понеделник, 23 май 2016 г.

Avène | Thermal Spring Water

Здравейте. В този нетипично горещ ден от месеца, реших да ви споделя мнението си за един доста противоречив продукт. Вероятно сте чували за термалните води, какво е тяхното предназначение и действие, но ако все пак не сте, то ще се опитам да ви дам информация, която се надявам да ви бъде полезна. Аз, като човек, който дълго време не се решаваше да пробва популярните термални води смятам, че вече мога да ви кажа дали за мен са задължителен продукт или приятна глезотийка. Мнението ми за Avène Thermal Spring Water може да видите по-надолу.


Ако има нещо, за което кожата на всеки жадува през летните месеци, то това е вода - под всякаква форма. Дали като част от козметиката ни или във вид на питие, присъствието на водата е задължителна за всеки. От доста време са актуални термалните води, които следва да запазват цялото си благоприятно действие и свойства и да освежават, успокояват нежна, чувствителна кожа. Да ви призная честно, подобен тип продукти не ми вдъхваха особено доверие, защото макар да не бях пробвала, мнението ми беше, че това си е просто вода. Реших обаче да дам шанс на може би най-харесваната и обсъжданата от термалните води - тази на Avène. Запасих се с два "travel size"-а на водата от • enzo.bg •, които освен за проба да мога да използвам и при евентуално пътуване. 


Опаковка и механизъм: Стандартна спрей опаковка, която е метална и лека, с пластмасово капаче. Дизайна е изчистен. Размера от 50 мл. е много подходящ за носене в чанта, тъй като не заема много място. Флакона разпръсква струя от водата в зависимост от това, колко дълго задържате пръста си, тоест не впръсква определено количество, а това зависи от вас. Струята е равномерна и не е концентрирана, няма опасносност да потече, а по-скоро разпръсква много фино ситни капчици, които обхващат доста голяма площ. Това определено ми хареса!


По описание от производителя: "Флакон: 50 мл, 150 мл, 300 мл Взета директно от самия извор, Термалната вода Avène запазва непокътнати всички нейни успокояващи, антииритативни и омекотяващи свойства. Усещане за мекота обгръща и успокоява Вашата кожа. Именно цялата нежност и чистота на Термалната вода Avène са тези, които дълготрайно Ви защитават… След процедури, при зачервявания на лицето, при раздразнения на кожата, раздразнение, след излагане на слънце, при зачервяване на бебешкото седалище, след демакииране, след бръснене, след спорт, след епилация, при пътуване."


Моето мнение: Някои буквално се кълнат в незаменимостта на термалните води, други изцяло ги отричат. Аз съм по-скоро по средата между двете мнения. За мен термалната вода е продукт, който със сигурност не е "must have", но определено ми харесва успокояващото и най-вече освежаващо действие на водата. Термалната вода на Avene следва да е взета директно от извора Авен, което пък означава, че е запазила всичките си полезни минерали и т.н. Мултифункционалността на продукта ви позволява за я използвате за буквално всичко /освен за пиене, евентуално?/. Аз лично предпочитам да я нанасям на чисто лице, преди крема или след почистване на кожата. Използвала съм я обаче и върху грима или когато усещам кожата си да пари и да е раздразнена. Във всички случаи усещането е много приятно, но относно някакви дългострочни резултати лично аз не мога да дам мнение. Ако ви предстои дълго пътуване или много часове излагане на слънце, със сигурност бих ви посъветвала да имате под ръка поне малката разфасовка от 50 мл. 



В заключение ще кажа, че скептицизма ми относно термалните води беше донякъде отхвълен, но донякъде. Определено смятам винаги през горещите месеци да имам под ръка някаква термална вода, но и не очакавам някакви по-специални резултати от нея. Въпреки всичко обаче смятам, че е един полезен продукт, от който бихте извлекли само и единствено ползи. Все пак и кожата има нужда от един "освежаващ коктейл", пък било то и под формата на малка струя освежаващи термални капчици.

А вие използвали ли сте термална вода? Коя е любимата ви марка термална вода? За вас термалната вода задължителен продукт ли е?


Follow me:
            

2 коментара:

  1. За мен ме е задължителен продукт, но пък в жегите е приятно.Ползвала съм почти всички термални води от този клас и фаворит ми е La roche posay.Само тя успява и да успокои кожата ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От известно време и аз заглеждам тази на La-roche и май скоро ще пробвам и нея :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •