понеделник, 11 август 2014 г.

Wet 'n Wild - онлайн поръчка

Наскоро ви споменах, че очаквам онлайн поръчката си от Wet 'n Wild. Е, тя пристигна. Миналата година, след като от Wet 'n Wild ми предоставиха продукти за проба установих, че качеството на продуктите е всъщност много добро, особено за цената си. Не веднъж съм ви споменавала, за любимото си червило от марката, което не отстъпва по качество и на по-скъпи червила. 


Принципно марката може да се намери в някои аптеки, но лично аз не съм я засичала. Другият вариант е онлайн поръчка - тук. Само ще вместа още нещо. При двете поръчки, които съм получила от вносителите мога да заявя със сигурност, че съм много доволна от точността и щедростта на хората, изпращаши поръчките. Освен, че поръчката ми пристигна навреме, към нея имаше и подарък. Е, спирам с уводните думи. Ето и кои продукти ще ви покажа днес.



1. Моно сенки ( Panther & Nutty ) 
             2. Кремообразни сенки Idol Eyes ( Electro )
3. Червило Silk Finish (Dark pink frost & Breeze)
4.Спирала  за обем - Volume

Всички продукти пристигат добре запечатани, което гарантира, че никой преди това не е докосвал или изпробвал продуктите. За мен това е голямо предимство. Всички продукти са произведение в PRC a.k.a. People's Republic of China 
Статията ще разделя в две части. Тази, която четете в момента и още една, посветена само на сенките за очи, които поръчах.



Продуктите са: 2 вида сенки за очи, 4 бр. червила, молив/сенки за очи и спирала. Ще покажа червилото в цвят Breeze, Кремообразни сенки Electro & моно сенки Nutty. Любимото ми червило Dark Pink Frost, в не особено скромните 3 броя. Признавам, че единия от тях не е за мен, но останалите 2 - определено са. :) Цената на всяко едно червило е 2.90 лв.

Както ви споменах, щом стане дума за розово червило със златист блясък, то тогава моята козметична алчност придобива плашещи размери. Може да съм зарината от всякакви червила, но пък никога не са излишни още 2 в резерв ;) Колкото до нюанса Breeze - след съвет от едно момиче, което преди време ми остави коментар тук, както и доста снимки, разгледани по различни блогове, реших да изпробвам и този нюанс. 



Цветът се оказа много приятен за лятото и не само, разбира се. Представлява бежаво-розов нюанс. Червилото е перлено, но не прекалено, полу-гланцов финиш. Нанесено върху устните има лек сребрист блясък. Червилото е по-скоро в nude гамата, като придава лек цвят. Има средна покривност и действително се усеща овлажняващо. Трайността също е средна - около 2-3 часа, без да ядете, пиете /или да облизвате устни, както честно правя аз/. Няма силен или неприятен аромат, по-скоро стандартния за червило.


Като единствен недостатък определям опаковката, с която трябва да сте внимателни, тъй като продукта излиза над нивото на гилзата и при бързане лесно можете да смачкате червилото, докато поставяте капачката. На снимката можете да видите и как изглежда цветът на различна светлина. Според различната пигментация на устните, може да изглежда дори бронзово. Цветът в гилзата изглежда по-тъмен, отколкото е в действителност. Червилото е от типа "Sheer", но позволява наплъстяване до сравнително плътна покривност. Смятам, че би подхождало много на опушен грим, тъй като е по-скоро в неутралната nude гама, както вече споменах.


И следващия продукт е спиралата за обем. Тя беше подарък към поръчката. Четката е стандартна, аромата също. Отново произведена в China. Опаковката е симпатична и компактна, а благодарение на дозатора, по четката не остава прекалено голямо количество туш. Четката не е от силиконовите. Според описанието, продукта трябва да придава обем на миглите, без да ги слепва. След като я изпробвах установих, че действително слепването не е голямо. Лесно се нанася, лесно се чисти. Въпреки всичко обаче смятам, че останалите продукти са ми по-любими и донякъде мисля, че силната страна на wet n wild са червилата и сенките /не съм изпробвала фон дьо тените или лаковете на марката, както и пудрите/. Спиралата действително не е лоша, но не ме впечатли с някакви спиращи дъхът качесва. Това вероятно отчасти се дължи и на факта, че аз предпочитам спирали за удължаване, а не за обем, тъй като приоритет ми е разделянето на миглите, не толкова обема им. Цената и е 8.90 лв.

Какви продукти на Wet 'n Wild имате? Откъде ги купувате и доволни ли сте от тях?

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Много обичам cover all фон дьо тена <3
    Хубаво ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Да, виждала съм ревюто ти за фон дьо тена и пудрата. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •