вторник, 3 ноември 2015 г.

Catrice & Essence НОВИ продукти есен/зима 2015

В днешния пост ще Ви говоря за новите продукти на Catrice & Essence за есен/зима 2015. Като цяло към вече наличните продукти на марките, се присъединиха доста нови, включително и нови цветове към асортимента. Днес обаче ще спомена само тези, които съм изпробвала лично аз и за които имам вече изградено мнение. Тъй като Essence и Catrice винаги свързвам с много цветове, разнообразие, а и все пак се води младежка серия козметика, ревюто днес ще е в унисон с цветните предложения от марките и ще бъда също много цветно и "бонбонесто" :)


За повечето продукти съм планирала и съвсем скоро ще пусна и отделни ревюта, в които подробно да Ви разкажа за тях, както и да покажа суочове на цветовете. И въпреки това, ето накратко за продуктите, които имах възможността да изпробвам. 

Catrice - Pure Brilliants Color Lip Balm
Продукт, който веднага харесах. Представлява чъби молив, който е автоматичен. На практика е балсам за устни, с опаковка на jumbo молив. Доста удобна опаковка, между другото. Плюс, че конкретно тази холограмна опаковка изглежда наистина страхотно. Относно балсама - той е полу-прозрачен, като има множество брокатени и розови частици, които придават т.нар. frosty finish или иначе казано, това е балсам за устни, който нанесен върху устните стои блестящо. Продуктът е доста хидратиращ дори върху моите сухи устни. Може да се използва и под/върху червило/ Определено един от любимите ми продукти на бранда. По-подходящ е за момичета с по-светла кожа, но както споменах, може да го използвате и под или върху червило.



Essence - All About Nudes - eyeshadow palette 
Отделно ревю • ТУК 

Има няколко различни вида от тази палитра. Тази, която ще видите е с по-неутрални цветове и е универсална според мен. Цветовете наистина са nude и са подходящи и за вечерна и за ежедневна визия. Много фино смляни, повечето са по-скоро матови. Добре пигментирани, лесни за работа. Определено палитричката е добра, цената и също е бюджетна. Ако пък харесвате по-ралични цветове, имате избор между палитрите със сиви, бронзови и розово-лилави цветове. 



Catrice - Течно червило в цвят Make A Mauve
Отделно ревю • ТУК 
Еssence - Червило с блясък в цвят Sparkling miracle
Отделно ревю • ТУК 
Тук определено отново са уцелили право в десятката, що се отнася до моите предпочитания, като и двата цвята са в розовата гама, но не са крещяшо розови. 
Течното червило е наистина страхотно. Както вероятно сте чели и при други колежки блогърки, цветът Make A Mauve, освен оригиналното заглавие, присъщо на продуктите на Catrice, е и наистина хубав и универсален цвят. Смесица от розово и бежаво, червилото има блестящ завършек, не лепне и е сравнително трайно за подобен продукт. Няма брокатени частици в него. Аз го определям по-скоро като добре пигментиран глос. Смятам, че продуктът си заслужава и можете да му хвърлите едно око в дрогериите, ако проявявате интерес към него.
Червилото е в цикламен цвят, който не е изцяло покривен. Бих го определила като цветен и добре пигментиран балсам. За пълен цвят има нужда от наслояване, но продукта го позволява. Не подчертава недостатъците и сухите участъци върху устните, усеща се хидратиращо бих казала. Новата опаковка също е доста по-приятна от предишната, а по капачката ще познаете и цвета вътре.


Essence - Лакове от Гел серията в цветове 51 miss captain & 52 amazed by you
Отделно ревю • ТУК 

Лаковете от гел серията са ми любими и често си купувам нови и нови цветове. Тези двата са идеално есенно-зимно попълнение. Цветовете са наситени, пастелни и покривни. Любим ми е по-лилавият /лилаво и любим - каква изненада/ под номер 52 amazed by you. Цветът има и лека червеникава нотка /бордо по-скоро/. Накратко ми напомня на актуалният тази година цвят марсала.
Другият пък е доста интересен и нетрадиционен. Цветът е тъмно тюркоазен, с осезаема зелена нотка, но въпреки това е по-скоро в синята гама. Наистина нетрадиционен цвят. Ако пък това не са точно вашите цветове, марката предлага богат асортимент от всякакви  други нюанси.


 Еssence- Спирала за обем I love extreme, водоустойчива
Сенки за очи 21 keep calm and berry on
Спиралата все още не съм изпробвала, признавам си, тъй като е водоустойчива, а премахването на такъв тип спирали малко ме плаши. Чела съм обаче хубави отзиви за нея и съм сигурна, че ако сте фенове на този тип спирали, вероятно ще ви допадне. 
Сенките са в цвят бордо, с лилавеещ подтон. Матови са и ми се сториха една идея по-прашливи. За опушен грим обаче са чудесни. За по-добри резултати бих посъветвала да ги използвате с база.


В заключение мога да кажа, че съм наистина много доволна от продуктите и ги препоръчвам. Със сигурност смятам, че не бихте останали разочаровани. Разнообразието от цветове е голямо, цената е бюджетна, а качеството наистина е добро.
От показаните днес, моято топ 3 любими са: балсамът за устни, течното червило и палитрата.

А вие имате ли някой от тези продукти? А кои от тях смятате да пробвате?

Follow me:
            

* Продуктите са предоставени от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

2 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •