неделя, 9 октомври 2016 г.

Нови покупки | Септември 2016

Здравейте. Тази публикация трябваше да види бял свят доста отдавна, но понякога обстоятелствата просто не ни позволяват да изпълним плановете си навреме. С мъничко закъснения, ето я и публикацията за новите ми покупки през изминалия месец. 


Всеки месец си обещавам, че ще огранича покупките си и всеки път нарушавам собственото си обещание, от което пък печели блогът :) И така, покупките ми този месец са доста разнообразни и смятам, че ще ви е интересно да научите повече за тях. 


Ще започна първо със следните продукти


Avon Glow - Sunset pink & Nude stick - червилото е много приятно, кремообразно и перлено, без да има никакви едри частици, а цветът е доста летен. Мултифункционалният стик се води бронзиращ, но разбира се това не е вярно. По-скоро може да се използва за руж или червило, като аз го харесвам нанесен единствено като червило. Доста кремообразен е, не особено траен, има приятен телесно-оранжавеещ цвят, който също е перлен. За съжаление обаче, грамажът на стика не е много голям и бях малко изненадана, когато видях количеството. Като цяло обаче и двата продукта са приятни за използване и съм доволна. На снимката виждате цялото количество и на стика и на червилото. 


Makeup Revolution - Shimmer brick в цвят Radiant - поредната покупка която правя, инспирирана от KathleenLights. Причината да взема така популярния shimmer brick е това, че е много сходен на още по-известните Shimmer Brick - Bobbi Brown. В обобщение, това е хайлайтър, състоящ се от 5 различни ивици, които могат да се използват както самостоятелно, така и заедно. Освен за хайлайтър, те могат да се използват и като сенки за очи. Един наистина мултифукционален продукт, който определено ме шокира с пигментацията и качеството си. За всички любители на блясъка  - имате нужда от този прекрасен хайлайтър в живота си. 


Makeup Revolution - Naked chocolate - определено вече съм абсолютна фенка на продуктите на бранда. А тази вкусно изглеждаща палитра исках от толкова много време. Освен, че опаковката и е меко казано перфектна, цветовете са толкова есенни и красиви - бронзово, кафяво, златисто - мечтата на всеки любител на nude грима и цветовете. Освен това, селекцията от нюанси е много разнообразна и имате много опции както за дневен, така и за вечерен грим. Препоръчвам ви да хвърлите едно око на шоколадовата серия на марката, защото си заслужава.


Avon Shine burst в цвят Rose - спрях се на този цвят от новата им серия, тъй като прецених, че е най-неутралния от розовите и определено е сред нюансите с най-добра покривност. Интересното е, че нанесен върху устните стои значително по-светъл, отколкото в гилзата. Покривността е средна, а консистенцията му е доста мазнееща и не особено трайна. Като цяло не останах особено впечатлена, но е комфортно за носене.


The Balm - Nude Dude палитра - дълго се колебаех дали имам нужда от тази палитра в колекцията си, но просто не устоях. Цветовете са точно такива, каквито харесвам (повечето) и за мен това е есента, събрана в сенки за очи. Цветовете, пигментацията и опаковката - всичко е прекрасно. Открих някои интересни неща за продукта, които скоро ще ви разкажа подробно в отделно ревю.


Продължавам с втората част на продуктите.


Tesori d'oriente - White musk - взех този душ гел/сапун за ръце и лице с надеждата, че ще има приятен аромат на мускус. За съжаление обаче, останах доста разочарована. Първо, помпичката на опаковката се развали доста бързо, ароматът също така изобщо не ми хареса и беше прекалено силен. Иначе продуктът измива добре, аз го използвах единствено като течен сапун за ръце. Споделете ми, дали искате да му направя отделно ревю или не.

Weleda крем за ръце с нар - много исках да пробвам тази серия и най-накрая имам тази възможност. Оказа се, че тя е по-подходяща за дами след 40-те, но за мен не е проблем да я използвам и сега. Кремчето за ръце има същия аромат, както останалите продукти от серията с нар, попива много бързо, опаковката е удобна.


Weleda олио за тяло с нар - още един продукт от същата серия, който се превърна и в любимия ми. Маслото има страхотен аромат, който аз асоциирам с ябълков пай, тъй като в състава има и ябълки, не само нар. Олиото е предназначено за по-зряла кожа, но аз си го използвам и много ми харесва!


Weleda Jardin de Vie agrume - цитрусовата версия на парфюма. Предлагат се още два вида. За мен този аромат е подходящ за по-млади момичета или за лятото. Бих го определила като цитрусов сок във флакон - има аромат на истински лимони и портокали. Трайността е средна. Скоро очаквайте ревю.


Avon Makeup Setting Spray - за момента не виждам разлика в трайността на грима си, когато го използвам. Има доста спиртно усещане, но ще му дам още време преди да кажа окончателното си мнение.

Weleda душ гел с арника - има същия аромат, като на лечебното масло (основно на лавандула). Води се енергизиращ душ гел, подходящ за активни хора и спортисти, но разбира се всеки може да го използва.


Weleda серум за бръчки - отново подходящ за дами в по-зряла възраст, но аз го използвам концентрирано върху моите начални бръчици/фини линии. Консистенцията е водниста и прозрачна, попива доста бързо. Ще му посветя отделно ревю, обещавам.


Lancome - La Nuit Trésor - няма как да не кажа, че парфюмите на Lancome са любимите ми. Трайни, наситени, шлейфови и сладки. Опаковките са прекрасни, а съдържанието още повече. "Диамантът" като го наричам толкова ми хареса, че директно взех 75 мл. разфасовка.


E, това бяха повечето от новите ми покупки. Разбира се, няма да ви оставя да скучаете, до следващата порция с нови придобивки и обещавам да наваксам с отделните ревюта на продукти. Пожелавам ви прекрасна нова седмица. 

Може да ми споделите в коментарите кой продукт ви е най-интересен и за кой бихте искали да видите ревю в скоро време.


Follow me:
            

6 коментара:

  1. Страхотен шопинг! Чакам да разкажеш повече за сенките и хайлайтъра на Makeup Revolution. A и за парфюма на Ланком. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) още утре очаквай ревю на едно от нещата :)

      Изтриване
  2. Също и подробно за палитрата на theBalm :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Подготвила съм снимковия материал :D обещавам скоро да има и ревю :)

      Изтриване
  3. От къде си поръча хайлайтъра?

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •