събота, 2 юли 2016 г.

Max Factor | Liquid Effect Pencil - 06 Lilac Flame

Здравейте. В този горещ съботен ден, ревюто е посветено на един молив за очи, който се оказа двойник на любим мой (вече несъществуващ) молив в нестандартен сиво-лилав цвят. Става дума за серията Liquid Effect на Max Factor. Предполагам сте забелязали, че съм фенка на бранда и с удоволствие пробвам продукти, с които до момента не съм се сблъсквала. Ако сте фенове на очните линии в металически оттенъци, то този молив може бързо да се окаже и ваш любимец.


Ако имам два любими цвята, що се отнася до моливите за очи/очните линии, то това са графитено сивото и тъмно лилавото. Когато обаче и двата цвята са в комбинация, няма как да подмина продукта. Честно да призная, до момента не бях попадала на моливите от тази серия и дори не зная дали се предлагат у нас или е възможно да се открият единствено онлайн. Когато избирам молив за очи обаче, харесвам по-меките и кремообразни моливи, които няма опасност да наранят деликатната кожа около клепачите, а същевременно след като засъхнат не се размазват или ронят. Това е и обещанието, което дават от Max Factor за този молив. Този цвят може да откриете в Parfimo - парфюми, като до момента не съм попадала на друг сайт, където все още да е наличен.


Количество: 1,7 гр. Външно, моливът изглежда малко по-малък от стандартния, но пък е икономичен, защото дава добра пигментация. 


Цвят: Както споменах, това е и нещото, което ме спечели най-много. Още когато го видях онлайн, веднага прецених, че ще бъде двойник на друг мой любив молив, за който ще ви споделя по-надолу в публикацията. Цветът е с метален финиш, но нанесен на очите не стои толкова металически и далеч не е толкова лъскав и натрапчив. Комбинация между сиво-лилаво е най-точното описание на цвета, което аз мога да дам, като нанесен стои по-тъмен и дори леко кафенеещ на определена светлина. Има съвсем малки блестящи частици (и дума не може да става за брокатени), които му придават този малко по-блестящ вид. Като цяло обаче "течен метал" е може би наистина най-точното му описание, което е и самото му име всъщност. За съжаление не виждам наличен този цвят на официалният сайт на Max Factor, което ме навежда на мисълта, че може би е спрян от производство. За щастие обаче, все още може да се открие онлайн.



За продукта: Моливът е траен, но не бих казала водоустойчив. След нанасяне не изсъхва моментално, но въпреки това не съм забелязала размазване. Тъй като цветът не е нито твърде тъмен, нито твърде светъл, аз лично обичам да нанасям молива по-опушено и смятам, че просто придава дълбочина на погледа. В повечето случаи не го нанасям твърде прецизно, защото се слива добре с тена ми и харесвам по-опушеният тип грим, който е лесно да се осъществи, благодарение на гъбичката в другия край. Гумената част за опушване е с удобна, скосена форма. Понякога нанасям молива и на долния клепач в основата на миглите и ефекта също ми харесва. Формулата е твърда, но по-кремообразна, отколкото стандартните дървени моливи. Може да се изтрие и с мицеларна вода, но според мен с двуфазен лосион е доста по-бързо и лесно. 


Състав: Cyclopentasiloxane, Mica, Paraffin, C11-12 Isoparaffin, Polybutene, Hydrogenated Cottonseed Oil, Simmondsia, Chinensis Seed Oil, Ceresin, Ozokerite, Oxidized Microcrystalline Cera, Tocopherol, Propylparaben, Ascorbyl Palmitate, [ +/- CI 77499, CI 75470, CI 77491, CI 77891, CI 19140, CI 42090, CI 77492, CI 77510]


Както споменах, този молив е почти двойник на друг любим мой молив на Avon от серията 24k Gold, която беше най-успешната им и за съжаление отдавна не съществува. Цветът е почти идентичен, пигментацията и финиша също, а дори и самата форма и идея за опушване на цвета. Ако вие знаете друг молив/очна линия в този или близък до този цвят, ще се радвам да споделите с мен в коментарите.

Отляво: Avon 24k Gold, отдясно - Max factor Lilac flame.
Този цвят можете да откриете тук, като силно се надявам да е наличен още дълго време, защото все още не съм открила достатъчно близък негов еквивалент, който да го замести. А освен всичко, качеството му е чудесно, но все пак това не е изненада, щом става дума за Max Factor.


Follow me:
            


* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •