - много комфортен за носене глос, който придава красив цвят и омекотява.

БЯЛА КОЗМЕТИКА

• Еucerin Q10 (ревю) - определено много добър крем за суха кожа и общо взето за всяка възраст, определено ми хареса!
• Palmer's - Firming butter Q10 (ревю) - за всички любители на какаовите аромати - този лосион е за вас! Попива бързо.
Clinique - dramatically different (ревю) - още едно предложение за суха кожа, което видимо я подхранва и изглажда.

АКСЕСОАРИ

Travalo Classic HD (ревю) - перфектното решение, когато искате да носите отливка от любимия парфюм с вас.
BH cosmetics - Party Girl brushes (ревю) - комплект четки, които освен разнообразни по вид, са и в любимото лилаво. 


Тази година, определено бях по-привлечена от чуждестранните семейни канали. Има много хора, които следя, но ще се спра на тези, които открих именно през тази година и които следя най-редовно. Ето и кои са те:


#1 OKBABY - най-гледаният от мен семеен канал, създаден от дейли влогърите Кийра и Оскар. Още от първия им влог, който изгледах, моментално ги харесах и някак успяха да станат част от ежедневието ми. Позитивоността им винаги ме зарежда и очаквам всеки техен клип с нетърпение. Освен това, те самите, както и очарователния им син Ливай, са способни да усмихнат всеки - много чаровни, непринудени и отговорни. Няма как да не ги почувствате близки. Като бонус, всеки техен влог е различен и определено умеят да задържат вниманието. Когато ги открих, абонатите им бях доста под 50k, а в момента са над 750k. Ако не сте попаднали на тях досега, силно ви препоръчвам да ги посетите, няма да съжалявате :)

#2 Jackie Wyers - както става и с повечето канали, които следя - открих Джаки случайно. Освен, че е много чаровна има и много различни и оригинални идеи за грим, прически и като цяло стайлинг. Умението и да се преобразява чрез грима и прическата си е това, заради което наистина я харесвам и следя с удоволствие. Това ще е единственият бюти канал, който ще спомена - и не защото е единствения, който следя, но е може би откритието ми за 2016 г.

#3 The Cub House Vlogs - Най-скорошното ми откритие. Още един семеен канал на двама канадци и техните 3 очарователни деца. Макар и млади, те вече имат стабилно и голямо семейство, което не се среща толкова често. Попринцип имам слабост към сини очи. Четири годишният им син Калъм, 2 годишното им момиченце Роро и 6 месечната им кукличка Иви. са изключителни симпатяги. Това са може би едни от най-чаровните, добре възпитани и красиви деца, които съм виждала. Макар да нямат много абонати все още, това със сигурност скоро ще се промени. Ако харесвате семейни канали, този е наистина чудесен!


• МОРЕТО НА СПОКОЙСТВИЕТО •

(РЕВЮ) Тук предполагам няма да има никаква изненада относно избора ми на любима книга за годината. Попринцип както знаете, рядко пиша ревюта на книги, защото и рядко някоя успява да ме докосне до степен, че чак да и позволя да ми влезе под кожата и да успея да изкарам писмено емоциите си, които съм изпитала след прочитането си. Това не важи обаче за "The sea of tranquility". Защо тази история беше по-различна? Защото беше реална, болезнено откровена. Не е от онези приказни любовни романи, в които всичко е измислено така, че перфектно да си пасне, в които не бихте променили нищо. Не, тук любовта е както в центърът на историята, така и не е. Определено много различна книга, която ако харесвате романи с по-дълбоки и наситени с емоции творби, тази е точно за вас!


Тук изборът е лесен. Тази година попаднах на един цитат, който е най-истинският, най-важният и е абсолютната есенция на живота.


"Ако нищо не може да ни спаси от смъртта, нека поне любовта ни спаси от живота." - Пабло Неруда


Тук ще класирам един продукт, защото той е абсолютното ми откритие през 2016-та. Става дума за РАЙСКАТА ЯБЪЛКА или още наричана "persimmon". Не знам къде съм била досега, но честно казано не съм сигурна, че дори съм виждала или обръщала внимание на райската ябълка. Очите ми явно несъзнателно са я игнорирали, заради формата и, наподобяваща камба. Случайно обаче попаднах на публикация от едно момиче, което споделяше колко вкусна била райската ябълка. В следствие на това, реших да я проуча и да видя за какво става въпрос.


 И така, за пръв път в живота си, си купих една от тези ябълки, без да знам какво да очаквам. Има много начини за консумация на този вкусен плод - когато е много узряла се консумира с лъжичка, а консистенцията и наподобява желе. Когато е по-зелена, тя е с много плътна текстура, не е особено сочна, но вкусът е плътен и наситен. Аз лично предпочитам да я консумирам когато е по-зелена. Просто я обелвам така, както бих направила с обикновена ябълка и готово. Има няколко различни сорта, като този, който се намира най-често е без семки. Вкусът е особен - сладък, но свеж. Не наподобява на нито един друг плод, който съм опитвала. Мога да кажа, че вече ми е много любима и ако и вие не сте пробвали този полезен плод поне веднъж, горещо ви препоръчвам да поправите този пропуск. Заслужава си!


Дълго се колебах дали да включа филми, които харесвам и са излязли през тази година, или такива, които съм гледала през 2016-та, без значение откога са. В крайна сметка смятам, че май ще подходя по втория начин, тъй като тази година според мен не беше особено продуктивна по мое мнение и са твърде малко качествените продукции. За едни от любимите си романтични драми съм ви говорила • тук • и съм споменавала вече • тук •

#1 ME BEFORE YOU - (2016) - Класирам филмът, защото историята е наистина разтърсваща. Филмова адаптация по книгата на Джоджо Мойс - "Аз преди теб". Със сигурност е сърцераздирателна история, която няма как да не ви докосне по няколко начина. Любов и болка са преплетени в една неразделна връзка, така както животът и смъртта. Ако сте почитатели на жанра, няма как не ви хареса.

#2 IN YOUR EYES - (2014) - Няма да спра да ви говоря за този филм, защото според мен заслужава внимание. Макар да не е нов и да е някак не особено популярен, аз обожавам различните и интересни истории, които те карат да се чувстваш добре. Оригиналността е нещо, което високо ценя и заради това този филм попада в днешната ми класация.

#3 THE ROOM - (2015) - още една нетипична история, която предизвиква много различни емоции. Майчинската любов, която е способна да надмогне дори униженията и болката. Когато децата са нищо повече от жертви на обстоятелствата, дали любовта може да надмогне собственото достойнство. История за моментите, в които децата са просто невинни, без значение откъде произхождат.

#4 EL BARCO / THE BOAT - (2011-2013) - реших да добавя и този сериал, макар да съм изгледала само първия му сезон. Помните, какво казах да нетипичните и различни истории - е, тази е точно такава. Сюжетът е много, много особен и със сигурност не съм попадала на нищо подобно до момента. Знам, че краят на последния сезон е доста разочароващ, но пък смятам, че заради самата история си заслужава да изгледате поне първи сезон. Освен това, в продукцията участва и Mario Casas, от изключително популярния филм "3 метра над небето". Е, сега вече имате поне още една причина да хвърлите едно око на сериалчето.

#5 INDECENT PROPOSAL - (1993) - вероятно сте изненадани, че включвам в класацията си доста стар филм, но едва през тази година го изгледах. Попринцип не съм особена фенка на Деми Мур, с изключение на няколко нейни филма, но когато случайно попаднах на този за пореден път, реших да му дам шанс и се оказа страхотен! История, затова доколко любовта може да прости грешките ни, дали е по-силна от парите и властта. Когато любовта е истинска, нищо не е в състояние да я разруши - нищо!

#6 MEDCEZIR - (2013-2015) - това е поизменената турска версия на серила "Ориндж каунти" и всъщност любимият ми сериал в последно време. Изключително добра актьорска игра и много силна сюжетна линия. Любовта е в центъра на историята, но не е представена по клиширан начин. Много емоционален и красиво заснет, със сигурност ви препоръчвам да погледнете "Приливи и отливи", ако все още не сте го направили.


Макар да харесвам козметиката и публикациите свързани с нея, има нещо, което харесва повече от това. Има моменти, в които определени мисли се въртят из главата ми и се опитвам да уловя момента и емоциите и да ги предам чрез текст. Част от тези моменти на проблясък може да видите в блога ми. Именно няколко от тези публикации ще класирам и като "любими", защото освен време, в тях съм вложила и много мисъл и разбира се - емоция.

#1 "АКО НЕЩАТА ВИНАГИ СЕ СЛУЧВАТ ПО ТРУДНИЯ НАЧИН" - освен, че е най-коментираната ми подобна публикация, със сигурност е и тази, в която съм вложила най-много от себе си. Ако все още не сте я погледнали, бих се радвала да ми споделите мнението си, след като го направите.

#2 "ПРЕДИ VS. СЕГА" - с лека носталгия към някои отминали моменти, в тази статия може да видите какво мисля за животът преди и съвремието сега. Да видите някои съществени разлики, които ми правят впечатление. Как се е променил животът, през моя личен светоглед и как аз възприемам животът сега и животът преди. Това е от онези статии, за всички деца на 90-те години.

#3 "ЧЕСТИТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!" - тук няма думи, тук има само образи. Изкуството винаги е било част от мен, както и аз от него. Когато създам нещо красиво и съумея да го "уловя" в един кадър, това ме прави изключително щастлива. Великден е един от любимите ми празници и смятам, че в тази статия наистина успях да пресъздам малко от моя свят.


Тук ще включа единствено снимки, които аз съм добавяла в личния си профил. Както знаете, в него не споделям единствено козметични и снимки с бюти насоченост, а по-скоро моменти от ежедневието ми, които смятам, че заслужават обществено внимание. Ако имате желание да ме последвате, може да ме откриете • тук •



Това е може би най-трудната ми класация, която никога няма да е напълно коректна, защото аз обожавам музиката и не мога да живея без нея. Изслушала съм хиляди песни в различни стилове и имам толкова много любими, че няма как да назова дори половината им имена. И все пак ще опитам да добавя няколко, които сякаш се отличиха и мога да нарека любими, тъй като съм ги слушала в продължение на дни. Редът, по който ще ги добавя е произволен, а не според степента ми на харесване. Също така смятам да добавя единствено песни, които са излязли само през 2016-та. Това ще намали малко безкрайният ми списък :)

RIHANNA - SKIN


MIGUEL - CRAZY IN LOVE


B.E.D. FT. CHLOE MYERS - ADDICTION


AKORA, MIKE STIL, YAM NOR - EYES OF LOVE




За всички, за които изкуството е хоби, страст или просто нещо, което харесвате - реших да добавя и тази категория.

#1 TSVETKA - обожавам рисунките и. Има страхотен усет към детайлите и много ми харесва реалистичността на творбите и. Умее освен човешки фигури, много реалистично да рисува и дрехи и аксесоари, до степен, в която имате чувството, че можете да пипнете платовете и украшенията. Определено страхотна художничка!

#2 HIBA-TAN - лекотата, с която рисува портрети е удивителна! Успява да придаде най-характерните черти на лицето, но същевременно без да използва прекалено много детайли. Открих я чрез Instagram профила и, и от тогава следя всичко, което качва.

#3 CHARLIE-BOWATER - реализма на рисунките му е просто страхотен! Гледайки портретите му, имате чувството, че всеки момент ще оживеят! Силно ви препоръчвам да погледнете творбите му.

#4 SONIAMATES - стилистиката, в която рисува е особена и доста експресивна. Има обаче рисунки, които са толкова добри, че са достойни да бъдат в изложбени зали. 


Списъкът ми с желания беше изключително труден за направа, защото съм в етап, в който желанията ми не са с толкова материална насоченост. И все пак, успях да съставя един доста кратичък списък на неща, които искам да видя/имам през 2017 г. (или техни добри заместители).


• Becca - Moonstone Skin Perfector - искам този хайлайтър (или негов успешен двойник) защото освен, че придава сатенен (а не брокатен) блясък, е и в много блед цвят, който би бил подходящ за моя цвят кожа. И аз харесвам златистите хайлайтъри, но да намеря такъв, който да не стои като жълта ивица на скулите ми е трудна задача. Затова предпочитам да се насочвам към по-перлените продукти в цвят шампанско. Този ми се струва идеалния нюанс за светла кожа.

• Lorac PRO Palette 3 - тази палитра бих взела само и единствено заради чудесния подбор от цветове. Меките бежаво-кафяви тонове са винаги подходящи, а и селекцията в тази палитра наистина ми се струва идеална за много светла кожа, каквато очевидно е моята. Ако имате идея за добър неин двойник, може да споделите с мен в коментарите.

Fifty shades Darker - не мога да кажа, че съм чак такъв фен на книгите, защото има доста моменти, в които историята ми идва too much.. Филмите обаче са доста по-добре премерени и не така натрапчиво вулгарни. Освен това, не бих могла да си представя по-добър Крисчън Грей от Джейми Дорнан. Тъй като съм чела цялата трилогия знам, че втората книга е най-интересната и завладяваща, затова и нямам търпение да видя как е екранизирана.

It ends with us - това е книга, на която попаднах съвсем случайно. Знам за други книги на Колийн Хувър, но все още не съм ги чела. Когато попаднах на тази обаче, моментално ми направи впечатление. Прочетох няколко ревюта за нея, в които се казва, че е едва ли не задължителна за четене, дълбока и много, много добра. Моментално попадна в wishlist-а ми. Тъй като за момента не е преведена и мисля, че дори не се продава у нас на английски, съм готова да търся алтернативни източници, само и само да се добера до нея. В случай, че се справя с тази задача през 2017 г., имам чувството, че ще и посветя ревю.

Makeup revolution Golden bar - може би не се чували за тази разновидност на шоколадовите палитри. Златното шоколадче се предлага от известно време (не и у нас) и признавам, искам таи палитра основно заради опаковката. Тук мога да включа и също сравнително новата "Chocolate and Peaches"р която пък успешно имитира прасковената палитра на Too faced.

Wet n wild white brushes - небезизвестните бели четки на марката са отдавна в списъка ми с желания, особено след като ги видях за пръв път от Kathleenlights. Всички казват, че освен евтини, са и качествени и мекички, а освен това вършат и чудесна работа. На практика това е всичко, което мога да искам от четките си за грим и нямам търпение да бъдат налични и у нас!

Опал - това може да ви се стори малко странно желание, но нека обясня. Наскоро си купих пръстен, който е с опал и смятам, че това е най-красиво пречупващия светлина камък. Според ъгъла на светлината, той променя цвета си и макар и доста шарен и разноцветен, определено ми внася много настроение. Опалът е любимият ми камък в момента и нямам търпение да открия още бижута с него.

___________________________________________________________________________________________________

E, това беше моето годишно обобщение с любими неща. Ако сте стигнали до самият край на тази дълга публикация, ще се радвам да ми оставите коментар с вашите любимци през 2016-та.

Пожелавам ви освен много здраве, тази година да бъде по-успешна и много по-щастлива. От нас зависи какви ще бъдат следващите 365 дни, затова нека дадем всичко от себе си за да бъдем най-доброто, на което сме способни. За много години!

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •