четвъртък, 25 август 2016 г.

Kawaii Box Unboxing - July 2016

Здравейте. Ако ме следите в Instagram вероятно знаете, че предстоеше публикация за още една кутия Kawaii Box, която този път е за месец юли 2016. Ако нямате никаква представа какво изобщо е Kawaii Box, може да погледнете сайта им. Накратко - ежемесечна абонаментна кутия, пълна с всякакви азиатски /води се, че нещицата са от Корея и Япония, но разбира се повечето са произведени в Китай (каква изненада):D/ чиято стойност е 18$ и включва 10-12 дрънкулки, като едно или две от тях задължително за за хапване, а останалите са най-вече "stationary", а задължително присъства и някаква мини плюшена играчка. И остана само да ви покажа какво беше в кутията за юли.


И така, този път в кутията ми имаше само 11 неща, като 2 от тях бяха за ядене, което реално ги прави само 9. В повечето случаи това зависи от общата стойност на нещата и мисля, че гледат да се придържат към определена сума, от което зависи и колко неща ще бъдат в кутията.


Както споменах, във всяка кутия има по нещо плюшено, което в повечето случаи за мен е и най-интересния предмет в кутията. Повечето от нещата за животинки, като това също е такова и е доста симпатично. 


Следва маска за сън, която аз попринцип не използвам, но ако се наложи ще имам под ръка. Също доста симпатична и част от известно аниме, доколкото знам, което е озаглавено "Pusheen the cat" и аз като любител на котките няма как да подмина нещо толкова сладурско.


В тази кутия определено са разгадали силните ми симпатии към тези величествени животинки - котките :) Химикалка присъства във всяка кутия, като в повечето случаи са черни гел химикалчета или тънкописци, които действително пишат много хубаво и равно. Определено полезен и винаги и на всички необходим инструмент.


Следва и това симпатична, лятно калъфче за каквото вие поискате - карти, визитки и т.н. Дизайна много ми харесва. Не само летен, но и със сигурност слогана е супер подходящ за горещите летни дни, в които плодовете /и климатикът :)/ са единственото ни освежаващо спасение.


Освен за диетата ни, както видяхте на предишната снимка, от Kawaii са решили да се погрижат и за външния ни вид и в тази кутий има и симпатично и много момичешко изглеждащо въже за скачане, което реално не е въже, а е гумено, неоново и цветно и лятно.


Още две от нещата бяха това гребенче и кутийка за хапчета (?), което изглежда малко странно, но реално е просто кутийка за съхранение, чиито разделения могат и да се махнат. И двете попадат в категорията "Kawaii" със сигурност.


И също така във всяка кутия присъстват стикери или декорации, за залепяне върху всякакви повърхности, включително и телефон, според описанията поне. Диамантената декорация би била подходяща за украса върху някаква купа или чаша, в която да съхранявам четките си за грим например.


А панделките биха стояли много сладко върху тетрадки, дневници или поне това е начинът, по който аз бих ги използвала.


И на последно място бяха двете неща за похапване, които попринцип аз рядко действително ям, по-скоро ги опитвам за целта на ревюто и до там. Едното нещо беше снакс, който имаше осезаем аромат на фъстъци, но на вкус беше страшно сладникъв, което ми се стори малко странно. Второто нещо беше дъвка, която имаше страхотен плодов аромат, веднага препращаш ме към детството.

Хубавото е, че ако не сте фенове на кутиите, в които всичко се пада на случаен принцип, всяко едно от нещата в кутията, както и доста други, могат да бъдат поръчани по единично и самостойтелно от сайта blippo, които също доставят до България, а цените им могат да се видят и в нашата валута. Това, което ми харесва най-много в Kawaii кутиите е, че ност много настроение - цветни и идеални за подарък, особено на малки момичета. Ако когато аз бях дете имаше подобни сладурски абонаментни кутии, със сигурност щях да съм много щастлива :)


Follow me:
            

3 коментара:

  1. Много е сладко всичко, най-много ми допада маската за сън, хи-хи. Но, Тони, на мен ми се виждат малко множко цели 18$ за тези нещица.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами като цяло е така, да, но ако е за подарък е оправдано :) Иначе имат програма за блогъри/влогъри и понякога изпращат безплатно кутии. Може да кандидатстваш :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •