четвъртък, 7 август 2014 г.

Rimmel | Moisture renew - Vintage Pink


В поста с нови придобивки, споменах за това червило. То е от постоянната колекция на Rimmel. Можете да намерите козметиката на марката по дрогериите /основно там/. 

rimmel moisture renew vintage pink

Червилото е от серията на хидратиращите. Покривността е средна, като може да се сложи по-тънък пласт за по-естествено покритие, среден или дори плътен - ако наслоите значително. Консистенцията на продукта е мазнееща, нанася се лесно. Червилото е пастелно, с гланцов завършек. Нанесено изглежда така, сякаш е пигментиран гланц. 

rimmel moisture renew vintage pink

rimmel moisture renew vintage pink

Трайността е средна, стандартна. Относно хидратация, по-скоро е стандартна за червило. Със сигурност обаче, е доста по-хидратиращо от матовите червила или брокатените.
Като минус отчитам доста силната миризма. Не мога да я опиша, може би е по-скоро стандартния аромат на червило, но доста наситен и интензивен в случая. Лично аз винаги предпочитам продуктите да са без аромат или ако има - да е слаб или плодов. Но, нанесен не се усеща след известно време, затова го определям като търпим недостатък.

rimmel moisture renew vintage pink

rimmel moisture renew vintage pink

Гилзата е много приятна и лилава ( разбира се, че ще ми хареса, щом е виолетова ). На капачката можете да видите марката и логото. От долната страна на продукта се вижда и номерът.

rimmel moisture renew vintage pink

Първото ми впечатление от червилото беше, че макар изкаран докрай, продукта изгледа по-малък от стандартното количество. Не съм обърнала внимание какъв е грамажът в действителност, може би си въобразявам. Но някак имам чувството, че е по-малък, отколкото на повечето други червила. Предполагам това се вижда и от снимките. Въпреки това обаче, си струва, заради прекрасния цвят!

rimmel moisture renew vintage pink

Цветът е пепел от рози с лилав подтон. Бих определила нюанса като тъмен /поне за светли кожи/. На мен стои една идея по-тъмно, отколкото съм свикнала да нося, но въпреки това много ми харесва. Това е идеалният есенно-зимен цвят, според мен. Определено този нюанс пепел от рози е в студената гама. Ето и няколко суоча, както и точният номер.

rimmel moisture renew vintage pink

Имайте предвид, че е една идея по-наситено и тъмно, дори лилавеещо. Закупих го на редовната му цена.

Цена: 10.70 лв.

А вие имате ли някое червило на Rimmel? От коя серия? А бихте ли закупили този цвят?

Follow me:
            

6 коментара:

  1. Отговори
    1. Да, действително много приятен цвят, общо взето мисля, че би подхождал на всеки. Щом стои добре на мен, с моята вечно бяла кожа... :D

      Изтриване
  2. Обожавам цялата серия! За мен няма нещо, което да не ми харесва в тях :) Всеки трябва да ги пробва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. Червилото е много приятно и като цвят и като консистенция.

      Изтриване
  3. Наистина стои много добре и изглежда с прекрасна формула:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е. Консистенцията е малко по-мазничка, но се усеща добре върху устните. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •