петък, 3 октомври 2014 г.

Топ 5 под 5 лв. | Top 5 under 5

В нея споменах, че обмислям в последствие да продължа серията и съответно следващата да бъде настоящата. Подбрала съм 5 харесвани от мен продукта под 5 лв. /всеки/.  Ако ви е интересно да научите повече за всеки от тях, подробностите вижде надолу.


Постарах се да включа различни продукти, най-вече що се отнася до приложение. Както знаете, харесвам да бъда полезна на повечето от вас, като под това разбирам продукти, които са достъпни в България. И така без повече уводни думи, преминавам направо към конкретизиране. 

Ето и кой е моят топ 5 под 5 лв.


Продукт № 1
И така започвам с първия продукт и това са лентичките за нос. За скромната си цена, те вършат доста добра работа. От предлаганите дрогерийни, тези са моите любими и се връщам на тях отново и отново. Цената им дори е под 4 лв. като за това получавате 6 лентички за премахване на черни точки. Излишно е да споменавам, че се употребяват еднократно.


Продукт № 2
Следващият продукт е по-скоро аксесоар. Реших да сложа две от любимите ми дрогерийни четки. Това са именно блиндиращите четки на Impala & Essence. Цената на всяка една е под 5 лв., като качествето и на двете е чудесно. С леко предимство разбира се поставям тази на Impala, тъй като е по-голяма, по-мека и разнася сенките по-добре.



Продукт № 3
Следват едни лакове, за които вече съм ви разказвала много, затова няма отново да се повтарям. Накратко - под 5 лв. са /за брой/, трайни, наситени - харесват ми и препоръчвам!



Продукт № 4
Макар вече да присъстваха и в моя ТОП 3, няма как да не ги включа и в тази статия. Какво мога да кажа за тях - за цената си от около 4 лв. са просто перфектни! Меки, наситени, трайни, голям избор от цветове, стилна и удобна опаковка с гумен накрайник за разнасяне/опушване. Лесно се подострят, лесно се нанасят...любими са ми!



Продукт № 5
И последното ми предложение е за балсам за устни, за който също вече съм споменавала. За цената си дори под 4 лв. е доста добър. Икономичен, в стабилна опаковка, приятни аромати, хубава консистенция + голям избор от разновидности. 


И така, това беше моят топ 5 продукта под 5 лв. Смятам, че всеки един от тях е доказано добър и си струва парите, макар и поначалот цената да е добра. 


А какъв е вашият топ 5 продукта? Имате ли някой/някои от показаните в тази статия продукти? А доволни ли сте?

Follow me:
            

2 коментара:

  1. И аз имам 10-ката на Импала и много ми харесва, силиконовите моливи също ги харесвам. :)

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •