вторник, 5 януари 2016 г.

Maybelline | EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner - Black Chrome

Здравейте, мили читатели. За много години! Пожелавам ви една прекрасна 2016 г., която да запомните само с прекрасни емоции. А сега по същество :) Днешното ревю ще е посветено само и единствено на една от най-популярните гел очни линии в бурканче и именно тази на Maybelline - 07 Black Chrome. Със сигурност има какво да се каже за нея, затова нека да започваме.


Опаковка: Много малко матирано стъклено бурканче, което се затваря с доста странна алуминиева капачка, която на мен ми напомня на капачка от бутилка. Честно казано не зная каква идея се крие в капачето, защото някак не се връзва с цялостния дизайн според мен, но пък очната линия се затваря плътно, а също така беше и добре затворена първоначално, за да не влиза въздух и продукта да не засъхне преждевременно. Макар и малко, бурканчето се усеща тежко и стабилно. В кутийката с очна линия има и бонус  - миниатюрна четка, която има два накрайника - самата четчица и апликатор, ако искате да опушите линията.


По описание от производителите: "Интензивен цвят с 24 часа трайност. Сега гелът преоткрива очната линия:  • Основата на гела е с формула без масла, съдържаща високо концентрирани пигменти. • Водоустойчива без зацапване с 24 часа трайност. • Най-интензивната линия за драматичен поглед с дълготраен ефект. • Безопасна за чувствителни очи и офталмологично тествана. • Безопасна за контактни лещи. Очертайте с леки движения като плъзнете очната линия по линията на клепача от вътрешния към външния ъгъл. Подчертайте като изтеглите и удебелите линията от външния ъгъл нагоре към веждата; завъртете за още по-драматичен поглед  Отстранете лесно като използвате овлажняващия лосион за премахване на грим."



За цвета: Наскоро забелязах, че очната линия има нова опаковки и се бях притеснила дали цветът вътре е същият. Грабнах тази, която носеше същото име: Black Chrome с надеждата, че отново ще е леко блестящото графитено сиво, а не плътно черно, което сякаш контрастира прекалено с цвета на кожата ми. Цветът се оказа точно такъв, какъвто исках да бъде - много тъмно графитено сиво, леко блястащо, със съвсем ситни бляскави частички, които обаче не бих определила като брокатени и които придават по-скоро цялостен блестящ завършек на очната линия, но в никакъв случай не стои кичозно или глитърно, не съм забелязала да се рони.


За продукта: Както вече споменах, очната линия не се рони. Кремообразна е, но не е нито прекалено мека, нито твърде гъста. Използвам я без база обикновено и наистина е много дълготрайна. Нанасянето и е лесно, но веднъж засъхнала няма как да се коригира, освен ако не използвате двуфазен дегримьор. По същият начин се и сваля. Аз лично не успявам да я премахна с мицеларна вода. Трайността действително е много добра. Бих казала почти водоустойчива, като в края на дълъг ден понякога ъгълчетата на места леко се размазват, но не е нищо прекалено, а и не съм забелязала да се отпечата на костта под веждата, което ми се случва почти винаги с по-меки или недостатъчно трайни очни линии. На мен лично ми е по-трудно да работя с четката в комплекта, тъй като е доста къса и ми е някак неудобна. Нанасям продукта със скосена четка, като така успявам да нанеса наистина прецизно и да изтегля крайчетата. Като цяло обаче обещанието за дълготрайност на продукта е гарантирано и очната линия ще стои до момента, в който сами не решите да я премахнете, макар и да има нужда от минимални коригирания при много дълго носене, но това е субективно и зависи и от кожата ви. Грамажът е 2.8 гр.



Ето и какъв е съставът на продукта и суочове без база. Притеснява ме малко фактът, че е произведена в Китай, макар Maybelline да е американски бранд. 


И за финал остана да ви покажа и как изглежда нанесена. Не съм използвала никаква база под нея, включително и фон дьо тен или коректор.


Цената на гел линията доста варира. В ДМ е на цена от 17-18 лв., в Лили е малко над 15 лв. Аз лично уцелих промоция в ДМ и я закупих за малко над 13 лв. По тази причина ще дам единствено оценка за продукта, за да не ви подведа с цената.


Follow me:
            

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Изцяло кафява не съм виждала. Има я и в цвят Black Gold доколкото си спомням, който е в по-кафявата гама и пак е леко блестящ, както е и тази.

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •