сряда, 30 октомври 2013 г.

Първият ми пясъчен лак - Perfect Sand S75

Манията по пясъчните лакове по мои наблюдения през 2013г. беше и още е в своята най-голяма сила. Набралите популярност пясъчни лакове, много използвани през вече изминалото лято, сякаш направо взривиха интернет пространството и най-вече това, сред бюти блогърките от цял свят. За днес съм ви подготвила ревю на този разкошен пясъчен лак, който изглежда изключително красиво, нанесен върху ноктите.

perfect sand s75 nail polish

И ето, дойде денят, в който реших да взема своя първи пясъчен лак. Реших да не взимам нещо скъпо, тъй като нямах идея как ще се нанася, ще ми хареса ли, ще ми отива ли и т.н. След известно умуване, реших да се спра на един от известните пясъци на Перфект, макар да не харесвам особено марката. Няма да навлизам в подробности защо избрах именно лилавият. И като човек с нездравословна мания по лилавото, реших да взема S75, но разбира се за мен важи и правилото - колкото по-блестящо, толкова по-добре. И нямаше как да не се спра именно на този глитърен пясък, обединяващ двете ми мании. 

perfect sand s75 nail polish

Някои блогърки обсъждаха, че някой от лакове им със същия номер имат сребристи глитъри, други имат златни, трети имат и сребърни и златни. За може огромно щастие, като любител на среброто, моят има само сребърни частички. Това придава един студен и синкав подтон на лилавия цвят. Как стои със златни глитъри можете да видите при една Бг блогърка  - Тук.

perfect sand s75 nail polish

Лакът се нанася много лесно, не зацапва кожичките острани, тъй като четката е някак удобна и сравнително малка. При първи пласт, лакът стои чудесно. При втори цветът е още по-наситен. Подозирам, че махането му ще е мъка. Също така вероятно трайността няма да е голяма, но за мое щастие лаковете ми омръзват много бързо и сменям на 1-3 дни. Ето затова се спирам на по-евтини лакове. Няма смисъл да дам 20 лв за един и да стои един ден на ноктите ми. Предпочитам да вложа пари в няколко по-евтини и да имам разнообразие.

perfect sand s75 nail polish

Докато го носите, ще се чувствате така, сякаш ноктите ви са диамантени. Цената е 3.50 лв. и си заслужава.

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Eдин от много красиви лакове на Перфект. Малко трае наистина и на моите нокти, но пък за сметка на това може да се поправи като се появи някъде забележка БЕЗ ДА СИ ЛИЧИ :-)

    http://iiv-mortisha.blogspot.com/2013/08/perfect-sand-s-64-s-75.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, точно си мислех същото. И да се развали лесно ще се поправи. За момента вече ден и половина не е мръднал лака, а определено имаше перипети по пътя му днес особено :) Та, до момента като тройност е добре при мен.

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •