сряда, 6 ноември 2013 г.

Flormar № 389 /страхотен есенен нюанс/

Есента е любимият ми сезон. Обичам той да се отразява и в гримът ми и в случая - есента да е изписана и върху ноктите ми. 


Това е може би най-трудният за описване лак, който имам. Мога да го нарека отчасти червен, но по-скоро е някаква смесица между топло кафяво, с оранжев подтон и синкави миниатюрни шимъри. На сянка лакът изглежда светло кафяв, на слънце е перлено червеникъв, но с доста видим оранжавеещо-златист блясък, а ако се вгледате по-отблизо освен проблясващи златисти шимърчета ще уловите и някои синкаво-лилавеещи. И в същото време има металически отблясък и е силно перлен, но в никакъв случай брокатен.


 Единствения голям минус е трайността, но при мен лично тя е доста ниски при всички лакове на Флормар, пък и не само. Вероятно описанието му ви се струва много отнесено и неясно, но наистина няма как да го опиша само с две думи. Зная само, че цветът е идеалният есенен, поне според мен.


А вие имате ли този или подобен лак? Доволни ли сте? Харесвате ли подобни дуохромни лакове? Как е трайноста при вас на лаковете Флормар?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •