неделя, 12 октомври 2014 г.

Lipstick TAG

Реших да направя един по мое мнение много приятен и забавен таг, тъй като ако следите блога знаете, че продуктите за устни са може би любимата ми част от макиажа. Ако искате да видите отговорите ми на няколко приятни въпроси, свързани с червилата, ето и подробностите. 



1. Колко червила имате?

В момента са 43


2. Кое е първото ви червило?

• Първото ми истинско червило беше от Avon - Lollipop Dazzle.


3. Кое е червилото, което носите най-много?

• Като цяло много харесвам разнообразието и всеки ден съм с различно. Обичам разнообразието. И все пак червилото, което нося най-често напоследък е на Wet 'n wild - Dark Pink Frost
Друго е червилото на Avon - Ultra Beauty - Chic Pink


4. Коя е любимата ви марка червило?

• Трудно ми е да се спра само на една, тъй като не се придържам конкретно към някой бранд, а харесвам различни червила на различни марки. Освен това честно казано все още не съм открила марката, чиито продукти да бъдат в моя "Топ най-добри". Все пак като цяло ще се спра на Avon & Wet 'n wild, тъй като това са червилата, които нося най-често.


5. Коя е любимата ви формула за червило?

• Всъщност са две - пастелни цветове, но със сатенен завършек. Другият тип който харесвам е перлени червила - с фин брокат, най-вече такива, със златист блясък. Като цяло харесвам кремообразни червила.


6. Кое червило си купихте последно?

• Това беше червилото на Rimmel.


7. Колко продукта за устни имате в чантата си в момента?

• Всъщност твърде малко. Обикновено нося поне двойно повече, защото както споменах - харесвам разнообразието.


8. Към кое червило посягате когато искате червени устни?

• Червилото но Clinique или това на Avon.


9. Как/къде съхранявате червилата си?

В lipstick holder-ите, които се продават в Jumbo. Много са удобни и според мен стилни, а цената е чудесна. Имам 5 бр. такива поставки.



10. За кое червило си мечтаете и искате да притежавате?

• Може би някое червило на YSL, чисто и просто заради красивата гилза. Или пък някое от така хвалените червила на MAC, чиято пък гилза изобщо не харесвам, изглежда някак евтина. Затова ако имаше как червилото да е с качеството на MAC и гилзата на YSL, то това би било най-идеалното и мечтано червило за мен специално.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •