събота, 30 януари 2016 г.

Max Factor | Masterpiece - High Definition Mascara

Здравейте. В този топъл съботен ден, ревюто ще е посветено на един продукт, за който съм ви споменавала поне милион пъти както в празни опаковки, така и в нови покупки. Осъзнах обаче, че моята любима спирала си няма савсем отделно и самостоятелно ревю, а определено го заслужава! Ако искате да научите всички подробности за 
Max Factor - Masterpiece, както и каква е разликата между старата и новата опаковка, продължете по-надолу.


Преди да започна с това ревю, може би трябва да ви кажа какви са моите критерии за идеална спирала. 

Да разделя миглите и да не ги слепва на снопове
Четката да е удобна - не много голяма, с меки и гъсто разположени власинки, по възможност силиконова
Тушът да не е много течен /което води и до прекоремроно слепване/
Удължаване и обем, но в рамките на естествено изглеждащите мигли, с приоритет е удължаването. Е, ако тук има и леко извиване и фиксиране на миглите, още по-хубаво.
Да не се рони/размазва прекалено много и да не ми люти на очите

В критериите ми не съм включила "екстра драма" или "много черен туш", но принципно ако се наплъсти повече от спиралата, могат да бъдат изпълнени и тези изисквания. Спиралата закупих от • enzo.bg •  и по-конкретно от • тук Забелязах, че са заредени доста от спиралите на бранда, включително и втората ми любима - 2000 calorie


По обещание от производителите: "Подчертаване, без слепване, обемни мигли, без размазвване, повдига миглите. Спирала за обем и 3D ефект на окото, с невероятен разресващ, подреждащ и подчертаващ миглите комплекс.Технология със силиконова четка – силиконови фибри, които улавят всяка една мигла по отделно, за да не се слепва с другите. Резултат: добре подредени и подчертани от край до край мигли, изглеждащи естествено и добре от всеки един ъгъл."


За продукта: Склонна съм да се съглася с всички качества, които би трябвало да притежава спиралата, според производителите. Наистина ми харесва това, че миглите изглеждат естествено подчертани - почти не слепва и наистина разделя миглите много добре, не се рони, позволява наплъстяване, без да слепва. Също така четката не е голяма и ми е много удобна. Власинките са меки и дори да си бръкнете инцидентно в окото, няма да е толкова опасно и неприятно, както е с някои твърди силиконови четки, с които поставянето на спирала е предизвикателство. Тушът не е най-черното черно, но е достатъчно черен и мен това ме устройва. Ако търсите повече драма, то тази спирала не е най-подходящата за вас. Но ако искате разделени и в голяма степен естествено подчертани мигли, със сигурност бихте се влюбили в продукта. След нанасяне засъхва бързо. Сваля се лесно. Аз лично я премахвам основно с вода, след което минавам и с мицеларна вода, за да отстраня остатъците. 


Относно старата и новата опаковка. В ляво на снимката по-долу виждате как изглежда старата опаковка, а отдясно - обновената. Както виждате, старата опаковка е малко по-издължена и обемна. Новата е по-стандартна и компактна. Четките са идентични, а разлика във формулата също не открих. Като цяло единствената по-съществена разлика е в капачката и нейната форма и дизайн, но всичко останало е същото. Грамажът също е еднакъв - 4,5 гр., което попринцип е двойно по-малко от стандартните спирали, но пък е доста икономична и на мен ми стига за месеци. Новият дизайн позволява около 1 мм. по-плътно затваряне и прилягане на капачето към тубичката. Променен е и дизайна на надписите и разположението на цветът на конкретната спирала, но самата информация на тубичката е напълно идентична.


И преди и сега, дизайнът за мен изглежда луксозен и семпъл. Новата опаковка ми допада една идея повече, тъй като е по-компактна, но пък старата също носеше своя чар и нестандартност. Радвам се, че самият туш е все така качествен и непроменен. Също така се радвам, че това е една от малкото спирали за обем, които определено придават такъв чрез разделяне на миглите, а не чрез слепването им на снопчета.


Състав: Aqua, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Disteardimonium Hectorite, Propylene Glycol, Stearic Acid, Copernicia Cerifera Cera, Triethanolamine, Lecithin, Propylene Carbonate, Polyvinyl Alcohol, Synthetic Wax, Oleic Acid, Alcohol Denat., Glycerin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Polyethylene, Glycine Soja Oil, Xanthan Gum, Glyceryl Oleate, Dimethicone, Methylcellulose, Silica Dimethicone Silylate, Trisodium EDTA, Tetrasodium EDTA, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Propylparaben, Methylparaben, Ethylparaben, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Ammonium Hydroxide, Sulfuric Acid, Denatonium Benzoate, T-butyl Alcohol, [+/- CI 77499. CI 77491. CI 77492] Повече за състава: тук


Остана да ви покажа и какъв е ефектът върху моите мигли. Имайте в предвид, че в момента те са във фазата си на смяна и доста пооредяха. Въпреки това обаче смятам, че изглеждат прилично. Не съм ги извивала предварително, а и попринцип не използвам този странен и опасен според мен уред - миглоизвивачка. :) Единственият недостатък на спиралата е малкият и грамаж, но предвид всички останали критерии, които покрива, този недостатък мога да преглътна без проблем.


В заключение мога да кажа, че ако искате разделени мигли, но добре подчертани, то със сигурност трябва да дадете шанс на тази спирала. Вярвам, че няма да останете разочаровани.

Моята оценка: 9,5/10


Follow me:
            

2 коментара:

  1. И аз много харесвам спиралите на макс фактор. Любима ми е 2000 калории, но и тази много я харесвам. Супер обем придава и не слепва. Благодаря за полезното ревю.

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •