петък, 18 ноември 2016 г.

Avon | Хидратиращо олио за лице с маслини

Здравейте. От известно време се каня да напиша това ревю, но все го отлагах (до днес) и смятам, че вече е крайно време. Става дума за сравнително новото хидратиращо олио за лице от серията Planet Spa, което все забравям да включа в общите публикации за нови продукти.

avon planet spa olive facial oil

Ако трябва да назова само една серия от Avon, която смятам, че е най-успешна, то това е именно серията Planet Spa. Разбира се, това не означава автоматично, че харесвам всеки продукт от нея, но определено има много добри попадения. Сред тях е и любимият ми измиващ гел с бял чай, за който съм говорила доста пъти и който дори включих в любими продукти за миналата година. Може да надникнете в поста • тук •

avon planet spa olive facial oil

Като човек с доста, а през зимата и дори екстремно суха кожа, всичко, което обещава комфорт и хидратация отеква в ушите ми като "да, купи това нещо!". Реших да пробвам маслото с маслина, защото вероятно знаете, че маслините са полезни за кожата и действително подпомагат хидратацията.  Плюс, че цената на олиото е доста изгодна и дори и да не помага с нищо, поне няма да навреди на бюджета.

Опаковка: Стандартна бих казала - стъклено шишенце с капкомер. Нямам никакви претенции относно външния вид - той е точно такъв, какъвто се очаква. Аз съм нескрита фенка на стъклените опаковки, тъй като освен по-луксозно изглеждащи, винаги са и по-добрия вариант за съхранение, поне според мен. Олиото се нанася с помощта на капкомера, тук няма никаква изненада.

avon planet spa olive facial oil

Аромат: Ако някога сте взимали нещо от серията с маслини, то веднага може да предположите и какъв е аромата на олиото. За тези обаче, които не са - е, не бих казала точно маслини, но има лека маслинова нотка. Средно силен, ненатрапчив и някак релаксиращ аромат.

avon planet spa olive facial oil

Консистенция: Олиото е много течно и за съжаление - не е от типа сухо олио. При нанасяне се разтича доста бързо, затова трябва да сте по-експедитивни. Може и да затоплите няколко капки между пръстите си и тогава да разнесете. След нанасяне и дори попиване, винаги остава мазен филм, затова бих ви препоръчала, да използвате олиото вечер или евентуално след баня. Аз го приемам по-скоро като домашен спа вариант, а не толкова като основа преди крем или грим. Хидратира добре кожата, но според мен не може да замени използването и на крем за лице.

avon planet spa olive facial oil

В общи линии, мнението ми е леко раздвоено. Хем олиото е приятно и за хора със суха кожа е удоволствие да се използва нещо хидратиращо, хем оставя наистина осезаем мазен филм, който постепенно изчезва до голяма степен. Въпреки това мисля, че за скромната си цена от 6-7 лв. си заслужава да му дадете шанс. Ако обаче имате много мазна кожа, това вероятно няма да е олиото за вас и би било по-добре да заложите на някакъв тип сухо олио, което попива значително по-бързо.

avon planet spa olive facial oil

Кой е любимият ви продукт от сериите на Planet Spa? А любимо олио за лице? Кой е най-любимият ви продукт от Avon?

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Здравей Тони,
    И аз съм раздвоена от този продукт. Олиото е приятно, аз лично го използвам веднъж в седмицата, когато се опитвам да си правя масаж на лицето и вече съм малко след средата. Това което лично за мен е голям негатив при него е, че Avon го представя като Масло за лице със средиземноморска маслина ... която като погледнеш състава е предпоследна, дори след парфюма :-( Явно си имаме по 1 маслинка в шишенце :-) За мен, това е доста неприятен маркетинг трик от тяхна страна, ако не и подвеждане на клиента. Иначе за масло от сусам е добро; проверих, преди да го използвам , и сусамът си има своите преимущества в грижата за кожата.
    Вени

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Този трик много често го използват производителите на много марки, за съжаление. Уж пишат, че продукта е с нещо си, което много често се оказва както сама си описала - на последно или предпоследно място. Затова е важно да се хвърля по едно око и на състава, принципно това е и причината почти винаги да го добавям. Нямам претенции, да разбирам много от състави, но поне тези основни неща е лесно да се различат :) Все пак, за тази цена, не може да очакваме някакво супер качество и перфектен състав. Благодаря ти за изказаното мнение. :)

      Изтриване
  2. Здравей! Аз лично много харесвам маските за лице от серията Planet Spa. Започвам да се замислям и за олиото.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз имам няколко маски - не са лоши, но не са и феноменални :) За цената си са добри :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •