сряда, 23 октомври 2013 г.

Impala | силиконови моливи в красиви цветове

Eдни от най-хвалените моливи на марката и не случайно. Това ще е темата на днешното ревю. 
Това са именно силиконовите моливи на Импала. Наситени цветове, меки, приятни за разнасяне и на цена от около 4 лв. Аз се сдобих с цели 6. Повечето взех на цена от около 3.90 лв/бр. Дълго се чудих кои цветове да избера, тъй като повечето са перлени и блестящи, а те са ми любими! Но в крайна сметка се спрях "само" на шест.


impala eyeliner eye pencil collection

Нека първо започна от основното - това са моливи за очи, много, много меки. Трябва да внимавате при нанасяне и подостряне. С по-тъмните нюанси ми е нужна и четка, когато ми се налага да бъда прецизна, тъй като с толкова мек молив трудно се прави остър връх при очна линия. На другия край имат накрайник от гума за размазване, при желание за опушване на гримът. Аз лично не го използвам. Част от нюансите, които взех са много светли и съм ги използвала върху целия клепач вместо сенки. Това не е невъзможно, тъй като моливчетата наистина са много меки. Но на мен пък точно това ми харесва. 

impala eyeliner eye pencil collection

Не, не си мислете, че като са меки се размазват /може би само в началото преди да изсъхнат/. След като ги нанесете се налага да изчакате съвсем малко и готово! Моливът изсъхва върху клепача ви и не се размазва. Не зная дали се водят водоустойчиви, но аз установих, че са. Няколко пъти съм ги носила в ъгълчето на окото си и на долния клепач, но на мен лично малко ми дразнят очите. Нанесени обаче върху клепача, нямам никакъв проблем!

07 - Прекрасен графитен цвят. Напомня ми на Мейбълинските очни линии в бурканче. Цветът е много тъмно сиво, почти черно със сребристи брокати, които забележете НЕ СЕ разпиляват по цялото ви лице, както много други очни линии.
11 - Чудесене есенен цвят. Красиво кафяво-бронзово, с брокатен блясък. Лесно нанасяне и плътен цвят. Дори да не носите никакъв друг грим, само този молив прави грима цялостен.
23 - Тъмно патланжанено лилаво с деликатен синкав отблясък, който почти не се забелязва. Наистина много красив цвят.
20 - Нещо като цвят Taupe - металическо сиво-лилаво, със лек бежаво-сив нюанс. Много ми е трудно да определя този цвят, някак нестандартен е. Студен подтон.
12 - Златисто-бежав, напомня ми на On and On bronze на Color tatoo, но е няколко нюанса по-светъл и златист. Много приятен, Носила съм го вместо сенки на целия клепач и то без база.
25 - Прекрасен прасковен нюанс. Определено цветът е по-скоро нежен оранж, с лек намек на златисто. Приятен светъл нюанс. Много ми напомня на едни сенки стик на Sephora.

impala eyeliner eye pencil collection

Като обобщение мога да кажа, че моливите си заслужават. Имате богат избор от 25 цвята - някой перлени, брокатени и блестящи, други матови и пастелни. Има от много тъмни, до много светли цветове. Ако пък нямате идея откъде да закупите или не сте от София, тъй като не знам предлагат ли се на други место, то и за вас има решение - ТУК! Можете да поръчате онлайн и над 25 лв доставката е безплатна. Цветовете на наситени, а моливите - качествени и лесни за работа! Ако искате грим буквално за 5 минути, това ще ви хареса.

А вие имате ли някой от тези моливи? Кои цветове? Беше ли полезно това ревю? Кой е любимият ви молин от серията силиконови моливи Impala?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •