вторник, 10 май 2016 г.

La Roche-Posay | Anthelios XL Comfort Cream SPF50+

Здравейте. В днешния слънчев ден съм ви подготвила едно ревю за продукт, който е "must have". За мен, а вярвам и за вас, пролетното и най-вече лятното слънце могат да бъдат опасни, ако не предпазваме кожата си по най-добрия възможен начин. Днес ще ви разкажа за моите впечатление от един от новите слънцезащитни продукти на La Roche-Posay, който е с максималният SPF 50+. Всички подробности за продукта, както и още няколко важни насоки за предпазване от слънцето може да научите по-надолу.


Вероятно вече сте забелязали колко е силно слънцето и как може лесно да ви навреди. Вярно е, че всички искаме през летните месеци да добием поне малко тен, но на каква цена? Аз, като човек с много светла кожа знам добре какво е усещането от изгарянето. Трябва да призная обаче, че бях леко нехайна относно слънцезащитата си до момента. Използвах сълнцезащитни продукти основно на плажа, като в градски условия разчитах най-вече само на слънцезащита за лице или пък фон дьо тен с фактор. Това е голяма грешка! Особено за светли кожи. И аз като повече, исках поне малко да личи, че все пак съм била на море и използвах не особено качествени продукти (както се оказа в последствие) с които винаги изгарях доста зле, макар да ги нанасях след всяко плуване. Обичам да плувам и както може да се досетите, часовете във водата, която е като огледало и отразява всеки лъч, както и часовете излагане на жаркото слънце ми докараха доста изгаряния и болки, което не е никак приятно и съсипва удоволствието от почивката. Независимо дали на плаж или в градски условия обаче, изгарянето е гарантирано ако стоите много време на слънце, особено межде 11ч. - 16ч. Плюс, няколкото пигментни петна които успях да си докарам ме накараха да преосмисля досегашната грижа за предпазване от вредните лъчи. И точно когато бях се спряла на продукт на La Roche-Posay, те се свързаха с мен и ми предложиха да изпробвам и да ви споделя мнението си за един от универсалните им нови кремове от слънцезащитната им серия Anthelios.



Опаковка: Доста удобна за използване, туба с помпичка, която изкарва толкова продукт, колкото вие натиснете. Определено много удобен начин, при който не се налага да натискате и изстисквате опаковката, което в повечето случаи води до прекомарно изкарване на продукт и поне при мен, до задължително разтичане по цялата опаковка. Самия крем е опакован в стандартната картонена кутийка, в която има и листовка с необходимата информация за използване и предназначение. Размера на крема е 50 мл., което предвид икономичността, би следвало да ви стигне за поне няколко месеца.



По описание от производителя: "ANTHELIOS XL SPF 50+ КРЕМ КОМФОРТ МНОГО ВИСОКА ЗАЩИТА ЗА ЛИЦЕ. УЛТРА UVA (PPD 39). Нова опаковка - туба с помпа. Без парфюм. Без парабени. Подсилена водоустойчивост. Некомедоногенен. Тестван под дерматологичен контрол. Оптимална UVB SPF 50+ защита и UVA защита, два пъти по-стриктна спрямо европейските препоръки за слънцезащитни продукти, благодарение на патентованата и фотостабилна филтърна система Mexoplex®. Нова, разтапяща се в кожата текстура, без бели следи. Хидратираща и кадифена. Не е мазна и не лепне. 
Прекомерното излагане на слънце е опасно. Не излагайте на пряко слънце бебета и малки деца под 3-годишна възраст. Не стойте твърде дълго на слънце, дори когато използвате слънцезащитен продукт, защото той не ви осигурява 100% защита. Нанасяйте слънцезащитния продукт преди излизане навън. Повтаряйте нанасянето често и обилно, за да поддържате защитата, особено след изпотяване и изтриване с кърпа. За външна употреба."


Формула: Според мен подходяща най-вече за нормална и суха кожа, сравнително течна, наподобяваща флуидна текстура, която моментално се разтапя по кожата и попива много бързо, не оставя никакви бели следи, което за мен е много важно. Формулата наистина е водоустойчива. Върху лицето, както напомня и името, се усеща много комфортно. Аз бих казала, че оставя лек озарен финиш след нанасяне, който постепенно намалява, но не изчезва напълно. Добра основа е и за грим. Усещам продукта хидратиращ и смятам, че през летните месежи може би дори няма нужда от нанасяне на друг крем.

Аромат/цвят: Цветът на крема е жълт, но нанесен е напълно прозрачен. Аромата е съвсем лек и стандартен за неароматизираните слънзецащитни продукти. Пробвала съм мостри на слънцезащита на A-derma, Vichy и т.н., чиито аромат определено ми е твърде наситен и силен. Радвам се, че на пазара могат да се открият и неароматизирани продукти и за мен винаги това е за предпочитане.


На горната снимка може да видите продукта, който е току що нанесен. Втората снимка е при вече попил крем, а третата показва, че капките биват отблъснати от кожата, благодарение на водоустойчивостта на крема.


За продукта: В обобщение мога да кажа, че определено този крем ме спечели. Факта, че предлага слънцезащита PPD 39 (сравнено със слънзезацитните кремове с SPF 30, чиито PPD e 19), водоустойчив е, неароматизиран и едно от най-важните неща - не оставя бели следи, за мен това е перфектният продукт. Независимо каква слънцезащита избирате, съобразявайте се с вашият фототип (Най-светлата кожа е фототип 1 и 2) и винаги използвайте поне SPF30. Разликата между SPF30 и SPF50 e няколко процента, но те могат да бъдат важни за вас. Колкото по-голям фактор избирате, толкова повече часове сълнцезащита си осигурявате. На пазара вече има варианти за различни кожи - суха, мазна, както и оцветени кремове, които освен всичко изравняват тена (ако успеете да напаснете цвета на кожата си). И все пак знайте, че никой крем не предлага 100% защита на кожата ви, затова не се излагайте прекомерно на жаркото слънце само заради тена си, защото все пак удоволствието да имате голям тен е временно, но рака на кожата и пигментните петна са за постоянно. Нека слънцето е ваш приятел, а не ваш враг, това е моят съвет.


Ако имате интерес какви слънцезащитни продукти от серия Anthelios предлагат от La Roche-Posay, в сайта им доста ясно са описани всички предлагани продукти. Може да хвърлите едно око • тук •.

Моята оценка: 10/10


Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •