петък, 18 март 2016 г.

Нови покупки ( март 2016 )

Здравейте, в днешния слънчев и топъл пролетен ден. Обещах да наваксам с публикациите и ето. Днес ще ви споделя част от последните си покупки и съответно първите ми впечатления за някои от тях. 


Revlon Colorburst Lip Butter - 001 Pink Truffle - ако следите редовно различни блогърски и влогърски статии/видеа, то няма как да не сте чували за изключително популярните бътъри за устни на Ревлон. Реших, че е крайно време да пробвам все пак този продукт и да видя струва ли си цялата тази истерия. Червилото представлява по-скоро силно пигментиран балсам, чиято наситеност позволява наплъстяване, без това да изглежда зле. Нанесен изглежда повече като стейн за устни, но трайността му не е чак толкова голяма. Спрях се на този цвят, тъй като напоследък не си падам по ярките или брокатени цветове. Повече впечатления ще ви споделя скоро в отделен пост. Жалко, че все пак не се предлагат в нашите дрогерии, но пък могат да се намерят онлайн. 


Nivea Sensitive after shave balm - е, както и с бътъра за устни, ако сте запален по грима не е възможно да не сте чували за още един изключително популярен продукт - мъжкия афтършейв балсам на Нивеа, използван като основа за фон дьо тен. Предпогам е излишно да казвам, че истерията по продукта тръгна от видеата на Ники, а вълшебството на балсама се дължи в голямото количество глицерин, който е по-лепкав и съответно фон дьо тена "залепва" по-лесно към кожата, трайността е по-голяма и един вид служи като бариера, която задържа продукта, а не го абсорбира. Аромата обаче е доста силен, но предвид, че базата за сенки на АртДеко също има аромат на мъжки парфюм, явно подобна практика не е изненада. Все още не съм го пробвала върху лице, но определено си струва да се пробва поне тази разфасовка от 30 мл.

Gabrini - един лак за нокти, който ми е подарък. Има средна покривност и гланцов финиш и учудващо ми харесва доста. Много свеж и подходящ за пролетта. Номерът е 310.

Avon основа 5 в 1 - доста познати купиха от тази основа за заздравяване на ноктите и останаха много доволни. Време беше и аз да се присъединя и да видя дали има ефект.

Oriflame's love nature Strawberry lip balm - балсам, който отдавна заглеждам, но все не бях сигурна дали да взема. Когато обаче приятелка ми го подари със сигурност видях, че отлагането е било безсмислено. Балсамът много ми харесва! Има изкушаващ аромат и придава лек, естествен цвят на устните. Не стои мазно, а по-скоро се усеща като масло и кара устните да изглеждат сочни и гладки. А за любителите на ягоди като мен, освен всичко, аромата на вкусния плод ще е просто огромен плюс към всичко.


Max Factor Wild Shadow Pot - 101 Pale Pebble - не знам дали сте чували, че тези сенки изобщо съществуват, аз също не бях. Когато ги открих обаче /онлайн/, веднага привлякоха вниманието ми. Ако потърсите в интернет ще видите положителни отзиви за тях. Спрях се на един много интересен цвят, който е универсален - може да се използва и като сенки по предназначение и като хайлайт (основно върху светла кожа). Цветът е слонова кост и е със сатенен финиш - нито твърде перлен, нито матов. Определено интересни сенки за които ще ви споделя по-подробно мнението си в отделно ревю съвсем скоро. 


Шнола за коса от дрогерия Лили - вече съм ви показвала тази шнола и определено я харесвам. Много е удобна за моята коса и я задържа без постоянно да падат кичури и без да скубе, както се случва с ластиците например. Имах две шноли, но едната ръждяса и се счупи (знам, звучи смешно, но...) Предполагам се дължи на това, че миналото лято често влизах да плувам с нея и солената вода я е разяла?! Е, в крайна сметка си взех нова, защото определено ми харесва.


Лосион за тяло с аромат на какао от дрогерия Лили - честно казано импулсивна покупка. Хареса ми аромата, който не е твърде натрапчив. Не зная дали обаче помпата на лосиона е такава или аз я повредих, защото ми беше невъзможно да я отключа първоначално. Виждала съм обаче подобни лосиони с по-издължена и висока помпа и може би моделът и е такъв. За лосиона - честно казано има малко кофти състав, но пък е удобен и бърз за нанасяне, а и попива много бързо, което ми харесва. Не дава кой знае каква хидратация, но за мързеливци в нанасянето на лосиони за тяло (като мен) е добра алтернатива. Ще си го изхабя, но не бих купила отново.

Нахткерцен балсам на Д-р Тайс - има обновена опаковка, но аромата, състава и консистенцията са същите. За мен това е "holy grail" продукт, без който никога не оставам. Когато не ми се занимава да слагам специални кремове, просто нанасям този навсякъде, включително и околоочната зона и съм готова. Добра база е и за грим (за суха кожа!). 

Alverde шампоан с коприва - шампоан за мазна коса, който беше препоръчат в известен български форум. Реших да му дам шанс, тъй като моята коса е тънка и лесно омазняваща се. За момента нямам впечатления. Има "био" аромат ако мога така да го кажа. Да видим дали ще има ефект върху моят тип коса или не.


Avon Planet Spa ексфолиант за лице - знаете, че харесвам серията с бял чай. Вярно, че няма най-прекрасния аромат, но пък определено действа чудесно на кожата ми. Имам измивния гел за лице, който дори беше в любимите ми продукти за 2015 г., както и пилинг маската. Крайно време беше на пробвам и третият продукт от серията - ексфолианта за лице. Има гъста консистенция и сравнително едри частички. Ще ви споделя крайното си мнение съвсем скоро. За момента ми харесва. 

Масло от шипка - напоследък все повече хора казват, че това масло е идеално за суха кожа и дори редуцира фини линии. Реших да пробвам първо това масло, което закупих от аптека. Като цало обаче маслото е доста скъпо. За 10 мл. цената е около 5 лв. Самото масло има много приятен и лек аромат на шипки (естествено, на какво друго да е), цветът му е жълто-оранжев и попива доста бързо.


А вие ползвали ли сте някои от тези продукти и какво е мнението ви?


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •