сряда, 20 януари 2016 г.

Catrice | Camouflage Cream Concealer | 010 ivory

Здравейте. Днешният пост ще е посветен на един изключително популярен продукт, за който съм убедена, че няма как да не сте чували поне веднъж. Това е Catrice - Camouflage Cream Concealer. Повече подробности за продукта може да научите по-надолу. 

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

Коректорът се предлага в три цвята
                                                                                                       • 010 Ivory
                                                                                                       • 020 Light Beige
                                                                                                       • 025 Rosy Sand
Успях да поръчам желания от мен цвят от  Enzo.bg • и  не след дълго вече беше при мен. Най-светлият цвят от предлаганите е именно Ivory. Дълго време отлагах покупката на този коректор, защото ми изглеждаше твърде покривен, а и бях на мнение, че някак не е за мен. Един ден обаче, след цялата истерия покрай продукта си казах, че трябва и аз да го имам. Освен това предназначението му за мен лично беше прикриване на недостатъци, каквито в дадения момент определено не липсваха. С някаква база обаче съм сигурна, че би се справил и в прикриването на екстремно тъмни кръгове.

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

Опаковка: Много симпатично, малко и компактно, пластмасово бурканче, което е доста леко. Капачката е прозрачна, което за мен е удобство и лесно може да се види цветът. Опаковката е в стандартния минималистичен и семпъл дизайн на Catrice. Изглежда здрава и смятам, че не е възможно да се счупи, ако носите продукта в чантата си или на път.

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

Изобщо не знам защо съм се колебала дали да взема този коректор, защото е страхотен. Перфектното покритие и консистенция. Един от бестселърите на бранда и има защо. Ето и малко повече подробности.

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

По описание на производителите: "Camoflage cream. Коректор крем - камуфлаж. Крем-коректор с плътно покритие. Дълготрайна текстура, идеално се слива с кожата и коригира несъвършенствата. Коригира пъпки, белези и обезцветяване, както и пигментни петна и зачервявания. Дерматологично тестван."

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

Състав: RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

За продукта: Както вече вероятно сте видяли, коректорът присъстваше в любимите ми продукти за 2015 г. и определено се радвам, че в крайна сметка реших и аз да се сдобия с него. Консистенцията е доста плътна и е по-суха, но нанесен не стои сухо и неестествено. Не бих го определила като кремообразен, а точно каквото е описанието му - плътен крем. Прикрива всякакви несъвършенства - пъпки, петънца. Също така е много икономичен. Позволява наслояване и се слива добре с кожата. Първоначално цветът ми се видя една идея по-тъмен, отколкото би ми паснало, но всъщност се слива добре с кожата ми дори сега, когато тенът ми е равен на нула. Възможно е да се нанася и с пръсти, като аз лично препоръчвам потупващи движения, за да бъде по-естествено изглеждащ. Аз обаче предпочитам да го нанасям с четка от синтетичен косъм, като по този начин няма опасност да прекаля с количествено и да изглежда неестествено. Коректорът е доста траен. Грамажът е 3 гр. Цветът е с изявен жълтеникъв подтон. На снимките цветът е реален и можете да добиете представа. Покритието варира от средно до пълно, като зависи единствено от това до каква степен ще наплъстите от продукта.

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

Ето и как изглежда нанасен, без да съм наплъстявала от коректорът. Може да видите и как се справя с прикриването на петънца, като разбира се е възможно да се наслои и още от продукта за пълно покритие.

catrice camouflage cream concealer 010 ivory

В заключение мога да кажа, че това е един наистина страхотен коректор и може би най-покривният, който съм използвала. Нямам никакви забележки към него и ви го препоръчвам. За да ви улесня, оставям линк. Коректорът поръчах от тук •

А вие използвали ли сте/притежавате ли този коректор? Кою е любимият ви коректор? Как обичате да нанасяте  Camouflage Cream коректора?

Моята оценка: 10/10

Follow me:
            

4 коментара:

  1. От доста време чета за този коректор, както се изрази и ти, истерията покрай него е доста голяма. Само че все не посягам към него точно, защото един от най- големите ми недостатъци за прикриване (след пъпчиците, естествено) са тъмните кръгове, а не мисля, че е подходящ за там. Страхотно ревю!
    http://happymindvarna.blogspot.si/?m=1

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Мисля, че ако сложиш някакъв по-мазничък крем като основа и нанесеш с четка от синтетичен косъм ще е добър и за прикриване на тъмни кръгове. А има и течен вариант на този коректор. :)

      Изтриване
  2. Аз ти благодаря за хубавото ревю и полезната информация! Определено бих пробвала течния :)))

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •