понеделник, 29 февруари 2016 г.

Jimmy Choo - Flash EDP 100 ml ( Ревю )

Здравейте. В днешният ден, който ще се повтори чак след 4 години (да, 29 февруари сме все пак) ще ви представя един парфюм и ще се опитам да направя достатъчно подробно и описателно ревю, с което да прецените дали това е ароматът за вас. Попринцип нямам голям опит в описанието и ревютата на аромати, но определено ще дам всичко от себе си да бъда достатъчно описателна и обективна, макар парфюмите сами по себе си да са доста субективна тема. Ще ви покажа основните неща за аромата на Jimmy Choo - Flash и ще ви покажа нагледно и подробно външният вид на аромата. Ако искате да узнаете повече за него, моля продължете надолу. 


Първо нека кажа няколко уводни думи за парфюма. Отдавна заглеждах този парфюм в Enzo.bg и след като изпробвах тестер най-накрая реших и да взема един за себе си. Грабнах директно 100 мл. Няма как да не спомена опаковката - не е ли красива? Както разбира се подсказва и името, цялостния облик на флакона е направен така, че да отразява светлината от всички ъгли. Идеята е чудесна, изпълнението - също. Сега нега премина и към същината. 



Описание: Flash е изграден като аромат, който следва да акцентира с нотките си на бели цветя, намек за пикантен пипер и плодове. Връхните нотки включват ягода, в съчетание с мандарина и розов пипер, които добавят весела нотка. Сърцето на аромата е съставено от бели флорални нотки, сред които тубероза, жасмин и бяла лилия, с базови дървесни нотки и хелиотроп. Флаконът е създаден за да отразява светлината и е в бледо лилав и женствен цвят. Рекламно лице на аромата е Natasha Poly, а рекламните снимки на кампанията за аромата са дело на Steven Meisel, Зад създаването на аромата стои и Christine Nagel.



Опаковка: Както вече споменах, изключително красива и бих я нарекла "бъбрива". Определям я като такава, защото определено не е семпла и е изпълнена с множество светлоотразяващи детайли. Капачката наподобява своеобразен диамант, който пречупва светлината под различни ъгли. А самият флакон е квадратен, със заоблени страни. На предната страна е изписано името на парфюма. Флакона е доста масивен и тежък и определено освен стандартното си предназначение, според мен има и чисто декоративна и колекционерска насоченост. За път не смятам, че ще е особено практичен, но пък е красиво попълнение към парфюмната колекция. Аз лично асоциирам цялостния външен вид с телесложение на човек от азиатски произход. Капачето за мен наподобява традиционните китайски шапки. Ако се чудите за какво изобщо говоря, справка: тук. А освен всичко, парфюма е и светло лилав (дали мислите това, което си мисля аз? Лилавооо!). И така, без повече отклонение, надолу съм описала подробно нотките в аромата.



За аромата (fragrantica) | Парфюмна пирамида

Връхни нотки: Ягода, Розов пипер, Мандарина

Сърцевина: Тубероза, Жасмин, Бяла лилия
   
Базисни нотки: Бяло дърво, Хелиотроп
 

Според повечето хора, най-много се усещат нотките в последователност:
ягода, розов пипер, тубероза, жасмин, бяла лилия, хелиотроп, мандарина, светло дърво. 


Моето мнение за аромата: Определено траен и много силен парфюм. Не знам дали попада точно в категорията шлейфов аромат, но определено е доста дълготраен и наситен. Не е тежък, но наистина е парфюм, с който трябва да сте по-пестеливи, защото ако прекалите е твърде вероятно да стане задушливо силен. Аромата бях усетила от тестер и една моя приятелка беше пръснала от него. На нейната кожа се усещаше най-вече ягодата и розовия пипер, което ме накара и да купя този аромат. Аз харесвам сладки и по-силни аромати. Голяма грешка е да не изпробвате аромата на собствената си кожа и разбира се винаги съм знаела, че един и същи парфюм може да стои по много различни начини на различните хора и разбира се при едни изпъкват едни ароматни нотки, при друг - съвсем различни. Е, в крайна сметка на моята кожа се усеща основно бялата лилия и като цяло флоралните мотиви от аромата. След няколко часа започва да се усеща повече сладката нотка на ягодата, но като цяло за мен това е един изключително флорален парфюм. Подходящ е за всеки сезон според мен, зависи от вашите предпочитания. Трябва да призная, че със сигурност не е най-любимият и предпочитан от мен. Въпреки всичко обаче е един силен и наситен аромат, който се задържа за доста време върху кожата и който е подходящ за всяка възраст. Ако обичате цветни парфюми, този е едно добро решение. А за себе си установих, че със сигурност по-сладките аромати ми допадат повече.




.
Надявам се да съм успяла да "уловя" красотата на този парфюм чрез снимките си (признавам си, доста усилия положих), а описанието на аромата да ви даде насоки дали това ще е парфюмът за вас, а защо не и вашият "signature" аромат или ще е просто едно красиво попълнение към колекцията ви. Аз лично взех онлайн от • тук •. До момента не съм правила ревюта на парфюми и определено за мен това е все още нова територия. Бих се радвала вие да споделите мнението си за този или други аромати, които харесвате.

А какви парфюми/аромати хареставе вие? Кой е любимият ви? 


Follow me:
            

2 коментара:

  1. Eха, страхотни снимки! Ревюто ти е чудесно! Парфюма май е точно като за мен и цената му в енцо наистина е изгодна. Май ще се купува!

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •