петък, 2 декември 2016 г.

Нови покупки за: октомври и ноември 2016

Макар вече да е декември, няма как да не ви покажа и новите си покупки през изминалите два месеца. Не знам защо, но винаги тази публикация се появява след отделните ревюта на някои от продуктите. Време е обаче да споделя какво си купих предпоследно, защото вече се задава нова публикация с покупки. Тази година определено не ударих бан на портфейла си, а точно обратното. Но когато знам, че го правя и за вас, за да мога да ви предоставя интересна (надявам се) и полезна информация, тогава съвестта ми вече е спокойна, а покупките са оправдани. :)


За предходните два месеца нямам чак толкова много покупки, но пък за настоящият месец (декември) определено ще наваксам. 


L'oreal Nude Magique Cushion | 01 Porcelain (РЕВЮ) - Както вече споделих в отделното ревю на този фон дьо тен, покупката му беше инспирирана от една от любимите ми влогърки Chanelette. Хвалбите за този cushion не секваха, затова реших да го пробвам. Освен всичко, той обещава и да дава dewy/озарен финиш, което е всичко, което искам от един фон дьо тен - да стои естествено. За съжаление обаче, цветът porcelain не е точно такъв и е доста жълтеещ. Като цяло е светъл, но ако имате порцеланово бяла кожа, вероятно ще ви е тъмен. Що се отнася до останалото - хубав продукт, но сякаш очаквах повече. При мен финиша не е озарен, а по-скоро полу-матов. Покривността е слаба до средна. Количеството му е двойно по-малко отколкото на стандартен фон дьо тен, но пък трайността му е добра. Най-често го използвам като основа преди друг фон дьо тен или в дните, в които почти нямам нужда от никакъв. Мнението ми е 50/50 за него, но ако сте фенове на този тип фон дьо тени препоръчвам да го пробвате. 

Travalo пълнител за парфюм - не знам дали го назовавам правилно, защото аз лично го наричам "парфюмна бомбичка" :D Казано с две думи, това е парфюмен пълнител, който работи на принципа на стандартен парфюм и разпръсква фино аромата. Тъй като е пълнител, може да се презарежда многократно. Пълненето става изключително лесно. Побира 5 мл, парфюм и може да се пренася в самолети, чанти, клъчове и където вие си решите. Макар цветът "марсала"да беше актуален преди година, аз лично именно тази започнах да го харесвам толкова много, затова и се спрях на цвета "plum", както е описан в сайта. Първоначално при отваряне сякаш леко се разглоби и металната долна част се отдели, но успях да я наместя без проблем и си нося отливка от La nuit Tresor на Lancome в него. На които и познати да съм показала, все остават очаровани и ме питат какво е това и откъде могат да си вземат. Определено едно чудесно решение, ако искате да вземете любимият си парфюм на път или да го подновявате по-често. 


Avon ColorTrend балсам за устни с ягода - любимият ми балсам на Avon. Това е второто такова, което взимам, защото както знаете, от марката често обновяват асортимента и обикновено винаги отпадат именно най-качествените и най-поръчвани неща, странно защо. Има изкушаващ ягодов аромат и е от лепкавите балсами, което на мен не ми пречи, защото усещам хидратиращите му свойства и след като е поизчезнал от устните. Попринцип аз нямам проблем с лепкавите продукти за устни, защото именно те са тези, които омекотяват дълготрайно. Ако все още имате възможност да го поръчате, препоръчвам ви го с две ръце, особено предвид цената му.

Avon Ultra color | Toasted Rose - взех този цвят, защото по снимки ми се стори по-неутрален и някак почти телесен. Представях си го като цвят от типа "my lips but better", но на моя тен и цвят на устните стои доста ярко розово-червенеещ, което определено не бих описала като неутрален цвят. Червилото не е лошо, но искам да събера по-подробно мнение, преди да му направя ревю.

Avon Calming effect foundation | Nude - преди това беше единственият фон дьо тен, към който посягах винаги. Но промениха цветовете и ги направиха още по-тъмни. Наскоро обновиха опаковката и реших все пак да му дам отново шанс, все пак беше мой любимец дълги години. Цветът nude който взех е доста тъмен и с отчетлив жълт подтон, но благодарение на лесната за преливане консистенция успявам до известна степен да го напасна с цвета на кожата ми. За лятото вероятно би бил по-подходящ. При мен финиша е сравнително естествен, не бих казала чак dewy. Мисля, че единствената разлика тук наистина е само във външния вид. Единственото, което не ми харесва е помпичката, която по някаква причина почти не изкарва продукт и се налага да я натисна няколко пъти.

Avon Nutri-advance крем за очи (РЕВЮ) - взимам този крем за втори път, защото беше на някаква изключително изгодна промоция и защото имам слабост към малки, стъклени шишенца :) Като крем за очи не е кой знае какво, но все пак е по-добре от нищо.


Selsun blue - това е шампоан против пърхот, който много пъти съм взимала. Понякога, в следствие на сухите шампоани или нещо друго, когато усетя, някакъв сърбеж на скалпа или предположа, че започва да се появяват първи наченки на пърхот, винаги го взимам и обикновено ми помага. Има доста силен и не особено приятен аромат, небесно син цвят и плътна консистенция. След измиване с него, косата ми няма особен обем, но пък изглежда лъскава и добре измита. Почти не се разпенва, но все пак е по-скоро лечебен шампоан. Ако имате някой от по-горе изброените проблеми, препоръчвам да го пробвате. 

La roche-posay термална вода - беше част от комплекта мостри, за който вече ви разказах във facebook страницата си тук. Водата има много удобен флакон и разпръсква течността фино. Забелязах обаче, че понякога докато впръсквам върху лицето си, усещам някакъв пластмасов мирис и не мога да си обясня защо. Вероятно някаква изолация вътре в самия флакон. Отделно от това обаче, водата не е никак лоша и е чудесна за освежаване на кожата.


Bath and body works | Dark Kiss (РЕВЮ) - вече ви разказах подробно за този спрей за тяло, който на практика си е тоалетна вода. Опаковката е огромна и е цели 236 мл., но за разлика от повечето спрейове за тяло, този е много траен. Обикновено впръсквам по 2-3 пъти на стандартните места, на които пръскам и парфюма (врат и коса) и трайността му е отлична. Аромата според мен е идентичен с парфюма Midnight Fantasy на Britney. Трудно ми е да купя друг спрей на марката, защото е покупка на сляпо и нямам идея дали ще се напасна с аромата, както с този. Но определено останах много доволна спрямо цена-количество и качество. 


La roche-posay | Effaclar Duo + - оцветената версия на кремът против несъвършенства. Тъй като последното, от което има нужда кожата ми е още матиране, то на тест ще подложа майка ми, която има смесена кожа. За мен това е CC крем, тъй като покривността е от лека до средна и леко тонира и изравнява тена. Предлага се в два цвята, като този е по-светлият, но не бих го определила точно като светъл. По-скоро за стандартна, до средно-тъмна кожа. Най-добре би било да пробвате мостра, за да може да напаснете с цвета на кожата. Истината обаче е, че формулата му се прелива добре и дори ако имате по-светла кожа е възможно да прелеете и да изглежда естествено. Матира доста успешно и ако имате смесена към мазна кожа, това е един чудесен продукт за вас.

Avon колие Dalena - наскоро пуснаха това колие и макар да нося единствено сребърни бижута, отдавна исках да си намеря подобни обици или колие, което да е във формата на листо, но да изглежда реалистично. Това колие е дълго и определено стои симпатично, ако се съчетае по правилен начин. Ако си търсите нещо подобно, може да го погледнете. Споменавам го именно ако и вие като мен все не може да намерите "скелет" на листенце. :)

Batiste dry shampoo (РЕВЮ) - синята версия на шампоана и съответно моят любим вариант. Има приятен аромат и изгодна цена. Икономичен е и си върши работата чудесно. Новата опаковка е по-хубава, но забелязвам, че има лека промяна и във формулата. Сякаш старата ми харесваше повече, но разликата е минимална.

E, това бяха новите ми покупки за изминалите два месеца. Скоро очаквайте още една публикация, с продуктите за декември. А вие какво си купихте последно?

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Напоследък постоянно спонтанно си пазаря саксии цветя и коледни играчки, а козметично съм купила само крем за лице и серум на Apivita (крайно недостатъчно, но ще се поправя)
    А твоето колие-листо е просто прекрасно <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тепърва идват празници - ще имаш много възможности да си направиш мноого подаръци :) Колието наистина е симпатично и цената му е много приемлива.

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •