понеделник, 14 ноември 2016 г.

L'Oréal | Nude Magique Cushion - 01 Porcelain

Здравейте! Отново съм тук, за тези, които са забелязали отсъствието ми. Да, реших да си дам един месец почивка от блога, в който обаче не съм спирала да мисля за него и какво ще публикувам след кратката ми пауза. Месецът ми беше запълнен най-вече с творене, което не е свързано изобщо с козметика, но може би ще ви разкажа за това някой друг път. 
Днес ще ви разкажа какви са впечатленията ми от много популярен продукт, най-вече извън България - т.нар Cushion-и, които станаха хит в последните месеци, благодарение на много корейски марки. Този, който ще ви покажа е къшън-а на L'oreal - Nude Magique, с който просто нямаше как да не направя лека заигравка със светлина и сянка.


Както вече споменах, станалият хит фон дьо тен под формата на cushion нашумя много покрай корейската козметика. Много марки, включително и high end като Lancome предлагат. Тази мания не подмина и мен, но мога да кажа, че реших да го пробвам по-скоро от любопитство. Някои казват, че покривността и качеството му е дори по-добро от това на Lancome и на практика е дрогерийният му двойник. Освен това, една от любимите ви влогърки (Chanelette) не спря да го хвали и сравнява именно с по-скъпия ми двойник. И така, в ръцете ми се озова Nude Magique Cushion-а на Loreal, в най-светлият предлаган от общо 4 цвята - 01 Porcelain. Не съм виждала да се предлага по дрогериите у нас, а моята закупих от • enzo.bg  • където са налични и четирите цвята.



Опаковка: Фон дьо тенът пристига в много красива и лицеприятна опаковка. Пластмасова кутийка, чиято предна част/капак е огледална. Дизайна е много изчистен, но някак придава луксозно усещане. На гърба пише, че е произведен в Корея, което малко ме озадачи. Грамажът е 14,6 гр., което за съжаление е около 1/2 по-малко от стандартна разфасовка, която обикновено е 30 мл. Когато отворите кутийката, вътре има голямо огледало, както и предпазен капак, върху който е поставена и гъбичката, с която следва да нанесете продукта по същия начин, както с бюти блендър - с потупване. Под капака е съответно и самия cushion, който представлява една много мека и флексабилна гъбичка с множество дупки, под която е разположен и фон дьо тена, който буквално напоява и минава през гъбката. Идеята изглежда проста за изпълнение, но пък е доста ефективна и оригинална. Единственият проблем разбира се си остава по-трудното дезинфекциране и по-лесното размножаване на микроби (ако имате пъпки например). 




Цвят: Аз взех най-светлият предлаган от четирите - 01 porcelain. Характерно за този тип продукти е, че в опаковката или самата гъба, напоена с фон дьо тена, цветът изглежда една идея по-тъмен, отколкото е в действителност. Затова не се шокирайте първоначално. Цветът обаче действително не бих определила като порцелан и на мен лично ми е твърде тъмен - може би лятото би ми паснал по-добре. Бих казала, че е с отчетлив жълтеникав подтон, което е типично за корейските фон дьо тени, по разбираеми причини. Ако имате светла, но не прекалено светла кожа е много вероятно да ви пасне. Ако сте с наистина порцеланова кожа обаче ще ви е прекалено тъмен. Аз лично успявам донякъде да го приспособя и слея, но малка разлика с врата се забелязва. Мисля, че общо марката предлага 6 цвята, като ако сте със средно светла и светла кожа, бих ви препоръчала да се придържате към първите два цвята - porcelain и vanilla.


Формула: Счита се, че този тип фон дьо тени са идеални за суха кожа и съм склонна да се съглася. Формулата е озаряваща, но не прекалено. Покривността някои определят като пълна, но аз бих казала лека до средна. Позволява нанасянето на няколко своя, при желание. Аз лично съм го нанасяла единствено с гъбичката в комплекта, но вероятно с четка или бюти блендър ще е дори по-удобно и хигиенично. Първоначално финиша е по-озарен, но бързо попива в кожата и бих казала, че е по-скоро нещо между сатенен и полу-матов. Може би би бил dewy eдинствено, ако имате мазна кожа. Прелива се сравнително лесно и като цяло ми харесва. Искаше ми се единствено цветът да е по-светъл. Не улавям някакъв по-характерен аромат, както е при фон дьо тена на Maybelline - Fit me.



В заключение бих казала, че продукта ми харесва 50/50. Формулата, опаковката и финиша - да, цветът обаче ми е сравнително тъмен. Въпреки това обаче знам, че малко са хората с наистина порцеланови кожи, което означава, че е много вероятно вие да се напаснете с цветовете. Препоръчвам този продукт на тези от вас, които обичат новостите в грима, обичат да пробват нови неща и разбира се - ако имате суха кожа или харесвате корейската козметика. Определено ми допадна като идея и реализация до голяма степен.

А вие използвали ли сте този продукт? А някой от популярните фон дьо тени тип cushion?


Follow me:
            

3 коментара:

  1. Не съм опитвала точно този фон дьо тен, но мои приятелки имат доста добро впечатления от него. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина си заслужава, само да се предлагаше по-голямо разнообразие от цветове, щеше да е идеално. :)

      Изтриване
  2. Може просто да си смениш фон дьо тена с твой любим светъл и ще ти е по-удобно и аз съм с много светъл цвят кожа и ми е много трудно когато си избирам фон дьо тени

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •