сряда, 23 октомври 2013 г.

Нежен и деликатен маникюр с Catherine Arley № 942

Марка, станала известна с холограмните си лакове, които аз така и не успях да открия за съжаление. Днешното ревю ще е за един техен лак - 942. Много нежно перлено розово, с лек телесно-бежав подтон. 


Подходящ за всякакви поводи, почти неутрален цвят. С фини и деликатни частици, според мен и за френски маникюр ще е идеален. Покрива на 3 пласта, тъй като не е плътен цвета, но съхне бавно. След няколко часа чакане да изсъхнат моите 3 пласта, така и не се получи и случайно го развалих, наложи се да го изтрия в последствие. На два пласта съхне по-бързо разбира се. Може да се ползва и като основа за някакъв топър или глитър отгоре. Аз лично съм го използвала в комбинация с глитъра на Essence. № 942 както ще се уверите сами, подмладява ръката или поне на мен така ми се струва. Много нежен бледо розово-прасковен нюанс. Общо взето това е цвят, с който не можете да сбъркате.Перления му блясък не е в никакъв случай натрапчив. 


Надявам се днешното ревю да ви е било от полза. Харесвате ли такива нежни нюанси? Какви подобни цветове имате в колекцията си и на кои марки? Смятате ли да потърсите този нюанс?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •