петък, 29 август 2014 г.

Фон дьо тени за светла кожа?

Умишлено в заглавието има въпросителна, тъй като до момента така и не съм успяла да открия идеалния фон дьо тен за светла кожа, поне според моите нужди и изисквания. Като цяло проблемът с фон дьо тените е именно несъответствието в цветовете. Също така липсата на различен под тон е минус. Повечето са или твърде жълтеещи, или прекалено оранжавеещи. До момента поне аз почти не съм срещала фон дьо тен с неутрален подтон, което и търся всъщност.


Доколкото успях да преценя, моята светла кожа има жълтеникъв подтон, но въпреки това не съм фенка на жълтеещите продукти. Фон дьо тените които ще ви покажа не са скъпи и спадат по-скоро към дрогерийните. Причина е, че така и не успявам да намеря правилен нюанс. Гледала съм и пробвала фон дьо тени и на Диор, но дори най-светлите предлагани цветове са ми твърде тъмни. Имам нужда от хубав хидратиращ фон дьо тен с неутрален подтон, който да е много светъл, но уви...ако имате идея или сте използвали такъв, бих се радвала да ми споделите в коментарите.

Ще покажа наличните ми за момента фон дьо тени, тъй като с някои от тях се разделих преди известно време. Започвам с най-новия.


Bourjois Healthy Mix Serum - 51
Няма съмнение, че продукта е хубав. Но сякаш очаквах повече, особено за малко височката му цена. Цветът е една идея по-жълтеникъв, отколкото трябва. Щеше ми се да е по-неутрален. Но като цяло е хубав продукт и пасва сравнително добре на кожата, стои по-естествено от повечето, но зависи и от кремът който слагате за основа, разбира се. Има силен аромат, малко изкуствен, повечето хора го определят като плодов. Може би ако е намален, бих го взела отново. Предимство е, че има помпичка и вие контролиране количеството което да изкарате. Покритието е слабо до средно.
Цена: 22 лв.

L'oreal Mat' Magique - Ivory
Купих този продукт още когато го пуснаха. Беше импулсивна и грешна покупка. Защо? Защото тогава още се заблуждавах, че имам мазна кожа. Оказа се, че просто кремът който използвах омазняваше кожата. Не успях да се сработа с този продукт. Матира поне в началото, цветът е ок., но някак не е достатъчно покривен. Позволява наплъстяване. За тези, които действително търсят матиращ продукт е добър вариант. Консистенцията е доста особена - много лека, нещо средно между мус и пудра. Тогава го взех на цена около 14 лв. но мисля, че редовната е по-висока. Покритието е слабо, до средно. Бих го разменила ако ми се отдаде възможност.
Цена: 18 лв.


Revlon Colorstay - Buff
Вече съм ви разказвала за този фон дьо тен. Аз съм може би единствения човек, който не успя да се сработи с него. Отчасти вероятно се дължи на факта, че избрах грешния. Взех този за смесена към мазна кожа, а моята е по-скоро смесена към суха. Уви има много неща, които не ми харесват в продукта. Първо, някак подчертава сухите участъци и недостатъците. Второ, понеже цвета се оказа много тъмен и жълт за мен се налага да го смесвам с друг фон дьо тен на Севънтийн. И не на последно място - липсата на помпичка. Аз още отначало привикнах към това и успявах и все още успявам да контролирам донякъде количеството, което се изсипва...но не е хигиенично. Също така продукта бързо засъхва и ми е малко трудно да го блиндирам до желания ефект. Може би формулата за суха кожа е по-добра, ако е така споделете ми. Но този специално не бих купила отново. Има средно до пълно покритие.
Цена: 20 лв.

Seventeen Time plus - Porcelain 
Няма съмнение, че ще е най-светлия цвят. Но / О, чудо! / този фон дьо тен се оказа една идея по-светъл дори за мен. Но не е невъзможен за носене, особено през зимата. Аз лично го смесвам с ревлонския, за да получа горе-долу приличен за мен цвят. Смесвала съм го и с други фон дьо тени, но тъй като имат несъотвествие във формулите, не се получава добър резултат. А тъй като и Ревлонския и този се водят дълготрайни, при смесване ефекта не е много лош. Има няколко недостатъка обаче. Първо, опаковката не е прозрачна изобщо и нямам идея докъде е стигнал продукта. И второ - не ми допада аромата. Няма как да го опиша, но е силен и определено не ми е особено приятен, а освен това е и дълготраен. Бих го купила отново ако ми се налага по-светъл тон за смесване, но е малко вероятно. Има по-скоро матиращ ефект, и средно до почти пълно покритие.
Цена: 16 - 17 лв.


Avon Color Trend  - Ivory
Цветът ми е добре, дори идеално. Но формулата не е кой знае какво - не се разнася съвсем равномерно. Но за скромната си цена около 4 - 5 лв. не е лош. Използвала съм го. Не останах впечатлена и не знам дали бих купила отново, вероятно не.
Цена: 4 лв.

Impala longlasting - № 1
Е, разбира се, че и тук ще се спра на най-светлият възможен. Всъщност нямам някакви определени впечатления за продукта. Използвала съм го само веднъж. Цветът е ок, има покритие и т.н. За цената от 5 лв. не е лош, но някак не ми е спокойно да го използвам, може би заради съставките /все пак цената е определяща и за състава/. Мисля, че е подходящ по-скоро за мазна или смесена кожа, не и за суха. Бих го изпробвала отново, защо не? Но дали бих го купила отново - едва ли, просто защото не е точно за моя тип кожа. Но както казах, действително е един добър и бюджетен продукт. Доколкото помня има избор от 5 или 6 цвята, като този е най-светлият и се води единичка. Двойката и тройката са за светли до средни кожи, нагоре вече за по-тъмни дами.
Цена: 5 лв.


 Започвам със серията Calming фон дьо тени. От цвят Nude съм купувала много пъти. Да, цветът ми е малко тъмен и жълт, но горе-долу пасва на кожата. Лесен за нанасяне, с доста силно изразен Dewy ефект, който без пудра се превръща в доста лъщяща кожа. Но за хора със суха кожа това е ок. Шишенцето е стъклено и с помпичка, което е чудесно. Също така е прозрачно и може да се види точно колко е изхабен продукта. Цветът Nude вероятно бих купила отново, ако не намеря по-добър заместител.
Цена: около 10 лв.

Вече съм ви писала и за новия цвят, който реших да изпробвам - Light Nude. В каталога този цвят изглеждаше по-светъл от Nude и съответно трябваше да е идеалният за мен. Но уви...цветът нито се оказа Light, още по-малко пък Nude... Този продукт за моят цвят кожа е напълно неизползваем - той е просто жълт. Но може би на  дами с по-тъмна кожа или тен би паснал по-добре. Аз обаче останах разочарована от този нюанс. 
Като цяло обаче фон дьо тена от тази серия не е лош, макар и малко мазничък. Поне нанесен стои по-естествено. Покритието е от слабо до средно, позволява наплъстяване. Този цвят специално не бих взела отново.


BB & CC фон дьо тени Avon
Започвам с BB крема. Цветът разбира се е Ivory, който е с червеникъв подтон.Той всъщност в случая представлява много плътен фон дьо тен, със средно до пълно покритие, което е чудесно. Но има твърде много блестящи частици и когато се нанесе на цялото лице, дори ако сте със суха кожа, може да заблестите прекалено. Поне това е моето впечатление. За хора с мазна кожа пък не мога и да си представя. Но ако обичате Dewy или бляскав ефект върху кожата, то тогава ще ви хареса. Цветът ми е малко червеникъв, но се търпи. Харесва ми силното покритие и компактната опаковка, но не и прекалените брокатчета вътре. Това може да видите и от снимките със светкавица. Не мисля, че бих го купила отново. Цена: около 10 лв.

CC крема беше голямо разочарованиеза мен, за съжаление. Освен, че няма никаква покривнсот и някак водниста консистенция, грам дори не коригира червенината по лицето ми. Имах големи очаквания за мен, но не се оправдаха. Цвета става, но не ми пасва на 100%, което не се оказа проблем, тъй като и без това покривността е почти никаква и така и не съм използвала продукта на цялото лице. Да не казвам и че моят явно беше дефектен, защото шишенцето беше повече от половината празно, без дори да го бях изпробвала все още. Ще му дам още един последен шанс, но силно се съмнявам, че ще го харесам. Определено не бих повторила тази покупка.
Цена: около 11 лв.

Тук ще допълня и последното ми предложение за фон дьо тен, подходящ за по-светли кожи и всъщност последното ми допълнение към колекцията. Това е Oriflame - The one, в нюанс - Porcelain. 


И това бяха и наличните ми за момента фон дьо тени. За съжаление все още не съм открила идеалният за мен, който да е хидратиращ, да стои естествено и да пасне точно на цвета на кожата ми. Склонна съм да погледна и скъпите марки, стига да съм сигурна, че продукта ще ми пасне /поне като цвят/, но за момента търсенето ми е без резултат. Определено смятам, че за светли кожи е много трудно да се намери хубав продукт, някак не внасят достатъчно светли цветове в България. Ако имате някакви идеи за подходящ продукт за мен и момичета като мен, бих се радвала да споделите вашия опит.

Follow me:
            

26 коментара:

  1. Аз също съм със светла кожа и този на Oriflame от серията The One в цвят 'порцелан' ми пасва идеално. Писала съм за него в блога - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2014/05/oriflame-one-illuskin-foundation-volume.html
    За мен той е фаворит. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз съм го заглеждала, но понеже не съм много запозната с козметиката на Орифлейм и няма откъде да взема тестер така и не се престрашавам. А вече определено няма да купувам, преди да тествам - това го останових след многото хвърлени на вятъра пари. Но определено е в wish листа ми. :)

      Изтриване
  2. Тони, аз си мислех, че аз съм със светла кожа; Buff ми е прекрасен за зимата и по-студените месеци, в които нямам тен.
    Относно Буржоа-та, някъде бях чела, че вторият цвят е с по-розов подтон от първия. Иначе и аз имам коректора от серията, но ми е малко жълтеникав.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, на мен Buff ако не го смеся ми е много тъмен :D извода колко съм светла е ясен. За 52 на Буржоа - адски тъмно и жълтеникаво ми е.. :/

      Изтриване
  3. Ако не търсиш голяма покривност и нямаш несъвършенства за криене, поръчай си няколко тестерчета на корейски bb крем от ebay (моят личен фаворит е на Skin79 pink bb), макар че има и такива с голяма покривност (cc предполагам, но не съм пробвала корейски). На българския пазар до момента единственото което ми е паснало като цвят е CC крема на МаксФактор. Имай предвид, че е наистина доста светло, за моята "каспърска" особа пасва идеално зимата. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, честно казано и аз съм хвърлила око на Макс Факторския СС, но не съм прочела дали не е матиращ. Иначе като цвят съм виждала суочове и действително изглежда светъл. Благодаря ти :)

      Изтриване
    2. Ефекта е по-скоро матиращ и леко пудрен, писала съм му ревю миналата година - http://www.blackheartedd.blogspot.com/2013/08/maxfactor-cc-cream.html :))

      Изтриване
    3. Ще погледна ревюто ти задължително. Странно, защото вчера изчетох няколко мнение и дори се води хидратиращ :/

      Изтриване
  4. Аз ти препоръчвам на изпробваш на Benecos фон дьо тена в цвят Nude (най - светлият). Натурален е и мирише много приятно, има средно покритие и определено ще пасне на твоят тип кожа. Цената му е около 15 лв. и аз съм го купувала от Балев Био Маркет, може да се намери и онлайн. :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За първи път чувам за този бранд, но ще погледна какво предлагат. Благодаря :)

      Изтриване
  5. Здравейте. Може да ми пишете във Facebook страницата или на мейл адреса.

    ОтговорИзтриване
  6. За мен най-хубавият сс крем е този на биотен. Препоръчвам го много силно и аз съм със светла кожа, съставките му са хубави, но като всеки такъв крем не е супер покривен. За мен това не е проблем и ако ти също нямаш много несъвършенства предполагам ще го харесаш :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стига да успея да намеря тестери, задължително ще пробвам.

      Изтриване
  7. Аз се колебая между 3, за които съм чувала добри отзиви:Rimmel Wake Me Up,Maybelline Fit Me или на L'Oreal True Match...но от моят опит с тези неща винаги избирам тъмни за мен фон дьо тени (нищо, че е най-светлият в магазина).
    Имам чувството, че на българският пазар цветовете, които се предлагат са много ограничени (особено за нас момичетата с много бяла кожа). А на мен най-големият ми проблем е, че дори да намеря такъв фон дцо тен, който е сравнително близък до кожата на лицето ми (малко по-тъмен) - така се получава голямо несъответствие с кожата на врата ми (която по принцип е с един тон по светла от тази на лицето).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. За Лореалския - гледала съм тестери. Тук внасят единствено 8 цвята от които и най-светлия ми е мнооооооого тъмен. В действителност в чужбина има огромен избор от цветове, включително и много, много светли. Но ние тук нали сме второ качество :D все не достига нищо до нас... За останалите се съмнявам да има също светли цветове. Аз до момента поне не съм забелязала, но зависи и колко светла си. На мен buff на Ревлон ми е тъмен, като се има предвид, че на повечето хора същия нюанс им е безумно светъл...та...

      Изтриване
    2. Да наистина сме второ качество - или си мислят, че всички имаме жълто-оранжева кожа :D Аз си бях взема на Maybelline Affinitone (всичките реклами просто ми промиха мозъка) и сега все го смесвам с крем и пак е тъмен да му се не види. Но най-смешното е, че е толкова течен, че аз не мога да си представя да го сложа вече без крем, който малко да го сгъсти.
      Сега съм на техният BB cream и пак е тъмен за мен, но някак си да кажем се сработваме...обаче нещото, което ме дразни е, че кожата ми в Т-зоната е суха и много си личи като сложа само крема, която идея е да хидратира кожата...прото отчаянието ми стига нови граници. :D

      Изтриване
    3. Спокойно, при мен е същото. Кожата ми е нещо между смесена и по-скоро суха и когато да кажем намеря цвят, а фон дьо тена е матиращ - ефекта е ужасен. Както виждаш в публикацията, 99% от фон дьо тените са ми жълти и тъмни :D Не зная какъв съвет да ти дам, защото и аз не мога да открия подходящ. Забелязах, че на Max Factor CC крема 040 e горе-долу светъл, поне така изглежда от суочове. Друг вариант за който се замислям е на Oriflame новия the one в най-светлия цвят Porcelain. Иначе най-светлия който някога съм виждала и имам е на Севънтийн - показала съм суочове. Той е почти бял :D но пък дори за мен е малко светъл, а и миризмата му не е много хубава...попринцип не е желателно да се смесват фон дьо тени, защото са с различни формули и консистенция. Хубаво е ако се смесват да са от един вид и на една марка, но уви и аз смесвам ревлон със севънтийн. Но като цяло не ми допада как стоят, твърде очевидно е, че се носи грим :/ а аз си падам по вида "втора кожа".

      Изтриване
    4. Да и аз съм така - наистина не обичам да си личи, че съм сложила много грим. Да знам, че не е хубаво да се смесва и затова го правя много рядко - просто не искам да го оставя фон дьо тена :) Но иначе аз вече просто го карам на коректори...там поне може да се замаже положението. Имам го този на Rimmel Wake Me Up (мисля, че беше цвят Ivory) и гледах един клип на Zoella,където го използваше същия цвят и понеже и тя е с доста светла кожа (или поне така изглежда) реших да го пробвам. И горе-долу върши работа...пак е малко жълтеникав за мен, ама за под очите се получава добре.

      Изтриване
    5. Принципно за смесване съм виждала чисто бели фон дьо тени /не и в БГ разбира се, може би някъде се предлагат/, които служат точно за целта - човек сам да си направи цвета. Добра идея е, но изиксква и време и пари. За коректор - ако е по-течен става вместо фон дьо тен, но те попринцип са по-гъсти и някои от тях може да доизсушат кожата. Веднага се сещам за буржоа и коректорчето им. Но уви и то е много жълто, а и доста суховато като консистенция.

      Изтриване
  8. Най-светлият фон дьо тен който съм имала е на Max Factor 3в1 natural 50. Буквално приличах на гейша, но той не е матиращ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ефект "гейша" би ми харесал :D Още повече пък ако е и хидратиращ фон дьо тен :)

      Изтриване
  9. Вместо да напиша, че не е хидратиращ съм написала, че не е матиращ :D

    ОтговорИзтриване
  10. Искам да те поздравя за блога,който си направила.Има много полезна информация,поне за мен.Напълно споделям това,което си написала в тази тема.Аз също имам много светла и жълта кожа.И до ден днешен не мога да намеря фон дьо тен,който да си пасва 1:1 с кожата на лицето ми.Пълен кошмар е когато тръгна да си избирам нюанс. :Д В момента ползвам Bourjois healthy mix №52-vanillie vanilla,който е и най-светлият от тази поредица,но съм доволна благодарение на пудрата на Essence all about matt.Когато я сложа върху фон дьо тена се получава добре.Малко съжалявам че не си закупих Bourjois healthy mix serum №51-light vanilla,защото мисля че той би ми стоял още по-добре.По същия начин съм с и пудрите за лице.Неправилен нюанс фон дьо тен + неправилен нюанс пудра = нещо ужасно :Д. Установих за себе си че каквато и цветна пудра да ползвам е грешка за мен,защото отново не мога да улуча моя нюанс и се преореантирах към безцветните.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Всъщност на мен дори 51 от серума на Буржоа ми е малко по-тъмен и жълтеникъв. Наскоро закупих и пудрата на Буржоа 52, но се оказа мноооооого тъмна за съжаление. Като цяло безцветните пудри са най-добрия вариант за светла кожа.

      Изтриване
  11. Скоро си купих на Rimmel Match Perfection 100 Ivory...и пак ми е тъмен (пак добре, че съм с жълт подтон та не е толкова очевидна разликата). Специално си направих труда да погледна в английския сайт на Rimmel и има Light Porcelain, ама май тук не се внася. Предполагам, че с него наистина ще има "match" :D Ако го намеря някъде бих го пробвала, защото самата формула е много приятна (особено за хора като мен, на които Т зоната им е суха). Но интересното е, че има 100 Ivory, но не и 101 True Ivory. В България селекцията май е много странна. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. Тук изобщо не се внасят най-светлите цветове на много марки, което ме озадачава и разочарова много. Бих казала, че кожата на повечето момичета тук е доста светла и на мен лично цветове, подходящи като за скандинавието например, ще ми паснат напълно. Но тук най-светлите внасяни от повечето марки са реално номера от 2-3 - нагоре. Единствения истински светъл който съм виждала е този на севънтийн, който съм показала. Той обаче пък е прекалено бял, а и миризмата и самата му консистенция изобщо не ми допадат за съжаление. :(

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •