вторник, 18 ноември 2014 г.

Нови покупки ( Ноември 2014 )

В тази публикация ще ви покажа /най-накрая/ и новите ми козметични придобивки. Всъщност това са само част от тях, но да си призная честно, не съм от търпеливите момичета, които събират всичко и снимат абсолютно всички продукти накуп. Предпочитам да ги разделям в отделни постове, тъй като ми харесва да показвам продуктите докато са все още съвсем нови /което няма как да се случи ако искам да снимам всички продукти заедно и съответно да не ги използвам цял месец/. Предполагам и вие не си падате по снимки на много използвани червила, почти привършили сенки и наполовина пълни лакове, фон дьо тени и т.н. :)


Чудя се от кой продукт да започна, но все пак ще е от този, който купувам вече за втори път. Това е ексфолианта на Garnier. Вече съм ви го показвала и съм споменавала, че ми допада. След като привърши първата опаковка, реших да сменя с нещо друго, защото макар да ексфолира добре, доста ми изсушаваше кожата /която и без това е суха като цяло/. Търсих, но така и не успях да открия по-подходящ и добър ексфолиант. В крайна сметка се сдобих отново с Гарниерския. Освен това открих начин, при който да не чувствам кожата си ужасно суха и това е нанасянето на по-тежък крем след ексфолиране.  Има лек аромат, който не е неприятен и не остава след изплакване. 




Какво ми харесва в ексфолианта? Първо, че цената му е премлива, икономичен е, достъпен навсякъде, а количеството е цели 150 мл. /което за ексфолиант е огромно количество/. Предишният ми стигна за повече от половин година. На второ място, но не и по важност - за себе си открих, че ексфолианта е нещо задължително за мен. Използвала съм доста, но частиците им не са били достатъчно едри и не вършеха работа при мен. За разлика от тях, този на Garnier наистина ексфолира чудесно. Привидно дребните частички са всъщност твърди и груби, което наистина спомага за чудесното ексфолиране /поне при мен/. След това кожата ми остава значително по-гладка. 



Следващият продукт е сенки за очи. Бих казала, че вече имам такива за два живота напред, но бях твърдо решена да изпробвам конкретно тези. В последно време останах много, много доволна от продуктите на Catrice, а конкретно тези сенки отдавна обмислям да взема, но все не намирах конкретно този цвят. За тях ще има отделно ревю, затова за момента няма да разказвам повече за тях.




Следва продукт, който отдавна беше наложително да взема, но чак сега се реших. Е, не че има какво толкова да се чуди човек, при положение, че цената е около 4-5 лв. Това е прозрачният гел за мигли и вежди на Essence. Загледах и този на Catrice, но четката ми се стори особена, количеството по-малко, а цената по-високо за /според мен/ същият или поне много сходен продукт. Прецених, че тази на Есенс ще ми свърши същата работа и бързо грабнах спиралата.  Използвам я само и единствено за вежди. Четката по мое мнение е твърде редичка, но въпреки това се справям с фиксирането на веждите си. Те далеч не са перфектни, но аз лично не ги попълвам с молив или сенки, защото смятам, че и без това са достатъчно плътни като цяло. Използвам само спиралата, за да фиксирам непослушните косми /доколкото успея/ и да придам някаква форма. Обмислях дали да не и направя отделно ревю, но тъй като все пак е просто прозрачен гел, прецених, че няма какво толкова да покажа за нея. Поради тази причина ще постна тук доста снимки, за да добиете представа.


Следващото е малка и сладка острилка на Essence. Имаше избор от цветове - цикламено, зелено и още няколко. Аз се спрях на това страхотно прасковено. Острилката е много компактна. От едната страна е за подостряне на стандартни моливи, а от другата на моливи тип Jumbo. По-голямата част от нея е от матирана пластмаса. За цената от около 2 лв. е чудесна и остри добре. 


И последният продукт са всъщност мокри кърпички. Водят се детски, но за мен са универсални. Цената им е около 1-2 лв. Защо ги харесвам? Защото имат страхотен аромат на кокос! 

Надявам се тези ми скорошни покупки да ви допадат и да изпробвате някои от тях. А в случай, че вече имате нещо от показани неща, бих се радвала да споделите мнението си за тях.

Follow me:
            

5 коментара:

  1. Сенките са много красив цвят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. Общо взето много приличат на сенките на L'oreal, за които съм правила ревю :)

      Изтриване
  2. Страхотни покупки!!Сенките са чудесни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Съвсем скоро ще има подробно ревю за сенките :)

      Изтриване
  3. Nice products!!! I like your blog!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •