понеделник, 20 юли 2015 г.

Пролетни любимци 2015 | Spring favorites 2015

Лятото е в разгара си, но продуктите които избрах да Ви покажа са по-скоро универсални и подходящи както за пролетта и лятото, така и за всеки сезон. Ето и кои са те:



Постарах се тазгодишните ми пролетни любимци да бъдат разнообразни и разбира се  - достъпни, но не за сметка на качеството.

Фон дьо тен - "The one" - Oriflame - РЕВЮ - Започвам първо с нещото, без което почти не излизам - фон дьо тен.  Много пъти съм поставяла този продукт сред любимците ми и причина има защо - той е озаряващ, слива се добре с кожата, няма т.нар. брашнян/напудрен ефект и буквално е като втора кожа. Единствен недостатък е, че според мен ще дойде твърде озаряващ за момичета с мазна кожа. Но пък за тези с по-суха /като мен/, които имат нужда да върнат сиянието в кожата си, мисля, че би ви допаднал.


Червило-молив Color Trend - Rose Kisses - РЕВЮ - Избрах този продукт да е също сред любимците ми не заради формулата, не и заради опаковката, а само и единствено заради много свежия и приятен прасковено-розов цвят, който ми се струва изключително подходящ за пролетта и лятото. Плюс, че цената е напълно приемлива. 


Балсам за устни с аромат на ягоди - Strawberry bliss - РЕВЮ - Това е балсамът за устни с най-прекрасния аромат, който съм имала. Не ме интересува дори дали действително омекотява достатъчно или не, защото само едно помирисване ми е достатъчно за да ме омагьоса. Малко по-надолу ще ви разкажа повече за манията ми по продукти, които имат аромат на храна. :)


Clinique - Moisture surge гел-крем - РЕВЮ - Това беше едно малко бурканче тип семпъл, което беше в един от зимните броеве на сп.Грация. Не очаквах да ми допадне особено, но сгреших. Кремчето е от типа гел - много лек, попива бързо. Използвах го в спешните случаи след баня или ексфолиране, когато кожата ми имаше нужда от мигновено подхранване, което да възвърне влагата и отново. Определено ми хареса. Не съм сигурна дали бих го купила в реалния му размер, тъй като според мен всеки гел-крем вреши общо взето същата работа, но със сигурност ако реша да инвестирам не бих сбъркала. 


Четка Impala № 2 - РЕВЮ - За тези четки съм ви разказвала мнооооого отдавна и най-вероятно трябва да направя обновена публикация. Тази, която използвам най-често в последно време е четката предназначена за хайлайт продукти. Аз обаче я намирам изключително прецизна и полезна при нанасяне на фиксираща пудра след фон дьо тена. Използвам я за цялото лице и не е паднал и един косъм. Четките са малко трудни за откриване, но пък могат да бъдат поръчани и онлайн.


Коректор Catrice - Allround - РЕВЮ - Нямаше как да не Ви покажа и два от най-любимите ми продукти. Коректорът ми харесва по много причини - компактна опаковка, светъл цвят, лесно и удобно нанасяне и достъпна цена. Бях го взела с мен и на морето и често го използвах и самостоятелно. Покривността му е слаба до средна, но мен това ме устройва. 
Маска Avon с акай бери - РЕВЮ - Маската с акай бери има най-страхотния и опияняващ аромт на маска, до който съм се докосвала. Истинско удоволствие е дори само да се нанесе върху лицето. Що се отнася до свойствата и, не е нещо невиждано, но ароматът е причината, поради която се връщам към тази маска отново и отново.


Лакове Golden Rose Color expert № 11 - РЕВЮ | Selective № 60 - РЕВЮ -  Два много приятни пролетно-летни нюанса, според мен. Единият е небесно синьо с лек лилав шимър, а другият е пепел от рози с лек перлен нюанс. И двата стоят много прятно и нежно, дори и върху къси нокти. Цената е повече от достъпна, а разнообразието от цветове - огромно.


И на последно, но не и по важност място класирам три продукта, които имат изкушаващ аромат.  Лосион с кокос/ванилия - Balea - РЕВЮ | Детски шампоан/душ гел Ziaja - РЕВЮ | Ексфолиант Avon - РЕВЮ -  Ако още не сте забелязали, аз обожам продуктите с аромати на някакви вкусни нещица - кокос, ванилия, ягоди, шоколад...Затова няма как да не класирам сред любимците ми тези три продукта, които олицетворяват моята мания да мириша на храна :) Ексфолианта от Ейвън има наистина изкушаващ аромат, плюс добрите му ексфолиращи свойства и достъпна цена, страхотен продукт! Шампоанът на Ziaja използвам като душ гел. Ароматът е на бисквитни и ванилов сладолед и действително е страхотен. Лосионът на Балеа обещава аромат на кокос, но за мен той е изцяло на винилия. Консистенцията му е като на пухкав домашен сладолед, а ароматът е изключително приятен. Цената е повече от добра!


Имате ли някой от продуктите? А кой бихте пробвали? Кои са вашите пролетно-летни любимци?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •