понеделник, 18 август 2014 г.

Нови покупки ( август 2014 )

Днес ще ви покажа последните си покупки, които за мен специално попадат в графа: необходими /а не глезотийки, както обикновено/. Може да са малко, но пък правят много. Сега ще видите точно за какво говоря.


* Зелен лакочистител на маслена основа Lilly * Мицеларна вода Garnier * Спирала Max-factor Masterpiece - Rich Black * Лентички за почистване на черни точки /нос/ * Лак Golden Rose от серия Selective 

Започвам с продукт № 1


Не зная колко /милиона/ пъти съм ви показвала и съм разказвала за тази спирала... Тя е единствената, която някога съм купувала отново и отново, макар изобщо да не е бюджетна. В една спирала търся основно следното нещо: да не слепва миглите и да ги разделя възможно повече. Ако към това има и бонус леко удължаване или поне извиване, то още по-добре. Тази спирала определено разделя миглите ми повече от останалите спирали, наситено черна е, формулата не е прекалено течна /което обикновено се наблюдава при спиралите за обем и води до слепване на миглите/, четката е малка и удобна, силиконова. Спиралата се предлага в 3 варианта - черна /моята/, кафява и синя. 


Този продукт има само един недостатък - за цената от почти 18/19 лв., получавате едва 4.5 ml, което е общо взето половината от стандартния грамаж на спиралите. Промоции на продукта има не повече от 2 пъти в годината, почти няма такива за съжаление. Но въпреки абсолютно небюджетната и цена, съпоставена с малкото количество, получавате един наистина добър и качествен продукт, в изглеждаща изчистена, но луксозна опаковка!  Снимките говорят сами за себе си. Предполагам, че спиралата не би се харесала на всички и това е нормално. Но ако искате едни хубави, наситено черни и разделени мигли - тогава пробвайте този продукт. Аз лично издебнах малка промоция и закупих спиралата на цена от 14.90 лв. Промоцията важи до края на август, затова ако искате да я пробвате - възползвайте се.

Цена: ~ 18 лв.
Моята оценка: 9/10 

Продължавам с продукт № 2


Това е мицеларната вода на Гарниер. Също така е и втората такава, която купувам. Първата ми стигна за над половин година /но не съм я използвала ежедневно/, икономична. За мен тази вода е почти копие на червената Биодерма, но в много по-изгоден /финансово/ вариант. Разбира се, нямаше как моята липса на късмет да не се прояви и този път. Тъй като в момента водата е на промоция, побързах и я взех от дрогерия Lilly на цена от 7 лв. - доволна, че съм успяла да спестя някой и друг лев. 5 минути по късно, същата вода в дрогерия ДМ беше на цена 6 лв. Е, не че е фатална разлика, но пък нямаше как да не ви го споделя, в случай, че решите да се възползвате от промоцията. Като цяло водата е едно много добро попадение, няма аромат, не дразни очите ми по никакъв начин. Оставя приятно хладнеещо усещане в първите минути след използване.

Цена: ~ 8 лв.
Моята оценка: 9,5/10

Продукт № 3


Не мисля, че има какво да говоря за този продукт, при положение, че сте чели за него милион пъти и то навсякъде. Това разбира се е, зеленият лакочистител на Lilly. За цената си е чудесен. Няма така силен ацетонов аромат, има зелен цвят и е доста мазен. Почиства лака по-лесно, не кара ноктите да "побеляват" в следствие на силния ацетон, също така омекотява кожичките. Аз препоръчвам да измивате ръцете си след употреба, тъй като действително остава мазнеещо усещане. Има основно мирис на масла и слабо се долавя ацетон. Аз го случих на минимална промоция от 1.25 лв. за голямата бутилка. Малката такава, беше около 90 ст. Това е втората опаковка, която купувам и смятам да продължа занапред. 

Цена: ~ 1.50лв.
Моята оценка: 10/10

Продукт № 4


Лентички за нос. Повечето хора хвалят лентите на PureDerm, които се намират в ДМ. Аз обаче, след закупуване преди време и на двата вида установих за себе си, че тези определено ми допадат повече, чистат по-добре и също така дори опаковката им е по-симпатична /поне за мен/. Това е втората или трета опаковка от лентичките на Beauty Formulas и съм доволна от почистващите им качества. Има няколко вида - за нос и за т-зоната. До момента съм изпробвала само тези за нос. Представляват стадартни лепенки за почистване на черни точки. 


Как се използват? - 2, максимум 3 пъти в седмицата. Намокряте носа обилно с вода, след което внимателно залепвате лентичката. Оставяте 15-20 мин. да изсъхне добре /да я усетите придърпваща и твърда върху кожата/, след което много внимателно започвате да отлепвате от краищата към центъра. Ако всичко е ок, ще видите черните точки /обикновено приличат на косъмчета, но спокойно! Това са просто точките, изстръгнати от корен/. След отлепване съветвам да измиете носа добре, тъй като може да има останало лепило. Аз поне винаги изплаквам. В зависимост от това дали успешно залепя лентата, могат да почистят поне 80% от черните точки. Лентичките са по 6 бр. в кутия и могат да се купят от ДМ, както и от повечето аптеки. 

Цена: ~ 3,60 лв.
Моята оценка: 9,5/10

И последният, продукт № 5


Това е поредният ми лак от серията Selective на Golden Rose. Много приятна серия лакове. Е, не особено трайни, но пък наситени и хубави цветове. За цената от 3 лв., получавате 16 мл. лак, което е почти двойно. Четката е тънка и малка. Има голямо разнообразие от цветове. Имам много лакове, но взех този, тъй като попринцип нямам сини лакове /имам само един/ и сметнах, че един син не е излишен. 


Цветът който избрах е много приятно небесно синьо, по-скоро клони към тъмно синьо, с лилав подтон. Освен това, в цветът има розово-лилав шимър, който обаче нанесен на ноктите почти не се забелязва. Лакът е покривен на 2 плътни пласта. Приятен летен цвят, който не е натрапчив. В дрогерия Lilly /откъдето го взех/ имаше поне още 2 сини цвята, които ми грабнаха вниманието, но този ми се стори най-привлекателния от тях. Както споменах, това е сигурно 7-мия или 8-мия ми лак от тази серия и определено смятам, че е буджетно и добро попълнение. Принципно както казах не е много траен, но тъй като аз обичам разнообразието, лаковете ми омръзват за ден, два. По тази причина, нямам особено изискване за трайност. Разбира се, ако беше една идея по-траен щеше да е по-добре, но за 3 лв - толкова. На снимката отдолу можете да видите и номера на лака.

Цена: ~ 3 лв.
Моята оценка: 8,5/10

Е, това бяха новите ми продукти. Надявам се снимките и информацията да са ви харесали и да ви бъдат от полза.
 Вие имате ли някой от продуктите и доволни ли сте?

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Лакът изглежда разкошно! Аз си търся един тъмно син цвят и ще чакам с интерес отзиви за него :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като първо впечатление - покрива на 2 плътни пласта, но не е много траен. В серията има един перлен тъмно син лак, може да го потърсиш из Лили дрогерии. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •