неделя, 9 ноември 2014 г.

Catrice | Nude Illusion foundation - Rose Vanilla

Днешното ревю ще е за още един продукт на Catrice, който за щастие се открива в дрогерии Лили. Продуктът е един от споменатите тук и е един от новите фон дьо тени на Catrice. Мисля, че вече имам достатъчно впечатления от него, за да изкажа мнение за него. Ако ви е интересно да научите подробности, по-надолу ще ги откриете. 

catrice nude illusion foundation rose vanilla

Както споменах, това е нов продукт за бранда. NUDE Illusion е течен фон дьо тен.

По описание от производителите: "Фон дьо тен Nude Illusion с UV защита. Фон дьо тен с дозатор за безупречен естествен тен. Леката текстура покрива и матира кожата през целия ден. Отразяващите светлината пигменти, създават Soft Focus Effect. Съдържа предпазващи UVA/UVB филтри. Предлага се в 4 нюанса. Дерматологично тестват. Нанасяйте фон дьо тена от челото, носа, бузите и брадичката, към външните части на лицето с леки потупващи движения."

catrice nude illusion foundation rose vanilla

Опаковката: Знаете, че аз обичам опаковките на фон дьо тените да са стъклени. Факт, че това ги прави по-тежки и трудно преносими при пътуване да кажем, но за мен пък са по-сигурни и по-надеждно съхраняват продукта. Опаковката на този фон дьо тен съответно е стъклена, от матирано стъкло по-точно. Капачката е тънка, прозрачна и пластмасова. За щастие, продукта има помпичка, която може да се контролира. В зависимост от това колко силно я натиснете, тя изкарва определен продукт. Това е голям плюс, защото има и помпички, които при натискате изкарват точно определен продукт /който често може да се окаже повече от необходимото/. 

Цветовете: Предлага се в 4 цвята. Продукта е в стандартните 30 мл. Цветът, който получих аз, е вторият. А ето и кои са всички:

                                                                                * 010 Nude Ivory
                                                                                * 020 Rose Vanilla
                                                                                * 030 Nude Beige
                                                                                * 040 Medium Beige 

Цветът, който аз имам е Rose Vanilla. На суочовете по-долу ще видите, че е малко тъмен за мен. Има жътеникъв подтон /или поне аз така го определям/. Цветът като цяло е светъл, но не достатъчно за мен. Смятам, че първият предлаган - Nude Ivory ще ми пасне, тъй като дори Rose Vanilla не е чак толкова тъмен. Нанесен се слива донякъде с кожата ми, но все пак през зимните месеци съм почти без никакъв тен, затова и смятам, че първият нюанс би ми паснал по-добре. Ще запазя фон дьо тена за лятото, когато имам малко повече тен и би ми паснал повече. Освен това, тъй като се води матиращ, смятам, че това му качество ще ми е по-полезно през летните месеци.

catrice nude illusion foundation rose vanilla

Консистенцията и аромат: Фон дьо тенът е течен, но е със сравнително гъста консистения. Покривността му е средна, но може да бъде и пълна, при повече наплъстяване. Действително стои матиращо върху кожата, но не прекалено. Определено при мен лъсването е минимално и то след часове носене. Имайте предвид обаче, че тъй като е матиращ е необходима база или по-мазничък крем, като основа /особено ако сте със суха кожа/. Принципно аз предпочитам овлажняващи фон дьо тени, но смятам, че този е подходящ за лятото /или дори за зимата, ако имате смесена или мазна кожа/. Относно аромата - няма такъв. Чувала съм, че някои фон дьо тени на Catrice имат аромат на роза, но при този не долавям никакъв, което за мен е голям плюс. 

catrice nude illusion foundation rose vanilla

В заключение ще кажа, че този фон дьо тен е един много хубав продукт. Цената му е малко по-висока, но качеството на продукта действително е добро. Няма аромат, не е прекалено матиращ, но пък е дълготраен. Има хубаво покритие и удобна опаковка. Единствения минус за мен е, че няма действително светъл цвят, който да подхожда на снешно бели кожи. Ако обаче успеете да намерите подходящия за вас цвят, този продукт би ви допаднал, поне според мен. Също така ако сте с много суха кожа, трябва ви хубава основа, която да овлажни кожата. Това важи за всички матиращи фон дьо тени.

Цена: 14.99 лв.

Имате ли този фон дьо тен? Ако не, бихте ли го пробвали? А кой е любимият ви фон дьо тен?


Follow me:
            

* Продуктът ми е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

2 коментара:

  1. Страхотно ревю.Звучи много добре,а и много обичам матови стъклени опаковки :))

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •